Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - “De Wals der Wanhoop”

Gestart door Falsifica, 20 juni 2025, 11:06:34

Vorige topic - Volgende topic

RoodHapje

Nog voor het wateren sterke carnage dat Tinie hem naar goed wou trekken en dat dat voor haar sprak. Ik heb mijn twijfels of hij daar de waarheid sprak. In onze groepsapp die niet over het spel ging versprak ik me laatst over mijn partner in welke vorm dan ook in het spel. Carnage plaatste iets een minuut later. Pas 3 minuten later verwijderde ik mijn bericht. Carnage stelde dat hij het bericht nooit gezien had. Ik geloof dat niet en verdenk hem.

Ww vertrouw ik ook niet helemaal, maar gezien de uitslag gisteren vind ik het aannemelijker dat Carnage slecht is. Daarom mijn stem.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Thelight288

Ik hoor net van Hans dat chaos tegen m zei dat Carnage aan r voorstelde samen slecht te kiezen. Met deze info neig ik toch meer naar Carnage. Of chaos moet nu liegen of Carnage met een hele goede verklaring komen

RoodHapje

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Thelight288

Oh ja roodhapje ja dus sorry ik probeer forumnamen aan te houden hier, maar gaat soms mis

CarnageRazor

Die info is manifest onjuist, om rolgerelateerde redenen kan dat zelfs gewoon weg niet.

Ik sprak daarstraks met Luuk over Simile, dat ik haar stem op Chaos zwak beredeneerd vond.

Luuk kwam redelijk verdedigend over, en vroeg hoe ik dat bedoelde.
Dus ik leg uit, dat dat een beetje de aard van Chaos is, meepraten de stroom volgen.

Waarop Luuk antwoorde dat ik met Lynn hetzelfde deed. En hoewel dat wel klopt was er toen nog veel minder informatie.
Vermoed dus dat Luuk wel eens gekoppeld zou kunnen.

Ik vind Simile atypisch spelen, normaal is ze veel aanweziger in discussie, de makkelijke stem in combinatie met het voorzichtig verdedigen van zowel RH als WW past in mijn ogen goed bij een slechtje. Dit in combinatie met een Luuk die daar verdedigend in mee speelt en nu plots makkelijk mee schaapt met RH doet me vermoeden dat we het hier moeten zoeken.

Verder kan een wolf nog bij de minder actieve spelers liggen, You-know of Robin heb ik ook nog weinig gezien in discussie. Robin kwam in pm dag 1 wel redelijk zoekend over.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Thelight288

Ik noem simile al 3 dagen een van mn verdachte waar slaat dit op hahah. En ja je aanval op simile vind ik wel wat hypocriet en dat je mij er nu op aanvalt helpt niet mee. Ik twijfel nog heel erg tussen jou en waterwork maar deze fratsen gaan er echt alarmbellen bij me af

you-know

Even voor mijn beeldvorming:

Claim: Carnage wil Choas overhalen om Slecht te worden.

Verdediging: Carnage: Dat kan niet om roltechnische redenen.

Wil dat dan zeggen dat RH liegt, Chaos liegt of Carnage liegt. Ik hoor Choas niet dat het niet klopt en RH schijnt vertrouwen te hebben in Choas en heeft al succesvolle lynches geleid. Dus dan gaat mijn stem naar Carnage.

Waterwork

Carnage ik hoor van verschillende kanten dat jij onzin loopt te verkopen en ook mensen naar slecht aan het halen bent terwijl je zelf neutraal was dus mijn stem gaat naar jou

CarnageRazor

Citaat van: Waterwork op 28 juni 2025, 20:40:42Carnage ik hoor van verschillende kanten dat jij onzin loopt te verkopen en ook mensen naar slecht aan het halen bent terwijl je zelf neutraal was dus mijn stem gaat naar jou

Dit valt gewoon zo hard op Marc. Je bent slecht.

Ik ben rover, ik kan geeneens alliantie kiezen. Je bent zelf geen verhaal komen halen. Deed ik bij jou wel. Dit is jezelf er makkelijk vanaf maken.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Waterwork

Ik wil eigenlijk wel iets weten, want ik hoorde dat Ingrid en Roodhapje wisten dat Castiel de ziener was klopt dit?

Ingrid1234

Thelight288

Ik heb je gezegd dat ik weet dat er iig RH, Ingrid en ik er van af wisten. Alleen van mij is misschien nieuwe informatie, maar het is wel belangrijk misschien dat mensen weten wie t mogelijk wisten.
Citaat van: RoodHapje op 26 juni 2025, 20:00:21Inderdaad een 50/50 situatie dus ik ga even ontleden:

Katz
- Wat katz zegt over de gesprekken tussen hem en mij, dat klopt. Hij heeft inderdaad (echt wel laat, wat ik verdacht vond) geadviseerd dat ik Luuk benaderde. Had ik al gedaan, want omdat ik een andere ziener had, vertrouwde ik Katz niet echt helemaal (zie bij vorige stemming mijn lijstje met namen, hij was de naam die ik niet wou noemen).
- Katz ontkent met Marc te hebben gesproken. Is gewoon mogelijk.
- Iets voor Katz het ontkende kwam iemand naar me toe die stelde koppeltje (in een bepaalde vorm) met Katz te zijn en dat Katz diegene een goede rol had gezegd. En dat diegene dat geloofde.

Op dat moment moest ik er nogal om lachen eigenlijk, maar dat Katz de gesprekken volledig ontkent, maakt wel dat het mogelijk is.

Wat ik wel gek vind bij Katz is dat hij als goedje vroeger altijd heel hard op slechtjes jaagde, met gestrekt been. Ik weet niet hoe dat nu standaard is, maar dit potje heb ik het niet gezien.

Waterwork
Waterwork heeft zijn bron met hand en tand verdedigt, maar draaide toen we druk op hem zette. Maar eigenlijk wou hij de bron echt niet prijs geven. Hij wist dingen heel erg zeker, etcetc. In Whatsapp toen het vanavond duidelijk was dat het om Katz zou gaan stelde WW: als Katz liegt ben ik het vertrouwen in de mensheid verloren. Toen ik vroeg naar hun gesprekken zij hij dat ze best veel hadden gesproken. Ik vroeg naar de specifieke gesprekken, maar blijkbaar was er niks gezegd over het visoen van Nacht 1, wel dus nacht 2 (Murphy), maar verder alleen gesprekjes als: Ik ben goed, jij? Dat soort dingen. Dus totaaaaal niet een basis om iemand hard op te verdedigen en zeker te weten dat zijn ziener betrouwbaarder zou zijn dan de mijne. WW zijn verhaal kraakt hier dus.

Mijn gevoelsmatige conclusie
Marc had een bron nodig en verzon deze. Ik tuinde er vol in en trok anderen hier in mee. Ik zie nog een mogelijkheid waar ze beiden slecht zijn maar niet in contact met elkaar staan, want Katz zijn gedrag is ook niet zoals ik hem normaal ken.

Maar Waterwork zijn defensieve gedrag tov zijn bron, wat totaal niet passend is bij de gesprekken die hij en Katz volgens WW zelf hebben gehad, kloppen niet bij elkaar naar mijn idee.

Ik stem nu op WW. Sorry voor het gejojo mensen.

Hans heeft het al langer over een ziener die hem dag 1 had bekeken dus dat dit cas was is hieruit te halen, dat het om deze persoon ging, anders had RH hierover ook wel al wat gezegd denk ik. want als dit niet Cas was dan zou zijn ziener wss sjamaan zijn.

Citaat van: Ingrid1234 op 27 juni 2025, 13:10:55Even een iets informatievere post waar mensen misschien ook iets mee kunnen.

Ik ben door verschillende mensen geadviseerd om Murphy te wateren. Onder andere Roodhapje, Waterworks en een (voor mij bevestigde)ziener. 

Ik wilde dit eigenlijk de vorige speeldag al doen maar toen toen was er nog zo veel onduidelijk over de situatie dat ik niet mijn water wilde verspillen.

Murphy is in nacht 2 gezien als grafdelver, die claim werd eerst geloofd maar er ontstond toch wat discussie en wantrouwen na de hele situatie met Katz.

Hier zegt Ingrid het dat ze contact had met een ziener die haar ook adviseerde murphy te wateren. Dus waar die informatie vandaan komt is verder gewoon open informatie. Ik heb verder wel vertrouwen in deze 2, maar met al de g/s koppels is het lastig iemand 100% te vertrouwen dat is natuurlijk ook wederzijds dat snap ik, maar het wordt toch een combinatie denk van mensen vertrouwen, maar niet teveel, Ik weet dat Ingrid waterwork en Roodhapje wel vertrouwd, omdat die haar rol wisten en ze nog leeft, maar ze hebben beide haar geadviseerd murphy te wateren. Ik snap dat ze wilt vertrouwen en spreekt zeker voor ze, maar stel RH of WW zou deel van G/s zijn en ze vertrouwd hun zie ik ook geen reden voor hen om Ingrid uit te weg te willen ruimen, zeker als ze kon helpen met van andere slechtjes afkomen. Roodhapje is wel echt vanaf begin zoekend en kwam met de theorie dat er veel koppels zouden zijn op wat voor manier en ik denk dat een g/s dit niet helpt dus dit is voor mij extra reden om voor nu RH nog wel te vertrouwen.

Thelight288

Oke ik heb even met Roodhapje gepraat en zijn tot een interessante conclusie gekomen

we zijn nog met 8

Ingrid - priester claimt geen koppelmaatje te hebben
Robin- mijn zielsverwant dit was al bekend bij roodhapje en Ingrid na haar water actie
simile - volgens RH zou ze een koppelmaatje hebben
chaos -  neutraal claimt alleen te zijn
Waterwork - claimt alleen te zijn
You know gekoppeld op een manier met roodhapje
roodhapje gekoppeld op een manier met you-know
thelight - zielsverwant met Robin

Roodhapje kan in theorie g/s zijn, maar zn contact met katz en murphy krijg ik niet het idee dat ze mogelijk een board delen dus voor nu geloof ik roodhapje.

waterwork of Ingrid of chaos kunnen nog mogelijk met simile gekoppeld zijn. maar erover liegen, maar het gekke is dus Simile zou een koppelmaatje over, maar er blijft niemand over die claimt dat te kunnen zijn. hier wordt dus duidelijk over gelogen. Dat simile deel van een g/s is lijkt mij hier de meest logische conclusie

Ingrid1234

Even afwachtend wat de verdediging van simile / het vermiste koppel maatje dan is. Maar lijkt me een prima reden om voor nu de pijlen daarop te richten.

Simile

Ik heb tegen RH helemaal niet gezegd gekoppeld te zijn. Hij kletst uit zn nek.

Bovendien, als ik een koppelmaatje zou hebben, zou het toch raar zijn als mijn maatje zich niet meldde nu?

En wie gelooft er nog in een spel met eenzame startwolven? Ik niet.