Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door redeast, 19 juli 2025, 12:31:36

Vorige topic - Volgende topic

EliasTheBest

Citaat van: thelight288 op 21 juli 2025, 13:19:58Dat lees je verkeerd. Voor je beeld vorming waterwork Adriaan fannie en ik waren in een ruimte IRL. Waar iedereen langs is gegaan met een kantclaim dus dit is niet persoonlijk met mij besproken in pm oid. En ik had heks op mijn verlanglijstje dus zag de kans dat hij die had ook wel aanwezig

Plausibel, dank voor uw uitleg.

CarnageRazor

Citaat van: noicreC op 21 juli 2025, 13:02:57Ik zie net dat Elias gewoon heeft uitgelegd waarom hij heeft gebeuld: link naar zijn post. Waarom is daar nog steeds niet op gereageerd? Dit lijkt me namelijk het belangrijkste moment van deze hele speldag. En toch is het compleet ondergesneeuwd geraakt door al het kinderachtige gemiep hier.

Ondertussen blijven jullie maar suggereren dat het om een argumentloze of niet-doordachte beulsactie ging.

Ik heb het eerder al gezegd, maar blijkbaar moet ik het nog eens herhalen: jullie spelen enorm vanuit jullie emoties op dit moment. Heel erg op de man, totaal niet speltechnisch. En dat vind ik echt niet oké.

Als je in je eerste post
"Mijn executies zijn koud".
Verwerkt.

En dan maar beult omdat je het gevoel hebt dat je "verdacht" wordt gemaakt...

Bad bluff, dit was voorbedacht. 

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

EliasTheBest

Citaat van: CarnageRazor op 21 juli 2025, 13:26:02
Citaat van: noicreC op 21 juli 2025, 13:02:57Ik zie net dat Elias gewoon heeft uitgelegd waarom hij heeft gebeuld: link naar zijn post. Waarom is daar nog steeds niet op gereageerd? Dit lijkt me namelijk het belangrijkste moment van deze hele speldag. En toch is het compleet ondergesneeuwd geraakt door al het kinderachtige gemiep hier.

Ondertussen blijven jullie maar suggereren dat het om een argumentloze of niet-doordachte beulsactie ging.

Ik heb het eerder al gezegd, maar blijkbaar moet ik het nog eens herhalen: jullie spelen enorm vanuit jullie emoties op dit moment. Heel erg op de man, totaal niet speltechnisch. En dat vind ik echt niet oké.

Als je in je eerste post
Verwerkt.

Ja natuurlijk was dat voorbedacht. Bedenk jij geen tactiek zodra je jouw inbox opent en er een rol staat?

LustigeWolf

Citaat van: EliasTheBest op 21 juli 2025, 13:30:13
Citaat van: CarnageRazor op 21 juli 2025, 13:26:02

Als je in je eerste post
Verwerkt.

Ja natuurlijk was dat voorbedacht. Bedenk jij geen tactiek zodra je jouw inbox opent en er een rol staat?

Lustige Wolf en 4 anderen vinden dit leuk.

123berber

Citaat van: LustigeWolf op 21 juli 2025, 13:31:52Lustige Wolf en 4 anderen vinden dit leuk.

Sorry, ik stoor me heel erg aan zulke berichten. het zegt niks, het vervuild het discussietopic en laat belangrijke berichten ondersneeuwen. Als je iets belangrijks te melden hebt dan ja graag en anders liever gewoon geen bericht.

WCeend!! Zomerspelen 2014

LustigeWolf

Mijn excuses ik zag geen andere manier om simpelweg een +1 te geven om aan te geven dat ik het er mee eens ben. Zoals al eerder vermeld ben ik het na de uitleg van Elias eens hoe hij er op is gekomen. Iemand die zich bewust afzijdig houdt heeft naar mijn idee iets te verbergen. En dus wilde ik hem daarmee steunen in zijn beslissing.

Aintgotrhythm

Goed, nieuwe dag, nieuwe kansen. Mijn BM stem blijft staan. Ik sta nog steeds niet achter de beulactie en vind de kans dat Elias deze nacht geconverteerd wordt te hoog om hem de macht te geven van het BM-schap. Verder, ben ik graag bezig met het spel, al ben ik geen geweldig goede speltechnische speler, ik speel echt voor de lol. Ik hoop dat ik de lol weer terug mag vinden maar vermoed dat dit wel gaat lukken na deze BM ronde. Ik sta ervoor open om per PM, of desgewenst per Whatsapp te netwerken. Ik ga een aantal mensen benaderen die me tof lijken vandaag. Gewoon even kletsen en elkaar leren kennen. Tot sprekens!

Falsifica

Citaat van: LustigeWolf op 21 juli 2025, 13:43:30Mijn excuses ik zag geen andere manier om simpelweg een +1 te geven om aan te geven dat ik het er mee eens ben. Zoals al eerder vermeld ben ik het na de uitleg van Elias eens hoe hij er op is gekomen. Iemand die zich bewust afzijdig houdt heeft naar mijn idee iets te verbergen. En dus wilde ik hem daarmee steunen in zijn beslissing.
Maar die gedachte gang was dan naar alle waarschijnlijkheid fout. Want Adriaan was geen wolf, hij was neutraal. Hij had dus net zoveel te verbergen als alle andere spelers.
Dus het is fijn dat je dezelfde mening deelt, echter is het resultaat niet wat je hier zegt.

En wolven op dit forum kunnen heel actief zijn of heel stil. Stil zijn is in dit spel naar mijn idee absoluut niet een teken van slecht zijn, in ieder geval niet tijdens de Burgemeester ronde. Als op speldag 3 of 4 adriaan nog steeds geen woord gezegd had of steeds maar een paar woorden. Dan ben ik het met je eens, maar niet nu al.

Dan nog, waardeer ik het dat er een uitleg is waar spelers het mee eens zijn. Gelukkig is het geen willekeurige beuls actie, waar ik o zo bang voor was.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Los van het beulen zelf, het resultaat van het beulen is niet een uitkomst waar we blij om moeten zijn.

Je kunt het ermee eens zijn, je kunt het niet ermee eens zijn. Maar laten we wel stellen, adriaan was geen wolf. Hij was stil en geen wolf. De stelling 'stille spelers hebben wat te verbergen' geldt niet voor adriaan.

En dan mag je van mij dus best het eens zijn met de actie van Elias, je mag het oneens zijn. Maar ik ben het niet eens met de gedachte dat een neutrale speler beulen iets goeds is.

Dit zeg ik tevens, omdat ik zelf neutraal ben.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

BloodWolf14

HenkPatat

Citaat van: 123berber op 21 juli 2025, 13:34:34
Citaat van: LustigeWolf op 21 juli 2025, 13:31:52Lustige Wolf en 4 anderen vinden dit leuk.

Sorry, ik stoor me heel erg aan zulke berichten. het zegt niks, het vervuild het discussietopic en laat belangrijke berichten ondersneeuwen. Als je iets belangrijks te melden hebt dan ja graag en anders liever gewoon geen bericht.

Ik stoor me heel erg aan dat mensen gaan huilen als er iets leuks wordt gezegd.

Jij mocht vroeger zeker nóóit meespelen in de zandbak

123berber

Heel eerlijk gezegd. Iemand die dit soort reacties geeft is verdacht. Want die spamt het discussietopic onder om zo belangrijke berichten ondergesneeuw te laten raken. Alleen al vanwege deze reactie verdenk ik je nu. :D

WCeend!! Zomerspelen 2014

Waterwork

Citaat van: HenkPatat op 21 juli 2025, 14:54:16
Citaat van: 123berber op 21 juli 2025, 13:34:34

Ik stoor me heel erg aan dat mensen gaan huilen als er iets leuks wordt gezegd.

Jij mocht vroeger zeker nóóit meespelen in de zandbak
Doe gewoon even chill en laten we elkaar niet persoonlijk aanvallen zo is er geen lol aan met dit spel

Wesp in Glas

Poeh poehee... wat een toestand hier zeg.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik kwam hier voor een gezellig potje weerwolven, beetje spanning, beetje lol — geen dorpsrel waar de bloemetjes spontaan van verwelken.

Tuurlijk, in het begin ging het wat stroef, paar botsinkjes, dat hoort erbij. Maar wat er nu allemaal geroepen wordt... mensen zijn elkaar in de haren aan het vliegen alsof het laatste krat bier op is. Laten we ff normaal doen, ja?

Dat één schijnbaar rare beulactie van Elias nou zo'n storm veroorzaakt... vind ik echt jammer.
Ik wil gewoon mensen wantrouwen op basis van rare hints, halve zinnen en mysterieuze paddenstoelen. Niet omdat we elkaar verrot staan te schelden.

Kom op mensen, adem in, bloemetje erbij, en gáán.

Groetjes,
Kris Kraslot
(Vredestichter en winnaar van de bloemschikbokaal 2021)

Thelight288

Wat ik van de beulsactie vind daargelaten vind ik het gewoon niet een strategische zet. Kan prima dat jullie eens zijn met Elias zn reden, waar is dat op gebaseerd? Op dit punt zijn er bijna geen verbanden te leggen tussen spelers zelfs als het een slechtje had geraakt was fijn geweest, maar zei ook nog heel weinig over connecties met medewolven. Daarbij zit er in een spel als dit hoogst waarschijnlijk 1 of meerdere conversie Wolfs in dus zo vroeg bewezen zijn zit ook weinig meerwaarde in, omdat later in het spel niet zeker weet of Elias geconverteerd is of niet. Tenzij je zeker weet dat je een slechtje raakt zie ik er gewoon persoonlijk geen reden in om nu te beulen in een spel als dit. De rol had effectiever ingezet kunnen worden. Dus ik zie eerder connectie met bewezen willen zijn vanwege g/s situatie of iets in die richting. Dit is ook de reden dat ik niet mijn stem op Elias zet voor b/m, ja hij is op dit moment bewezen, maar het voelt niet zuiver. Dit is niet persoonlijk ofzo, maar mijn gevoel over het spel