Discussietopic - “De Wals der Wanhoop”

Gestart door Falsifica, 20 juni 2025, 11:06:34

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

het gaat wel makkelijk op lynn ja dus kans dat ze goed is is aanwezig, ik heb daarom op castiel gestemd

Ingrid1234

Nou mensen, ik heb echt geen idee wat ik moet. Ik ben echt gefrustreerd, ik verdenk namelijk echt nog niemand op dit moment. Maarja, ik moet stemmen dus dan  voor nu maar op gevoel. Dat wordt voor nu rampposi, dat is waarschijnlijk niet terecht maar ik moet iets.

Robin89

Ik had vanmiddag al gestemd maar zie nu dat mijn post niet is doorgekomen in het stemtopic...
wilde niet last minute stemmen want daar hou ik niet van, maar nu doe ik het alsnog XD sorry!

Waterwork

Oke ik heb info.
Ik heb gehoord via een vogeltje dat Murphy slecht is. Ik vertrouw deze bron best wel erg. Dus mijn stem gaat sowieso naar Murphy

RoodHapje

Ik weet wat Tinie is en met wat ze is ga ik niet mijn hand volledig in het vuur voor haar steken, maar ze is niet slecht.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

RoodHapje

Ik geloof WW of zijn bron op zeker niet. Sorry voor de dubbelpost. Maar ik zou de bron willen weten want ik zou er direct op stemmen.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Thelight288

Hoe zeker ben je? Er zijn meerdere rollen die het visioen heeft kunnen verstoren of misschien jou vertrouwen in haar ook niet kloppend maakt. ik weet niet op wat voor manier, dus dat laatste is lastig te zeggen

RoodHapje

Awards
[close]

Thelight288

ik gok dat het om een visioen gaat oid, want een mislukte wissel ofzo zou wss niet met zoveel zekerheid gezegd worden, ik zou het niet geloven dat je als slechtje haar zou gaan verdedigen op zo'n manier, maar om gelijk op de bron te willen stemmen is ook wel zwart/wit

RoodHapje

Laat Marc eerst maar op de vraag antwoorden want die is nogal relevant.

Awards
[close]

Waterwork

Afgelopen nacht is het gezien. Maar hoe jij zo fel reageert ben ik nog zekerder van mijn bron. Je bent dus bloedbroeder of gs koppel.

RoodHapje

Nee ik heb ook contact met 2 zienende rollen, waarvan ik 1 écht vertrouw en daar goede reden toe heb en de ander niet zwaar wantrouw maar ook niet sterk vertrouw. De gene die ik vertrouw heeft ook Murphy bekeken, haar rol doorgegeven en dit heb ik ook al gecheckt bij Murphy. Ik geloof er absoluut in dat jou bron zit te liegen omdat dit ook om afgelopen nacht gaat. Als je zelf niet de zienende rol bent dan word je voorgelogen.

Awards
[close]

Waterwork

Ik weet bijna zeker dat ik niet wordt voorgelogen, ik vertrouw mijn bron. Ik denk dat jij zelf 1 van de zoenende rollen bent en dat dat sjamaan is en daarom samen met Murphy bloedbroeder bent.

RoodHapje

Ik ben niet zienend, ik ben zelf dubbel gecheckt nacht 1.

Awards
[close]

Waterwork

Citaat van: Waterwork op 25 juni 2025, 10:09:08Ik weet bijna zeker dat ik niet wordt voorgelogen, ik vertrouw mijn bron. Ik denk dat jij zelf 1 van de zoenende rollen bent en dat dat sjamaan is en daarom samen met Murphy bloedbroeder bent.

Zienende rollen bedoel ik natuurlijk ipv zoenende