Discussietopic - “De Wals der Wanhoop”

Gestart door Falsifica, 20 juni 2025, 11:06:34

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Wazigekip

Citaat van: RoodHapje op 26 juni 2025, 21:53:34Waar heb je het precies over?
Dat het me heel erg onlogisch zou lijken om een goedje te beschuldigen en te laten lynchen zonder plan. Als g/s koppel zou me dat extreem onwenselijk lijken. Zeker zonder verhulde lynch.

Een slechtje beschuldigen daarentegen is echter een heel ander verhaal.

CarnageRazor

Sorry voor mijn inactiviteit had het eventjes druk na werktijd. @Chaosimsystem_ is namelijk erin geslaagd haar diploma te bemachtigen met Grote onderscheiding.

In pm bereikbaar.
Ik ga nu even het DT doornemen.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

RoodHapje

Citaat van: Wazigekip op 26 juni 2025, 22:04:21
Dat het me heel erg onlogisch zou lijken om een goedje te beschuldigen en te laten lynchen zonder plan. Als g/s koppel zou me dat extreem onwenselijk lijken. Zeker zonder verhulde lynch.

Ik snap je, maar een gs zou een slechtje altijd op het forum gooien via het goedje. Dan had kddirval contact met Ww opgenomen, niet katz. Voor het geval de bron bekend word.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Thelight288

Citaat van: RoodHapje op 26 juni 2025, 22:46:56

Ik snap je, maar een gs zou een slechtje altijd op het forum gooien via het goedje. Dan had kddirval contact met Ww opgenomen, niet katz. Voor het geval de bron bekend word.

Ja maar Katz was schaapswolf die wss helderziende heeft ingestuurd als schuilrol gok ik. sorry ik denk nu toch echt dat Murphy slecht is en g/s Murphy voor bus wilde gooien en aangezien jij Murphy zo verdedigd toch dat jullie g/s zijn

Thelight288

Citaat van: RoodHapje op 26 juni 2025, 22:46:56

Ik bedoel Katz was ook degene die bij jou helderziende claimde toch? Dus ik snap je gedachtegang hier niet helemaal

RoodHapje

Dat is waar, ik stond op het punt een potje she of Empires met Murphy te gaan spelen. Hoe dan ook weet ik nog steeds haar rol en ze is niet slecht.

Awards
[close]

Castiel.

Ok, ik verwacht eigenlijk een spel met meerdere schaapswolf koppels. Het wordt dus een ontzettend leip spel waarbij je van niks zeker kan zijn.

Ik snap niet helemaal waarom Murphy nu nog steeds op het hakblok ligt? Het kan idd zo zijn dat Katz haar eruit wilde werken als G/S. Maar dat is hoogst onwaarschijnlijk aangezien er nog amper goedjes dood zijn wat mij betreft. Kan iemand duidelijker uitleggen waarom Murphy slecht moet zijn?
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Katz fakete helderziende en zou Murphy als slecht hebben gezien. Of mogelijk komt die info van een andere g/s, maar je gaat toch geen helderziende faken als t visioen niet zou kloppen op Murphy. Al wist die mogelijk niet dat ze ook mogelijk schaapswolf zou zijn. Ik heb fals ooit grafrover als schuilrol zien nemen en simile en krissy lijk grafdelver combo. Dat moet simile ook nog weten. Dus dat er een neutrale schuilrol zou gekozen zijn vind ik niet onmogelijk.

Een g/s heeft eigen alliantie en wilt vertrouwen winnen waarom dan visioen fsken die niet waar zou zijn zeker een slechtje eruit zou vertrouwen winnen. Met die gedachte is de meest logische conclusie dat Murphy ook gewoon slecht is. Ben ik zeker nee, maar vind heel gek dat ze zo hard verdedigd wordt zeker met meerdere koppels gaan er alarm bellen af

Murphy

Ik zei t net ook al op whatsapp, maar ik denk dat hier 2 dingen spelen.
Ik denk dat slecht mogelijk in contact staat met een sjamaan die mij gezien heeft, en dat iig 1 slechtje/koppel mij er daarom gelijk uit wilde werken.

Verder denk ik dat katz niet WW z'n bron was, maar dat dit wél altijd al het plan was. Ik denk dat ww een goedje is in nog een gs koppel. Als ik zou sterven zou duidelijk worden dat ww z'n bron zou liegen. Jullie zouden hem dan alsnog gaan pushen om z'n bron op te geven, want die loog. Dan zou hij Katz noemen, die zou gelyncht worden en WW zou verder vertrouwt worden. Ongeveer een winwinwin voor ww met z'n geliefde.
Ik blijf erbij dat WW té verdedigend was over zijn bron om dat iemand te blijken te zijn die hij amper gesproken had. 

Waterwork

Ik denk dat Katz mij heeft gebruikt om jou te naaien. Dat jij inderdaad toch slecht bent en koppeltje bent met Roodhapje want hij heeft je hard verdedigd. En jou info klopt totaal niet Murphy ik heb Katz gewoon gesproken niet amper. Ik heb info over mijzelf gedeeld. Jij probeert mij nu op de lynch te krijgen zodat jij niet gelyncht word. Dus hou maar op met dit onzin verhaal dat Katz zogenaamd niet mijn bron is

Thelight288

Oke dit is mogelijk in theorie, ik zal er nog over nadenken, maar zoals je op wa zei je snapt mn gedachte gelukkig wel. En ik ben ook nog niet overtuigd dat je zelf geen schaapswolf zou kunnen zijn, maar goed

Thelight288

Maar dat Hans gelijk mij als toch slecht bestempeld of ineens twijfelde, omdat ik op jou stemde Murphy heeft me ook koppel vibes dus ik moet dit nog wel echt over nadenken, maar mn stem staat niet 100% vast dus, maar ik stem liever vroeger en pas t aan dan heel laat zeker in zulke situaties met meer info

Murphy

Citaat van: Waterwork op 27 juni 2025, 11:08:03Ik denk dat Katz mij heeft gebruikt om jou te naaien. Dat jij inderdaad toch slecht bent en koppeltje bent met Roodhapje want hij heeft je hard verdedigd. En jou info klopt totaal niet Murphy ik heb Katz gewoon gesproken niet amper. Ik heb info over mijzelf gedeeld. Jij probeert mij nu op de lynch te krijgen zodat jij niet gelyncht word. Dus hou maar op met dit onzin verhaal dat Katz zogenaamd niet mijn bron is

Ja? Welke info dan? Want blijkbaar had hij jou niks over nacht 1 vertelt. En dat vond jij niet gek? Of bedoel je dat je goed geclaimd had?

Murphy

Hey @Waterwork , wat vind jij van Simile, Ramp en Kip?