Discussietopic - “De Wals der Wanhoop”

Gestart door Falsifica, 20 juni 2025, 11:06:34

Vorige topic - Volgende topic

Ingrid1234

Zo, ik dacht even deze discussie oplossen.

Thank you for coming to my TED talk.

you-know

De twist van vandaag: This is just in Roodhapje is geen koppel met Murphy!

Waterwork

ik had echt verwacht dat Roodhapje de koppelmaatje was van Murphy maar ik wil wel weten waarom hij zo erg Murphy verdedigde

Castiel.

Kijk aan, the plot thickens. Gaat soepel mensen, keep this up.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Citaat van: you-know op 27 juni 2025, 12:51:57De twist van vandaag: This is just in Roodhapje is geen koppel met Murphy!

Nee idd, maar dan snap ik niet waarom hij deze logische conclusie niet wilde inzien haha, maar Murphy kan goed lullen haha

RoodHapje

Ik vertrouwde Murphy :-[ . Grotendeels dan, ik dacht dat ze delver was en wel een dubbele agenda had. En slechtjes willen delvers ook dood, dacht ik zo.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Ingrid1234

Even een iets informatievere post waar mensen misschien ook iets mee kunnen.

Ik ben door verschillende mensen geadviseerd om Murphy te wateren. Onder andere Roodhapje, Waterworks en een (voor mij bevestigde)ziener. 

Ik wilde dit eigenlijk de vorige speeldag al doen maar toen toen was er nog zo veel onduidelijk over de situatie dat ik niet mijn water wilde verspillen.

Murphy is in nacht 2 gezien als grafdelver, die claim werd eerst geloofd maar er ontstond toch wat discussie en wantrouwen na de hele situatie met Katz.

RoodHapje

Dit weekend ben ik ben de familie weg. Updates via WhatsApp meer dan welkom, maar het kan zijn dat ik vooral stem in overleg met mijn netwerk. murphy wist mijn rol dus de andere wolven ook, dus misschien is het handig dat ik die hier gewoon open deel?

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Chaosimsystem_

@RoodHapje inderdaad als slecht alle informatie al heeft zou ik alles openlijk delen zodat wij allemaal op de hoogte zijn en slecht hier niet alleen profeit kan van hebben. Sowieso nu gaan hun gebruik maken van alle informatie en dan zou ik ook oppassen met die andere helderziende dat die niet een sjamaan is want hoe zou anders Katz aan al die informatie zijn gekomen?

Castiel.

Interesting Ingrid... Maakt dit in jouw ogen Waterwork en Roodhapje nu goed? Of acht je daar ook nog schaapswolfkoppel mogelijkheden? Want momenteel ga ik nergens meer van uit in dit spel.

Wat betreft de ziener, hoezo bevestigde ziener? Waarom geen Sjamaan?

Ik wil eigenlijk van iedereen wel graag een reactie zien voor morgenavond hoe zij nu denken dat dit spel in elkaar zit.

Simile

Mijn gedachten:

RoodHapje noch Waterwork zit op het board.

Ik zie RH niet zo hard een wolf verdedigen waar hij niet aan gekoppeld is om vervolgens een andere waar de rest van het spel nog amper over gesproken is voor de bus te gooien terwijl hij op dat board zit.

Waterwork lijkt me met diezelfde redenatie ook duidelijk, als boardslechtje kun je dat gedrag niet maken.

Voor RH blijft als slechtje dan nog de mogelijkheid van offboard, maar ook dat is niet logisch gezien er als ik goed begrijp wel waarschijnlijk een echte ziener in t spel is die hem heeft gezien in nacht 1.

Blijft volgens mij alleen conversie over als optie. Maar zolang niet is vastgesteld dat er een conversiewolf in het spel zit is dat ook vooral een optie.

Waterwork kan wel offboardje zijn op zich en in een hele rare spagaat zijn getrokken. Ook kan hij net als RH geconverteerd zijn afgelopen nacht.

In ieder geval lijken deze 2 mij niet de personen om op te stemmen vandaag. Ingrid uiteraard ook niet.

Als het gaat om wie wel; de laatste post van @Chaosimsystem_ komt mij wat vreemd over. RH stelt weliswaar zelf voor om zn rol te delen "omdat slecht toch alles al weet". Maar dat lijkt me een vrij flinke aanname. Murphy was gs koppel en had daarmee alle reden om juist niet al haar info te delen met haar medewolven.

Dus mijn stem gaat alvast die kant op, mochten er betere ideeën langskomen, ik heb vandaag als het goed is wel tijd om discussie en app in de gaten te houden.

Thelight288

Ik heb net met waterwork gepraat ik had twijfels bij hem, maar denk niet genoeg om op te stemmen. Denk ook dat die mogelijk goede deel is van koppel, maar wie t slechtje deel zou zijn weet ik niet, maar dan nog stem ik liever op het potentieel slechte deel van koppel. Ipv het goede, maar ik zag hem ook zelf de bron zijn en Katz voor bus duwen. Want ik vond het nog vreemd dat Katz een visioen met Marc deelt en een heel ander met roodhapje, maar voor ik hem vertelde over dat Bas mij gezien had maar niet mij benaderd had hij al gezegd dat zn bron tussen Carnage, chaos, Ingrid en Katz. Ingrid suggereert iig dat waterwork al wist over haar rol. Dus dat spreekt wel weer in zijn voordeel. Verder vond ik simile, you know en wazige kip moeilijk in te schatten. Nu heeft simile iig een post gemaakt. Ik zelf twijfel ook echt aan Carnage die begon gisteren roodhapje weer verdacht te maken. Ik ben ook niet zeker, maar ik betwijfel of hij Murphy zo hard zou verdedigen precies wat simile zegt. Chaos praat makkelijk mee, maar heb ook nog niet iets heel verdachts gezien. Ik vind Carnage dan persoonlijk zelf iets verdachter

Castiel.

Wazigekip

Nu ik ben bijgelezen kom ik tot de conclusie dat het inderdaad onwaarschijnlijk is dat Katz de werkelijke bron was achter de beschuldiging van Murphy. En dat Waterwork dan dus maar liefst 2 wolven kon aanwijzen lijkt inderdaad te impliceren dat hij onderdeel is van een g/s koppel. In mijn ogen maakt het helemaal niks uit of hij het goede of slechte deel is, voor mij is dat genoeg reden om op hem te stemmen.

Robin89

Citaat van: Wazigekip op 28 juni 2025, 16:28:08Nu ik ben bijgelezen kom ik tot de conclusie dat het inderdaad onwaarschijnlijk is dat Katz de werkelijke bron was achter de beschuldiging van Murphy. En dat Waterwork dan dus maar liefst 2 wolven kon aanwijzen lijkt inderdaad te impliceren dat hij onderdeel is van een g/s koppel. In mijn ogen maakt het helemaal niks uit of hij het goede of slechte deel is, voor mij is dat genoeg reden om op hem te stemmen.

Ik kom eigenlijk tot precies deze conclusie. Vermoed al sinds dat gedoe met Katz dat Waterwork onderdeel is van een g/s-koppel. Ik geloof ook dat hij het goede deel is van dat koppel, maar wie het slechte deel is weet ik niet. Dan stem ik liever nu op WW omdat ik er vrij zeker van ben dat er dan een slechtje meesterft dan dat ik nu op een ander potentieel slechtje stem waar ik minder zeker van ben.

Sorry voor mijn zeer minimale bijdrage aan het spel trouwens. Ben dit weekend op Ameland en kan daarom vrij weinig betekenen en probeer het netwerken ook tot een minimum te beperken om het hier gezellig te houden :)