Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Discussie

Gestart door Mexicanobroeder, 17 januari 2025, 19:32:10

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Ik ben heel benieuwd naar die uitleg voor je stem Murphy.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

RoodHapje

Dat Thelight als ziener is doodgegaan maakt voor mij castiel verdacht, hij weet zelf heel goed waarom denk ik ;)

Simile

Kunnen jullie @RoodHapje en @Murphy uitleggen wat je precies bedoelt met die stemmen en geen uitleg?

Gewoon, voor de minder grote geesten onder ons die niet alle info tot hun beschikking hebben?

Mijn verdenking gaat uit naar Lynn. Zij heeft dag 2 zo duidelijk Ingrid van de lynch gered dat ik niet snap dat daar niet over gesproken is hier.

Lynn

Citaat van: Simile op 25 januari 2025, 07:43:15
Mijn verdenking gaat uit naar Lynn. Zij heeft dag 2 zo duidelijk Ingrid van de lynch gered dat ik niet snap dat daar niet over gesproken is hier.

Net zoals jij trouwens, je hebt hier niet over gesproken. Ik heb niemand gered aangezien ik niet wist dat Ingrid slecht was en murphy was raar aan het doen in het DT dus keuze voor murphy was snel gemaakt na het lezen van het DT.

RoodHapje

Uitleg komt echt nog wel ;)

RoodHapje

Ok ik had nu eigenlijk niet zoveel tijd maar zal kort even eea toelichten.

Vogeltje: Een wisselaar meld dat degene 3 keer mislukt is gewisseld op Fals, Simile en Carnage in die volgorde waarbij naar mijn weten d1 en 2 een Yeti bekend is die buiten is geweest. De wisselaar heeft zich vind ik op andere manieren al laten zien als goedje.

Castiel meld daarnaast zienend te zijn. Waarom ik dit zeg? Ik geloof de claim van geen kant. Ik twijfelde nog even, want misschien had hij Igneel doodgekeken maar dat blijkt dus niet aan de orde.

Murphy en ik wisten alle 3 de rollen van Thelight, AGR en Igneel. Ik heb er zelf in die zin spijt van dat ik die van Igneel bij haar heb gelegd, dat had ik niet moeten doen. Bij TL had ik daar geen spijt van, die moest het weten (en wist het dus ook, en heeft Igneel dus niet doodgekeken).

Ik vermoed GS bij Castiel en Murphy. Ik geloof Castiel zijn claim dus totaal niet, sowieso ziener wisselaar en hz samen niet. Maar Castiel was in het begin heel afwezig en begint zich op de achtergrond nu iets meer te roeren. Daar had ik al moeite mee, maar waar ik eerder voelde dat Castiel defensief naar Murphy was is Murphy dat ook naar Castiel terwijl ze weet van wie de wisselaarsclaim komt.

Ik heb het even geen 3 keer doorgelezen dus weet niet of de post duidelijk is (heb nu wat anders privé te doen), maar ik hoop dat bovenstaande toch duidelijk is, vraag anders gerust.

RoodHapje

En oja mij valt op dat Simile een argument over het redden van Lynn gebruikt die Castiel eerder ook in Whatsapp op me probeerde aan te praten dus die houd ik wel in de gaten. Murphy heeft ook een aantal verdachten genoemd die kunnen wijzen op gs waarbij zij goed, en Simile zat hier ook tussen  ;)

Chaosimsystem_

Had vermoeden maar buiten dat had ik nog geen feiten. Dus ben blij nu iets van feiten te horen. Murphy vermoede ik al dat meeste rollen ging weten als bewezen en zeker als je dan voor twee teams werkt is dit perfect. Meeste heb ik nog niet gesproken en Wisselaars verhaal is me ook niet bekend. De stem op Fals lijkt meer een stooihaal naar iets te zijn want ik wist wel dat Fals wel wat rollen wist en die moet er volgens haar vermoede ik daardoor uit.

Natuurlijk kan dit ook weer een heel spel zijn van RH al zegt m'n gevoel dat slecht nu probeerd zo snel mogelijk te winnen en zo mensen opgooid want Simile gooit Lynn op maar had nu niet gevoel dat zij mensen aan het redden was ik vond Murphy ook kei verdacht doen en toen was er nog geen bewijs dat Ingrid zeker slecht was.

Simile

Oke RoodHapje.

Dus jij vindt het acceptabel een zienende claim op dtopic te gooien? Kun je uitleggen waarom Castiel absoluut niet de rol heeft die hij zegt?

Ik heb Castiel zelf op groen staan vanwege zijn stem op Ingrid, die doorslaggevend was geweest als Lynn er niet overheen was geknald last-minute.

En nu beschuldig jij hem van gs.

Wat je zegt ben je zelluf enzo ;)

RoodHapje

Kolder. Mijn wisselaar heeft zich sterker laten zien dan Castiel. Daarbij ging het dus om Murphy waar ik het idee heb dat hij met diezelfde stem zijn koppelmaatje heeft gered. Jij vind nog een wisselaar en een zienende speler er bij wil geloofwaardig? En jij gelooft dat iemand als schuilrol na de dood van een ziener zegt dat die wisselaar is en 3 mislukte wissels? Dat is een buitengewoon ongelukkige claim, die doe je niet als je lang wil blijven leven.

RoodHapje

Als klap op de vuurpijl heb ik er ook nog een stalkerclaim bij.

Simile

Die wisselaar en die stalker komen ook nu pas om de hoek RoodHapje. Die kan ik toch niet ruiken ::)

Maar goed, prima, dat verduidelijkt t verhaal.

Simile

Maar waarom richt je je pijlen dan op Castiel en niet op wie er afgelopen nacht mislukt gewisseld is?

Je hebt het over 3 mislukte wissels tenslotte.
Nacht 1 en 2 is er het yeti-excuus. Nacht 3 niet. Dus wat/wie houd je nu een hand boven het hoofd?

RoodHapje

Ikl heb gewoon gezegd dat Carnage wissel nummer 3 was dus die houd ik niet een hand boven het hoofd. De wisselaar wel omdat ik daar nog vertrouwen in heb. Ik ben bang dat jullie daar mee moeten dealen. Murphy weet het ook dus die deelt het vast alsnog wel met jullie of 1 van jullie zij het hier zij het op een andere manier ::).

maartenrambo

eerlijk gezegt vind ik een wisselaar een ziener en nog een zienende rol bij  goed best wel over powerd. Ik geloof  du niks van  die claims  en ook niet dus die misluke wissels  want dat zou dan beteen ken dat we  twee yeti's hebben  want een yeti mag dacht ik niet twee dagen na elkaar naar buiten.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij