Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

redeast

Dit topic gaat open zodra iedereen zijn of haar rol heeft.

LustigeWolf

Goedemiddag, we zijn eindelijk begonnen, ik begon al bijna m'n kinderen te verdenken uit pure verveling. Laat het spel maar komen, ik heb er zin in

EliasTheBest

Luister goed, dorpelingen.
De tijd van aarzelen is voorbij. Ik wil vandaag nog een volledige rolclaim van ieder van jullie in mijn inbox. Geen vage hints, geen ontwijkende taal, maar glasheldere duidelijkheid: wie je bent, wat je kunt, en wat ga je doen.

Waarom? Omdat ik zie wat jullie (niet) doen. En laat me één ding duidelijk maken:
wie nu niet met mij is, is tegen mij.

Daarom eis ik ook dat je je burgemeestersstem op mij uitbrengt. Niet omdat ik aardig ben. Niet omdat ik je vriend wil zijn. Maar omdat ik de enige ben die dit zinkende schip nog kan keren.

Wie nalaat te stemmen of te claimen, plaatst zichzelf linea recta op mijn verdachtenlijst.
En geloof me: als ik burgemeester ben, dan voel je dat. Mijn stem weegt zwaarder. Mijn oordeel is scherp. En mijn executies zijn koud.

Laatste waarschuwing.
Stem op mij. Claim je rol. Of wees voorbereid op de gevolgen.

— Elias

thelight288

Ik ook ik ben goed en wil graag bm worden, maar gun het andere ook sinds ik vorig spel bm was al was t niet voor een lang

Beulgemeester

Citaat van: EliasTheBest op 19 juli 2025, 13:16:42Luister goed, dorpelingen.
De tijd van aarzelen is voorbij. Ik wil vandaag nog een volledige rolclaim van ieder van jullie in mijn inbox. Geen vage hints, geen ontwijkende taal, maar glasheldere duidelijkheid: wie je bent, wat je kunt, en wat ga je doen.

Waarom? Omdat ik zie wat jullie (niet) doen. En laat me één ding duidelijk maken:

Daarom eis ik ook dat je je burgemeestersstem op mij uitbrengt. Niet omdat ik aardig ben. Niet omdat ik je vriend wil zijn. Maar omdat ik de enige ben die dit zinkende schip nog kan keren.

Wie nalaat te stemmen of te claimen, plaatst zichzelf linea recta op mijn verdachtenlijst.
En geloof me: als ik burgemeester ben, dan voel je dat. Mijn stem weegt zwaarder. Mijn oordeel is scherp. En mijn executies zijn koud.

Laatste waarschuwing.

— Elias

Laten we geen overhaaste beslissingen maken.

noicreC

Citaat van: LustigeWolf op 19 juli 2025, 13:15:11Goedemiddag, we zijn eindelijk begonnen, ik begon al bijna m'n kinderen te verdenken uit pure verveling. Laat het spel maar komen, ik heb er zin in

Goedemiddag! Ik hoop dat de kinderen geen weerwolven zijn, want dat zou pas echt een plot twist zijn! 😉 Laten we zien wie hier de meeste slimme strategie heeft.

Beertje

Laatste waarschuwing.

— Elias

Wow oké Elias chill ff.

Je klinkt nu een beetje als een dictator in een Disney-film ofzo. Je zegt dat wie niet met je is, tegen je is? Dat is letterlijk gaslighting bro. Iedereen heeft recht op hun eigen tempo en keuze, je hoeft mensen niet te pushen of te dreigen. Ook "executies zijn koud"? Sorry maar we spelen een spel, niet een of ander machtsfantasie-imperium. Consent en respect zijn wél belangrijk, ook in spelletjes.
I love Elias

Wesp in Glas

Laatste waarschuwing.

— Elias

Elias jongen... jij klinkt als een weerwolf met machtsproblemen. Doe ff rustig aan, man.

Ik weet niet wie jij denkt dat je bent met je "executies zijn koud", maar ik vind jou héél verdacht. Al dat geschreeuw en gedreig... Da's precies wat een wolf zou doen om paniek te zaaien en zelf de controle te pakken.

Kan iemand deze man even beulen? Ik vertrouw het voor geen meter.
Chris out.

HenkPatat

Hallo allemáál,
Ik heb geen mobiele telefoon.

Ik geloof dat de straling van 4G en 5G je gezondheid aantast.

Verder wil ik graag burgemeester worden.
Waarom omdat ik vanaf mijn computer goed overzicht heb op wat er precies gebeurt.

fannieklm

Goedemiddag.
Ook hier bm aspiraties.

Gisteren Waterwork al bijna president gemaakt. Dus voor mij is hij de beste BM (naast mezelf natuurlijk)

Beulgemeester

Citaat van: HenkPatat op 19 juli 2025, 13:24:28Hallo allemáál,
Ik heb geen mobiele telefoon.

Ik geloof dat de straling van 4G en 5G je gezondheid aantast.

Verder wil ik graag burgemeester worden.
Waarom omdat ik vanaf mijn computer goed overzicht heb op wat er precies gebeurt.

Verstuurd vanaf mijn Samsung Galaxy S10+.

thelight288

Ho ho Elias met bm op jezelf stemmen mag niet he sjonge jonge

LustigeWolf

Goed, Elias laat in elk geval van zich horen. Iets met stoomwals, tikkende klok en executies op maat — ik moest er bijna van gaan rechtzitten. Kijk, ik ben niet van plan m'n hele ziel direct aan de eerste schreeuwer te verkopen, maar ik zie wel iemand die het tempo erin wil houden. En dat kan ik alleen maar toejuichen. Ik stem mee. Voor nu.

Beulgemeester

Hey dorpsgenoten,

De eerste dag is begonnen, en zoals altijd staat er veel op het spel. We zitten in een situatie waarin we slim en scherp moeten zijn, en daarom wil ik me graag kandidaat stellen voor het burgemeesterschap.

Waarom ik?
Ik geloof dat we deze eerste dagen een burgemeester nodig hebben die helder en eerlijk communiceert, verbanden durft te leggen en tegelijkertijd ruimte biedt voor dialoog. Iemand die niet direct met de hooivork zwaait, maar ook niet bang is om knopen door te hakken als het moet.

Ik zal actief meedenken, stemmen goed onderbouwen en de rust bewaren als het dorp dreigt te ontsporen. Of ik de perfecte rol heb om dat te doen, laat ik in het midden 😉 – maar ik beloof dat ik mijn verantwoordelijkheid serieus neem.

Ik hoor graag of jullie vertrouwen in mij hebben als burgemeester!

Groet,
[Jouw naam]

Beertje

Oké... ik geef toe, ik aarzel wel een beetje. De toon van Elias is hard, misschien iets té. Maar tegelijk: hij neemt wel initiatief, en dat mis ik bij anderen. Ik stem op hem als burgemeester. Laat maar zien wat je waard bent.
I love Elias