Discussietopic - “De Wals der Wanhoop”

Gestart door Falsifica, 20 juni 2025, 11:06:34

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Wie leidt, wie volgt... en wie struikelt opzettelijk?

(6)
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ingrid1234

Gooeeeedemiddag! Ik wil graag mezelf opperen als kandidaat voor burgemeester. Ik heb voor dit spel hard m'n best gedaan om genoeg deelnemers te krijgen en zelfs voor een nieuw lid gezorgd 😇.

Ik zal in dit spel net zo hard werken om de slechtjes te vinden en uitroeien 🕵🏼

RoodHapje

Hoi stelletje nabranders,

Ik kom maar weer eens uit mijn hol om hier de baas te spelen. Ik wil graag BM worden gezien ik het beste in deze omgeving functioneer.

thelight288

Robin89

Hoi allemaal! Ik hoef dit keer niet per se BM te worden. Zie ook dat er al een paar geschikte kandidaten zijn die zich beschikbaar hebben gesteld :)

kddirval

Waterwork

Simile

Ik heb een paar maandjes niet gespeeld dus kan er met frisse blik tegenaan! Daarom ben ik de meest geschikte BM. Stem op mij!!

CarnageRazor

Bm want appel.

Ik denk voorlopig op een persoon te gaan stemmen met een mild karakter, iemand die in staat is vooruit te denken. Waarvan ik ook wel denk hem een beetje te kunnen lezen wanneer dat nodig is. Ik denk dat dat de kwaliteiten zijn die ik voor dit potje in een leider zoek. Wie zich geroepen voelt mag mij ervan overtuigen een goede bm te worden.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Simile

you-know

Ik wil geen BM worden, want ik kijk liever even hoe het gaat. Succes allen!

Castiel.

Ik stel me uiteraard ter beschikking als BM, denk dat ik absoluut de juiste persoon voor de job zou zijn. Eigen stem gaat naar Roodhapje
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Katz

Ik hoef ook geen bm te zijn. Maar ik zou graag willen dat degene die bm willen zijn mijn goed overtuigen  ;). Ik kan namelijk het verschil maken  ::)

RoodHapje

Katz/Bas je kent me, je houd van een beetje gif en pit (ik ken jou ook). Draai even niet om de brei heen en stem op mij!

Rampposi

Hoi allemaal

Wat leuk om te zien dat we allemaal in de hel belandt zijn. Ik hoef geen Satan te worden, dat mag iemand anders zijn.

Wie o wie mijn stem krijgt in deze democratische vuurzee, geen idee. Overtuig mij maar eens.