Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussie

Gestart door Mexicanobroeder, 17 januari 2025, 19:32:10

Vorige topic - Volgende topic

Simile

Korte reactie want weinig tijd vandaag, heb eerlijk gezegd ook niet alles helemaal van voor tot achter gelezen, dus kan zijn dat ik nu iets mis, sorry daarvoor.

Ik vind 2 zvw stellen ook wel veel maar niet onmogelijk.
Murphy doet duidelijk vreemd maar het is nogal obvious vreemd. Misschien probeerde ze er info mee te winnen oid. Kan, doe ik ook weleens.

Aints post lijkt me verder duidelijk. Als die er niet was geweest had ik op 1 van de 2 zvw claims gestemd. Dus BW it is.

Dragonfly

Van BW zou ik zeggen neutraal voorkeur slecht? Hulpje? Had jij echt wolven vibes aint?

Falsifica

Ik kan nog niet oordelen hier of RH of Ingrid liegt. Naar mijn idee hebben ze beiden dingen gezegd die verdacht zijn, maar ook dingen waar ik ze het voordeel van de twijfel voor wil geven.

Mijn eerdere punt blijft staan, ik vertrouw de neutralen niet.

Ik ben ervan overtuigd dat Murphy slecht is, maar wat ik hier ook lees van Aintgot klinkt het alsof Bloodwolf zich versproken heeft.
Ik ben bereid te switchen naar Bloodwolf.

Al heb ik wel liever nog reactie van Bloodwolf zelf alvorens ik stem.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Damon

Citaat van: thelight288 op 22 januari 2025, 18:06:44
Ik twijfel nog zeker aan Murphy, maar voor nu dan mn stem op een inactievere. Dit had net zo goed ramp kunnen zijn of simile of lynn of nog vele andere, ik heb verder geen argument om nu op Damon boven een ander te stemmen, maar dat mag hij zelf weerleggen als ik beter een ander kan stemmen. Maar dat er wolven tussen zitten moet bijna wel

Ik kom 's avonds met heel erg weinig energie thuis. Door de vele zieken moet ik veel meer werk verzetten dan anders en dat laat zich voelen.

Momenteel twijfel ik tussen BW en Murphy. Wat er wordt gezegd over iemand vals beschuldigen haar naar slecht te trekken, is zeker een ding. Verder vind ik BW's argumentaties nogal apart, waardoor hij imo wat opvalt op een minder goede manier.

Ik ga Murphy een 3e stem geven en de stemming zo gelijk trekken. Leren we volgens mij ook het meeste uit nadien.

Aintgotrhythm

Citaat van: Dragonfly op 22 januari 2025, 20:19:00
Van BW zou ik zeggen neutraal voorkeur slecht? Hulpje? Had jij echt wolven vibes aint?

Ik dacht dat hij een goedje was verstopt onder een neutraalclaim om slechtjes te trekken. Ik zei tegen hem dat ik dat dacht en dus toch niet op hem zou stemmen. Daar was dit zijn reactie op. Maar dat lijkt niet zo te zijn. Of hij echt wolven vibes afgeeft weet ik niet. Maar ik zet hem wel op slecht.

Murphy

Citaat van: Damon op 22 januari 2025, 20:23:42
Ik ga Murphy een 3e stem geven en de stemming zo gelijk trekken. Leren we volgens mij ook het meeste uit nadien.

Je hebt een pagina gemist denk ik, je bent nr 5.

Castiel.

Ik heb er even over nagedacht maar ik vind 2 zvw stellen echt onwaarschijnlijk... Ik ken de verdeling uiteraard nog niet maar vind het wel iets om bij stil te staan. Ik heb het nog even nagevraagd bij Hans en hoe het zit en heb ook contact gelegd met Ingrid maar nog geen reactie. Voorlopig vind ik dit en Blood zijn verspreking er het meest uit springen.

Aangezien ik simpelweg niet geloof ik 2 Zvw's en Hans zijn verhaal momenteel geloof, ga ik op Ingrid stemmen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Damon

Ik zat er duidelijk naast met Murphy. Verloren stemrecht is jammer, maar nu ze is bewezen kan er wel een hoop info naar haar toe.

Aan de andere kant heb ik wel een Orc gemold  (A)
Yup, that was me.

Delver dood die geen lijk heeft kunnen maken, vind ik zeker niet zo erg.

Waterwork

Oke ik heb nieuws. 1 uur voor de deadline is het "zielsverwantje" van Ingrid naar mij toe gekomen. En deze gaat bij de naam Rampposi,  nu is Rampposi gestorven als Orc dus dat betekent dat Ingrid sowieso bloedbroeder moet zijn dan. Of gewoon een mede slechtje aangezien Orc onboard is. Mijn stem gaat naar Ingrid

Lynn

Well dat is dan makkelijk

Simile

Citaat van: Waterwork op 22 januari 2025, 21:37:48
Oke ik heb nieuws. 1 uur voor de deadline is het "zielsverwantje" van Ingrid naar mij toe gekomen. En deze gaat bij de naam Rampposi,  nu is Rampposi gestorven als Orc dus dat betekent dat Ingrid sowieso bloedbroeder moet zijn dan. Of gewoon een mede slechtje aangezien Orc onboard is. Mijn stem gaat naar Ingrid

Ja helder.

RoodHapje

Hoppa, dit word een saaie speeldag.

RoodHapje

Slecht wist trouwens natuurlijk dat mijn rolclaim klopte dus ik denk dat ik mr. Yeti op mijn blote knieën mag bedanken dat ik nog leef.

Aintgotrhythm

Citaat van: RoodHapje op 22 januari 2025, 21:53:58
Slecht wist trouwens natuurlijk dat mijn rolclaim klopte dus ik denk dat ik mr. Yeti op mijn blote knieën mag bedanken dat ik nog leef.

Maak je daar even een filmpje van?

CarnageRazor

Citaat van: RoodHapje op 22 januari 2025, 21:50:26

Hoppa, dit word een saaie speeldag.

Lean back, take a biertje, want de bestemming is naar de kloten.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.