Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

Master-Guy

Wat mij betreft moeten we nu toch echt eens gaan kijken in die groep die past last-minute gestemd heeft en in klikverband aan het werken is:

Aintgotrhythm
Beertje
Elias
Thelight288

Chaosimsystem_

Citaat van: Master-Guy op 29 juli 2025, 20:41:29Wat mij betreft moeten we nu toch echt eens gaan kijken in die groep die past last-minute gestemd heeft en in klikverband aan het werken is:

Aintgotrhythm
Beertje
Elias
Thelight288

Had AGR al van vorige lynch op mn lijst staan. Ze brengt niets bij, stemt alleen en weet nog niet wat ik nu zo verdacht bij haar heb gedaan. Beertje volgt gewoon Elias en TL was omdat ik weerhamster claimde bij Noicre wat me toch van de lunch heeft kunnen afhouden. Waarom Elias nu geluncht is geen idee.

Thelight288

Chaos had blijkbaar bij Noicrec weerhamster geclaimd dit kwam bij Elias ik had dus idd een prima claim . Omdat de claim niet overeenkwam toch besloten voor chaos te gaan in het geval ze echt prins was is iig bewezen speler erbij ookal kan ze niet meer stemmen. Nu had ze tegen noicrec gelogen omdat ze hem niet vertrouwde maar oke dat die claim niet overeenkwam vond ik apart. Ik heb nog steeds twijfels bij beulgemeester.

Op een andere note weer maar 1 nachtdode ik gok niet dat er een actief lijk is op dit punt dat scheelt

Chaosimsystem_

Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 20:49:27Chaos had blijkbaar bij Noicrec weerhamster geclaimd dit kwam bij Elias ik had dus idd een prima claim . Omdat de claim niet overeenkwam toch besloten voor chaos te gaan in het geval ze echt prins was is iig bewezen speler erbij ookal kan ze niet meer stemmen. Nu had ze tegen noicrec gelogen omdat ze hem niet vertrouwde maar oke dat die claim niet overeenkwam vond ik apart. Ik heb nog steeds twijfels bij beulgemeester.

Op een andere note weer maar 1 nachtdode ik gok niet dat er een actief lijk is op dit punt dat scheelt

Is dit sarcastisch? Want je veranderd met het weer  ::)
Van dag één kan ik al niet aan je uit.
Je wilt beulgemeester redden want Elias vertrouwde hem en jij vertrouwde Elias. Elias een halfuur dood en ineens hangen we toch de beulgemeester. Had die dan op de lynch gelaten.
Wat een verspilling (zucht)

Thelight288

Citaat van: Chaosimsystem_ op 29 juli 2025, 20:55:50
Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 20:49:27Chaos had blijkbaar bij Noicrec weerhamster geclaimd dit kwam bij Elias ik had dus idd een prima claim . Omdat de claim niet overeenkwam toch besloten voor chaos te gaan in het geval ze echt prins was is iig bewezen speler erbij ookal kan ze niet meer stemmen. Nu had ze tegen noicrec gelogen omdat ze hem niet vertrouwde maar oke dat die claim niet overeenkwam vond ik apart. Ik heb nog steeds twijfels bij beulgemeester.

Je wilt beulgemeester redden want Elias vertrouwde hem en jij vertrouwde Elias. Elias een halfuur dood en ineens hangen we toch de beulgemeester. Had die dan op de lynch gelaten.

ik twijfel omdat die ook beertje beschermde en zelf daardoor lynch bijna werd. maar wat ik me nog afvraag is waarom vertrouwd beulgemeester beertje zo erg er mogelijk zelf dood aan te willen gaan?

Chaosimsystem_

Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 21:00:58

ik twijfel omdat die ook beertje beschermde en zelf daardoor lynch bijna werd. maar wat ik me nog afvraag is waarom vertrouwd beulgemeester beertje zo erg er mogelijk zelf dood aan te willen gaan?

Misschien zvw of een koppel?

Thelight288

Citaat van: Chaosimsystem_ op 29 juli 2025, 21:06:23
Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 21:00:58

Misschien zvw of een koppel?

ik zie ze op dit moment eigenlijk wel mogelijk koppel zijn ja

Ingrid1234

Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 19:58:56
Citaat van: Ingrid1234 op 29 juli 2025, 19:50:43
Citaat van: JarJarBling op 29 juli 2025, 18:53:14okay ik graak maar niet door het Dt forum met mijn ADHD  :D  :-[

maar wat ik wat raar vind van mijn conversaties met mensen zijn het volgende:

- van zo goed als iedereen die ik gestuurd heb is er maar 1tje die me niet heeft willen antwoorden en dat is beertje.. dit is ook iemand die wel heel makkelijk wou mee gaan met mijn "ik weet de grafdelver zijn. (was vooral om te zien wie er mee op de trein sprong.)

- ik heb het haar ook gezegt maar chaos vind ik maar voor iemand die zelf me niet vertrouwt niet zelf in actie schieten pas als ik haar verdacht daar door vind vinden en dat haar percoonlijk zegt krijg ik antwoord en schiet ze in actie. (dit is puur hoe ik het sociaal spel bekijk. heb tegen haar ook gezegt dat het een spijlstijl is om actief te zoeken bij de mensen die je verdacht vind/ bij mensen te gaan horen wie je verdacht vind. wat ik in haar niet zie doen. ze heeft me toen wel gezegt dat dat niet haar speelstyle is. dus dat kan)

- ingrid: vind ik nog steeds een rare bedoeling voor op berber te gaan. maar op 2 manieren is ze zelf slecht en wilt ze iemand helpen. of hebben de wolven haar geholpen om het verkeerde target te kiezen en moeten we kijken wie hier dus naar toegelijd heeft.

- ik heb dus met vele mensen een 3 voor 3 rol claim gedaan. wat haal ik hier uit dat er veel mensen graag veilige rollen claimen. en ook heel veel mensen zie dezelfde rol zie claimen. (waarbij mijn echte en claim rollen in zitten.)

- ook uit vorige speldag heb ik dus kunnen achterhalen via carnage dat falsifica grafdelver was. (carnage claimde dat hij grafdelver was en via falsifica aan slecht is geraakt. wat dus makkelijk te verdraaien valt en te weten wie de echte grafdelver was.) falsifica heeft me zeer hard willen overtuigen niet gegrafdelvt te hebben en dat ik niet moest angst hebben. toen ik met men tunnel de nacht voor haar dood sugureerde om haar te hebben gegrafdelft. wou ze me duidelijk maken dat ik het niet kon raden. (wat mij dus eerder defensief lijkt te zijn.) dus ik denk dat we moeten gaan naadenken wie een logish target was voor de wolven om te willen moorden.

ik ga nu even al een stem uitbrengen maar kan ik nog veranderen sinds ik dus wel beschikbaar ben (hopelijk.).

maar momenteel ga ik gaan op beertje met de gedachte stroom dat na 2 rake klappen naar het wolven team. ik denk proberen het lijk te gaan beinvloeden om mee met hun te stemmen. dus als beertje graag mee wilt in een lijk macht geven spreekt me dat eerder als een slechtje aan dan goed. (in mijn ogen wilt een goedje echt niet iemand die ook nog eens chaotis kan stemmen en dus het moeilijker maken voor het goede team.

zoals je kunt zien is mijn ADHD erg van kracht geweest want ik mijn hooft had ik een heel overzichtelijk post gemaakt zoals jullie allemaal. maar ziet er wat slordig uit.  ;D  :P

- jullie ADHDertje,
     x Jarne

Hoezo zeg je dat niemand geantwoord hebt, ik heb geantwoord op je pm en in mijn antwoord juist vragen gesteld waarop jij niet meer geantwoord hebt...

dubbelle ontkenning, iedereen heeft me geantwoord behalve beertje.

Excuses!

Thelight288

Citaat van: Master-Guy op 29 juli 2025, 20:41:29Wat mij betreft moeten we nu toch echt eens gaan kijken in die groep die past last-minute gestemd heeft en in klikverband aan het werken is:

Aintgotrhythm
Beertje
Elias
Thelight288

elias en ik hebben wel beetje gecoordineerd, hoezo stem je dan op mij? het is toch logisch dat ik met hem overleg. we zaten dit keer fout, maar dat er 2 verschillende claims was van chaos die rondgingen is toch niet raar dat dat verdacht werd? ja dat kwam last minute aan het licht en chaos had achteraf een prima reden om tegen de ander te liegen die was natuurlijk een alles behalve bewezen speler. ik heb gewoon contact met iedereen, maar het is toch logisch dat er groepjes met bewezen spelers ontstaat? dat hoort er eenmaal bij

BloodWolf14

(TLDR onderaan)

Even alle stemoverzichten.

Dag 1 BM
Fannie -> Water
LW -> Elias
Beer -> Elias
Wesp -> Elias
MG -> Fannie
Carnage -> Fannie
Water -> LW
Fals -> Fannie
Elias -> LW
Chaos -> Fannie
Blood -> MG
Light -> Fannie
Zuna -> MG
Rythm -> Fannie
Ingrid -> Fannie
JarJar -> Berber
[Beulactie Elias]
Beul -> Elias
Berber -> Elias
Ramp -> Blood
Noicre -> Elias
Henk -> Elias
[close]
In het algemeen zullen wolven vroeg op een goedje stemmen of laat meegaan op whoever de meeste stemmen lijkt te hebben. Het is in dit overzicht te zien dat dit redelijk waar is. Carnage stemt vroeg op goedje Fannie. WaterWork stemt op LW, die ik tot zover als goedje inschat. Henk als wolfje stemt vlak na de Beulactie eerst op LW (net als WaterWork) om daarna naar Elias te switchen. Ook hier geld dat een wolfje op spelers stemt die al meerdere stemmen hadden. Zowel LW (2) en Elias (6 ). Gezien die statistieken verwacht ik vanuit de BM-stemmen wolfjes bij de vroege of late stemmen op Elias en Fannie. Dat zou Rampposi en JarJar in dit geval vrijspreken van een lynch.

Lynch 1
(Fals -> Elias)
(Blood -> Beer)
(Berber -> Henk)
(MG -> Henk)
(Elias -> Fals)
(Fals -> Blood)
Ramp -> Light
(Rythm -> Light)
Light -> Water
(MG -> Light)
Chaos -> Light
(LW -> Light)
JarJar -> Light
Water -> Light
Beertje -> Water
Blood -> Water
Rythm -> Water
Wesp -> Water
Berber -> Light
LW -> Water
Fals -> Water
Noicre -> Water
Ingrid -> Water
MG -> Water
Zuna -> Water
Elias -> Water
Beul -> Water
Carnage -> Water
[close]
Rythm en MG zijn in dit geval van Light geswitcht naar Waterwork. Rythm maakte er 6/4 voor Waterwork van en MG switchte toen Waterwork al 2 stemmen voorstond.

Als ik kijk naar de volgorde van stemmen en Waterworks rol verwacht ik 2 zaken weer hier:
1. De wolven wilden Waterwork eigenlijk niet op de lynch hebben en zullen gepusht hebben op een lynch van Thelight.
2. Het moment dat Waterwork duidelijk was als lynch zullen wolven meegegaan zijn omdat het verhaal te sterk werd na de zvw claim.

De switches van Rythm en MG zijn daarom opvallend hierin. Waterwork zelf pushte ofc ook snel tegen. Falsifica als neutrale was eerst ook tegen die lynch maar ging later toch mee. Carnage kwam pas heel laat. Beulgemeester stemde ook pas aan het einde mee.

Je zou evt nog een opmerking kunnen maken over de wissel van LW, maar die vond ik goed kritisch blijven naar beiden zijdes en was met een 5e stem op Waterwork (toen 6 op Light) toch vrij gevaarlijk bezig als hij medewolf zou zijn.

Conclusie: De wolven zitten gezien deze stemming alleen tussen Rythm, MG en Beul. Berber valt met zijn extra stem op Light enorm op, maar ik blijf hier bij een Welpje. Voor nu geen lynchprio.

Lynch 2
Blood -> Chaos
(Fals -> Blood)
(Henk -> Blood)
(MG -> Blood)
(JarJar -> Berber)
(LW -> Henk)
(Fals -> Henk)
Beul -> Henk
Light -> Carnage
Fals -> Carnage
Noicre -> Carnage
(Carnage -> Light)
Beer -> Carnage
Wesp -> Carnage
Rythm -> Carnage
JarJar -> Carnage
LW -> Carnage
Ramp -> Carnage
Elias -> Carnage
Chaos -> Carnage
Ingrid -> Carnage
Zuna -> Carnage
Carnage -> Ingrid
Berber -> Carnage
[close]
Deze lynch was niet interessant, op de vroege stemmen op mij en Henk na, en de stemmen van Carnage zelf.

Te zien is dat zowel Falsifica als Henk eerst op mij stemmen. MG gaat hierin mee. Relatief kort hierna switcht Falsifica toch naar Henk nadat LW daar op sprong, en Beulgemeester stemt hier juist mee.

Al deze stemmen worden later geswitcht naar Carnage, maar dit is goed om in het achterhoofd te houden om te checken of wolven hier eventueel lijntjes willen verbreken. Ik weet dat Falsifica graag slecht speelt. Ik vermoed dat hij via Carnage al contact had met slecht en eventueel met hun mee zou spelen. Zijn lunch nacht 4 is daarom opvallend, maar ook deze stemmen zijn daardoor ineens interessant.

Lynch 3
MG -> Blood
(Light -> Berber)
Blood -> Berber
JarJar -> Berber
Fals -> Wesp
Ramp -> Ingrid
Noicre -> MG
Beer -> Fals
Beul -> Henk
[Priesteractie Ingrid op Berber]
Light -> Ramp
Chaos -> Henk
Berber -> Henk
Wesp -> Rythm
Elias -> Chaos
Ingrid -> Ramp
Rythm -> Chaos
Ingrid -> Beer
LW -> Chaos
[close]
Deze lynch is dan wel weer interessant. MG duikt weeral vroeg op mij en verandert hier niet meer in. Henk krijgt aan het begin vd avond stemmen. Beulgemeester geeft hier geen argumenten voor. Chaos zat al langer op Henk en ging daarop door vanwege afwezigheid. Dat Henk niet op het forum kon is hierin ongelukkig. Berber vond Henk verdacht, maar noemde daar ook geen argumenten bij en wilde zichzelf beschermen met die stem. Vooral het niet laten horen van waarom Beulgemeester op Henk stemde vind ik hierin opvallend. Hij heeft niet eens een post gemaakt rondom zijn stem. Ik heb Beulgemeester daarna ook niet meer in het Dt gezien. Is er iemand die Beul nog gesproken heeft in PM na 18:30 op de 27e?

Rythm had ook een matige onderbouwing voor haar stem op Chaos.

Verder heeft Redeast gezegd dat ze niet bekend maakt of de BM een keuze heeft gemaakt. Of Fals of Adel dus Henk uiteindelijk heeft gelyncht is niet duidelijk helaas. Ik verwacht echter geen Adel meer dit spel. Waarom zou Fals dan evt Henk gekozen hebben? Misschien om zichzelf en Beul in een beter daglicht te zetten gezien hun eerdere stemmen op Henk bij lynch 2.

Lynch 4
(Chaos -> LW)
Ingrid -> Beer
LW -> MG
Berber -> Beer
(MG -> Blood)
Blood -> Beul
Wesp -> Ingrid
(Beul -> Chaos)
Noicre -> Beul
JarJar -> Beer
(MG -> Beer)
MG -> Blood
(Beer -> Blood)
Ramp -> Beul
(Beul -> Blood)
(Light -> Beul)
Rythm -> Chaos
Elias -> Chaos
Beul -> Chaos
Beer -> Chaos
Chaos -> Beul
Light -> Chaos
Noicre -> Chaos
[close]
Deze stemming is ook een interessante. Op het moment dat Rythm op Chaos stemt staan Beertje op 3 en Beul op 4 stemmen aan kop voor deze lynch.

Elias zet een tweede stem op Chaos en vlak daarna volgen zowel Beul als Beertje samen op Chaos om haar ook op 4 stemmen te zetten. Het is mij vrij duidelijk dat deze twee samen spelen gezien het verloop van afgelopen speldag. Maar als zij bijvoorbeeld g/s waren had ik verwacht dat een andere wolf nog zou switchen naar Chaos. Gezien alleen Light en Noicre nog gestemd hebben op haar denk ik niet dag Beertje/Beul in dit geval slecht zijn.

Ik heb al deze analyses naast elkaar gelegd en kom dan eigenlijk tot de conclusie dat MG en Rythm de laatste twee wolven zijn, met Berber als mogelijke Welp.

Hieronder even per speler waarom zij géén wolf zouden zijn in mijn ogen:
Berber - gewaterd door Ingrid. Hoogstens Ketter, maar niet likely.

Rythm - Geen echte reden? Ze stemde relatief op tijd mee op Waterwork, maar zat wel eerst op Light. Buiten dit geen goedjesgedrag gespot nog.

Beertje - Ging snel mee op Waterwork. Snel mee op Carnage. Lynch 3 op slecht/neutraal(?) Falsifica. Lijkt mogelijk gekoppeld aan Beul.

Beulmeester - Geen reden gezien nog. Heeft wel op Henk gestemd 2 dagen, maar kan zijn vanuit lijntjes breken als medewolf. G/s maybe?

Blood - Goedje

Chaos - Prins

Ingrid - Priester. Stemde op een cruciaal moment om Waterwork te lynchen. Verwacht hier geen Ketter.

JarJar - Trekt zijn eigen plan. Komt oprecht over. Kan evt nog wolf zijn, maar dan is hij terecht een Sith-Lord.

LW - Speelt al heel kritisch het hele spel. Ook een cruciale stem op Waterwork.

MG - Geen reden eigenlijk. Switchte heel laat van Light naar Waterwork. Wist vermoedelijk de claim van Zuna. Pusht sinds dag 3 al op mij zonder sterke onderbouwing.

Noicre - Neutraalclaim. Verder ook cruciale stem op Waterwork. Denk dat hij wel voor goed speelt.

Ramp - Speelt net als JarJar het spel zelf. Is kritisch en trekt zijn eigen plan. Stemde echter wel op Thelight lynch 1 en Ingrid lynch 3. Zou evt nog een wolf kunnen zijn, maar het gedrag vermoed mij van niet.

Light - 2 slechtjes bekend gemaakt en opgehangen

Wesp - Is kritisch dit spel en ging vroeg mee op Waterwork. Verwacht hier geen wolf obv spelgedrag.

TLDR:
Analyses van stemmen en claims/gedrag brengt mij tot MG en Rythm als likely laatste twee wolven. Mogelijk nog een g/s bij Beertje/Beul met het slechtje bij Beulgemeester. Berber vermoedelijk nog steeds Welpje.

Andere spelers hebben allemaal iets voor zich spreken. Rampposi en JarJar evt nog mogelijke wolven, maar spelgedrag suggereert anders.

BloodWolf14

Oh aan alle goedjes: Misschien claimen bij Chaos en kijken of je nog informatie hebt die goed verder kan helpen het spel op te lossen.

Chaos is zeker geen Lijk of conversie en ook geen startwolf. Enkel nog mogelijk geen goedje indien gekoppeld, maar ik heb niemand het hard voor haar zien opnemen afgelopen lynch dus denk dat ook niet.

Atm dé veiligste optie om bij te claimen. De wolven willen haar in principe ook niet lunchen, dus dit is de perfecte positie voor haar om het spel uit op te lossen.

Master-Guy

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 02:12:39Rythm en MG zijn in dit geval van Light geswitcht naar Waterwork. Rythm maakte er 6/4 voor Waterwork van en MG switchte toen Waterwork al 2 stemmen voorstond.
[...]
De switches van Rythm en MG zijn daarom opvallend hierin.

1) Je hebt het niet alleen over Rythm en mij omdat wij onze stem hebben aangepast van Thelight228 naar Waterwork, maar niet over 123berber die juist zijn stem heeft omgewisseld van Henkpatat naar Thelight228
2) Je zegt hierin niets over Zuna, Elias, Beulgemeester en Carnage die pas na mij hun stem hebben gezet op Waterwork
3) Zoals ik al had aangegeven voordat LustigeWolf, Falsifica, noicreC, Ingrid, Zuna, Elias, Beulgemeester en Carnage hun stem op Waterwork zette, was voor mij het bericht van Elias daarin doorslaggevend.

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 02:12:39Te zien is dat zowel Falsifica als Henk eerst op mij stemmen. MG gaat hierin mee.
Een stem op jou is blijkbaar verdacht?

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 02:12:39Deze lynch is dan wel weer interessant. MG duikt weeral vroeg op mij en verandert hier niet meer in.
Standvastigheid wordt ook afgestraft?

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 02:12:39Ik heb al deze analyses naast elkaar gelegd en kom dan eigenlijk tot de conclusie dat MG en Rythm de laatste twee wolven zijn, met Berber als mogelijke Welp.

Dus..
- Vroeg aangeven dat je van stem wisselt, en dat pas laat doen omdat je geen tijd had tussendoor, is zeer verdacht
- Op jou stemmen is verdacht
- Niet van stem wisselen om met de grote meute mee te gaan is verdacht

Wat moet ik dan doen?

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 02:12:39Hieronder even per speler waarom zij géén wolf zouden zijn in mijn ogen:
[...]

- Berber is meer waarschijnlijk wolf dan Ingrid omdat Ingrid een stem heeft uitgebracht op Waterwork, al kan ik niet inzien waarom dit een "cruciale stem" was?
- Beertje is meer waarschijnlijk wolf dan noicreC omdat hij snel mee stemt op wolven, terwijl noicreC een neutraalclaim heeft gedaan en blijkbaar ook een "cruciale stem" was, en opnieuw, ik zie niet in waarom dit een "cruciale stem" was..
- Rythm is meer waarschijnlijk wolf dan Wesp omdat zijn stem eerst stond op Thelight288 toen die met een zeer onsamenhangend verhaal kwam?

Dit alles klopt voor mijn gevoel niet, en zijn zaken die mijn gevoel over jou niet helpen.

Citaat van: BloodWolf14 op 30 juli 2025, 02:12:39MG - Geen reden eigenlijk. Switchte heel laat van Light naar Waterwork. Wist vermoedelijk de claim van Zuna. Pusht sinds dag 3 al op mij zonder sterke onderbouwing.

Ik ben waarschijnlijk het meest wolf omdat ik al vroeg had aangegeven te wisselen van stem, maar dit pas laat kon doen? Of is het puur omdat ik op jou stem?
Ja, ik wist de claim (Jager of Weerhamster) van Zuna, maar deze claim is uiteindelijk niet wat ze bleek te zijn. Ze gaf aan dat ze een ziener als bron had omdat ze gezien was, en heeft een soortgelijk verhaal naar Thelight288 verteld.
Dat ik geen sterke onderbouwing heb klopt, want ik heb geen informatie om het te onderbouwen, maar ook geen informatie om het te ontkrachten. Heb al sinds het begin aangegeven dat het om een gevoel gaat.

Al met al zijn dit soort berichten juist waarom ik zo'n slecht gevoel krijg bij jou.

Master-Guy

Citaat van: thelight288 op 29 juli 2025, 22:56:01

Aintgotrhythm
Beertje
Elias
Thelight288

elias en ik hebben wel beetje gecoordineerd, hoezo stem je dan op mij? het is toch logisch dat ik met hem overleg. we zaten dit keer fout, maar dat er 2 verschillende claims was van chaos die rondgingen is toch niet raar dat dat verdacht werd? ja dat kwam last minute aan het licht en chaos had achteraf een prima reden om tegen de ander te liegen die was natuurlijk een alles behalve bewezen speler. ik heb gewoon contact met iedereen, maar het is toch logisch dat er groepjes met bewezen spelers ontstaat? dat hoort er eenmaal bij

Het is zeker logisch dat er groepjes met bewezen spelers ontstaan, echter zijn jij en Elias alles behalve bevestigd!
Elias heeft zijn beulkracht dag 0 ingezet en had daarna prima geconverteerd kunnen zijn of door de grafdelver zijn omgezet in een lijk. - Nu Elias in de nacht is gestorven weten we dat beide niet het geval is, maar dat kon je vooraf niet weten.

De informatie die jij deelde in het discussietopic kwam af van Zuna, en niet van jou zelf, terwijl jij aangaf dat het van jouw zielsverwant af zou komen. Ook jij kunt nog steeds het lijk zijn en bewust geen moord hebben gepleegd omdat je te veel vertrouwen hebt van andere spelers, of misschien is er wel een doelwit beschermd door een beschermengel?

Als jij echt een van de zielsverwanten bent, dan kun je hooguit één andere speler "echt" vertrouwen, deze kan nog steeds g/s koppel zijn, maar ik zie niet in hoe er nu een groep van 4 of meer spelers bewezen kan zijn. Zeker ook gezien mijn vroege claim, alles wat er gebeurd is, en het feit dat ik nog steeds niet dood ben, had ik verwacht dat als er rollen zijn die nu nog spelers kunnen bevestigen, dat ze mij al lang hadden gecontroleerd en gecontacteerd..

Thelight288

Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:45:35

Aintgotrhythm
Beertje
Elias
Thelight288

Het is zeker logisch dat er groepjes met bewezen spelers ontstaan, echter zijn jij en Elias alles behalve bevestigd!
Elias heeft zijn beulkracht dag 0 ingezet en had daarna prima geconverteerd kunnen zijn of door de grafdelver zijn omgezet in een lijk. - Nu Elias in de nacht is gestorven weten we dat beide niet het geval is, maar dat kon je vooraf niet weten.

De informatie die jij deelde in het discussietopic kwam af van Zuna, en niet van jou zelf, terwijl jij aangaf dat het van jouw zielsverwant af zou komen. Ook jij kunt nog steeds het lijk zijn en bewust geen moord hebben gepleegd omdat je te veel vertrouwen hebt van andere spelers, of misschien is er wel een doelwit beschermd door een beschermengel?

Als jij echt een van de zielsverwanten bent, dan kun je hooguit één andere speler "echt" vertrouwen, deze kan nog steeds g/s koppel zijn, maar ik zie niet in hoe er nu een groep van 4 of meer spelers bewezen kan zijn. Zeker ook gezien mijn vroege claim, alles wat er gebeurd is, en het feit dat ik nog steeds niet dood ben, had ik verwacht dat als er rollen zijn die nu nog spelers kunnen bevestigen, dat ze mij al lang hadden gecontroleerd en gecontacteerd..

Er is verder ook niemand bewezen, Elias wilde beul en beertje vertrouwen maar dit is nergens op gebaseerd behalve hun rolclaims bij Elias. Elias geconverteerd of lijk was een kans maar niet aanwezig. Agr beertje en beul waren geen onderdeel van het groepje. Elias geloofde alleen beertje en beul.  Verder kwam vrij laat aan het ligt dat chaos wamster had geclaimd bij noicrec wat bij elias was gekomen en prins bij mij. Dit was genoeg om last minute doorslag naar chaos te geven. Omdat ze noicrec niet vertrouwde had ze fake bij hem geclaimd, opzich logisch achteraf. Maar dat is toch opvallend. En ja het ging helaas erg last minute dat wel

Thelight288

Citaat van: thelight288 op 30 juli 2025, 09:51:47
Citaat van: Master-Guy op 30 juli 2025, 09:45:35

Aintgotrhythm
Beertje
Elias
Thelight288

Er is verder ook niemand bewezen, Elias wilde beul en beertje vertrouwen maar dit is nergens op gebaseerd behalve hun rolclaims bij Elias. Elias geconverteerd of lijk was een kans maar niet aanwezig. Agr beertje en beul waren geen onderdeel van het groepje. Elias geloofde alleen beertje en beul.  Verder kwam vrij laat aan het ligt dat chaos wamster had geclaimd bij noicrec wat bij elias was gekomen en prins bij mij. Dit was genoeg om last minute doorslag naar chaos te geven. Omdat ze noicrec niet vertrouwde had ze fake bij hem geclaimd, opzich logisch achteraf. Maar dat is toch opvallend. En ja het ging helaas erg last minute dat wel

Ik bedoel de kans is aanwezig maar niet heel aannemelijk