Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie

Gestart door Mexicanobroeder, 17 januari 2025, 19:32:10

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

Ik twijfel nog zeker aan Murphy, maar voor nu dan mn stem op een inactievere. Dit had net zo goed ramp kunnen zijn of simile of lynn of nog vele andere, ik heb verder geen argument om nu op Damon boven een ander te stemmen, maar dat mag hij zelf weerleggen als ik beter een ander kan stemmen. Maar dat er wolven tussen zitten moet bijna wel

RoodHapje

Ik heb om 19u training dus ik verwacht dat ik niet meer voor de deadline online kom. Ik stem nu op Ingrid omdat ik twijfels heb bij 4 Zvw en ik niet prio geef aan een slecht neutraaltje.

Aintgotrhythm

Goed ik ga ook stemmen en dat doe ik dan toch op een mede neutraaltje? Waarom? Er zijn vier mensen in het spel die neutraal claimen. Ik ga ervanuit dat op deze hoeveelheid mensen en twee daadwerkelijk neutraal zullen zijn. Ik weet van mezelf dat ik neutraal ben. En zet Murphy voor nu op een neutraaltje die, als wat Hans zegt waar is waarschijnlijk slecht zal kiezen. Ik vind het verwaaring zaaien ook bijzonder. Dat betekent dat ik de twee anderen niet persé geloof. Degene die ik dan het meest wantrouw is BW. Hij was zo op zoek naar slechtjes dat ik denk dat hij dat doet vanuit zijn rol als hulpje. Vervolgens zet hij de eerste dag de meest random stem ooit op mij voordat we ook maar iets besproken hebben. Wat win je daarmee. Ik ben erop gewezen dat het een play zou kunnen zijn. Het kan prima zijn dat dit zo is en mocht er nog meer informatie naar boven komen waaruit blijkt dat iemand anders écht slecht is voor de deadline, verander ik mijn stem nog. Dank aan iedereen die met me heeft gepraat en fijn ook dat er een aantal mensen zijn die serieus goede tips geven om beter te worden in dit spel. Ik kan er écht wat mee, word gewaardeerd!

BloodWolf14

Het leuke aan die WB claim is dat die maar 1 specifieke welpensoort op kan vragen. Dus stel die vraagt een gewone welp op en hoort 0, dan kunnen er alsnog 3 kettingwelpen in het spel zitten. Ben benieuwd wat dit dan gaat brengen.

Ik heb trouwens geen idee op wie te stemmen want ben echt nog niet met het spel bezig geweest vandaag :s

Ook te weinig mensen aangesproken om echt een mening te kunnen vormen. So, ik zou nu kunnen switchen naar een random speler op basis van niets (moet zo trainen namelijk), maar Rythm heeft me nu ook niet bepaald overtuigd van goed/neutraal zijn, dus ik laat m'n stem nog staan.

CarnageRazor

Stel mezelf ook beetje de vraag of dag 2 welpen opvragen op basis van 1 stille nacht wel zo interessant is vanwege de 3 opties. Dan kan je even goed burger ofzo opvragen imo.

Wat is ook het nut van dag 1 de vraag stellen angst voor sociale lunch of?

Dus op dat punt stel ik mezelf de WB wel lichtelijk in vraag.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

maartenrambo

Ik  ga ook alvast stemmen  ikneig ook  naar aintgorhythm aangezien ik  der zowle hier ls prive niet  echt een duidelijk beeld van der gevormd krijg en ik denk dat een stem op een neutraaltje het meeste info  gata op leveren op dit moment.

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Falsifica

Citaat van: BloodWolf14 op 22 januari 2025, 18:55:56
Het leuke aan die WB claim is dat die maar 1 specifieke welpensoort op kan vragen. Dus stel die vraagt een gewone welp op en hoort 0, dan kunnen er alsnog 3 kettingwelpen in het spel zitten. Ben benieuwd wat dit dan gaat brengen.
Basisspel, er is maar 1 soort welp. Is dit expres misinformatie of was je dit vergeten?

Ik stem op Murphy.
Ze heeft TheLight vals beschuldigt van haar naar slecht over te halen en blijkbaar vind iedereen deze gang van zaken oke.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ik blijf op Murphy, ja het is een "neutraaltje"(wat ik niet geloof). Maar dit neutraaltje kiest sowieso slecht, en dat is dit potje ook gebleken. Dus of we lynchen een slechtje of een toekomstig slechtje

Ingrid1234

Citaat van: BloodWolf14 op 22 januari 2025, 18:55:56

Ik heb trouwens geen idee op wie te stemmen want ben echt nog niet met het spel bezig geweest vandaag :s

Ook te weinig mensen aangesproken om echt een mening te kunnen vormen. So, ik zou nu kunnen switchen naar een random speler op basis van niets (moet zo trainen namelijk), maar Rythm heeft me nu ook niet bepaald overtuigd van goed/neutraal zijn, dus ik laat m'n stem nog staan.

Ik wil hier even op in gaan, volgens mij spelen er een basis spel en zijn er geen verschillende welpsoorten.

Verder gaat mijn stem terug naar Roodhapje, als hij op mij stemt omdat ik zvw claim (thanks trouwens voor het op het dt gooien zonder waarschuwing) en nu zegt dat hij mij niet gelooft en daarom op me stemt dan keer ik die lekker meteen om. Ik weet wat ik ben, en ik ben het met hem eens dat 2 zvw koppels veel is. Ik denk dus dat hij liegt.

Verder moet ik zo trainen tot 9 uur dus ben ik niet meer online voor de deadline ben ik bang.

igneel

Citaat van: RoodHapje op 22 januari 2025, 18:12:50
Ik heb om 19u training dus ik verwacht dat ik niet meer voor de deadline online kom. Ik stem nu op Ingrid omdat ik twijfels heb bij 4 Zvw en ik niet prio geef aan een slecht neutraaltje.

Ik moet helaas ook al stemmen en omdat 4 zvw mijn ook veel lijk ga ik ook voor 1 daar van en dat is Ingrid en geef ik RH voordeel van de twijfel omdat ik denk dat ze claim waar is dus voor nu vertrouw ik hem meer dan ingerid

Murphy

Citaat van: Waterwork op 22 januari 2025, 19:07:24
Ik blijf op Murphy, ja het is een "neutraaltje"(wat ik niet geloof). Maar dit neutraaltje kiest sowieso slecht, en dat is dit potje ook gebleken. Dus of we lynchen een slechtje of een toekomstig slechtje

Het verleden heeft uitgewezen dat ik vaker goed kies dan slecht (aangezien slecht me nooit benaderd). En als jij wil dat ik goed kies, waarom heb je me dit nog niet gevraagd of überhaupt aangesproken?

CarnageRazor

Brainfart corrigerend: Maar één welpsoort in basis, dat spreek in het voordeel van de WB.

2 stel Zvw claimers zou me dan het vermoeden geven dat er ook 2 paar bloedbroeders tegenover zouden kunnen staan. Wat op hulpjesspel kan wijzen.

Maar als nog dag 2 beetje voorbarig.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

Dragonfly

Wie ik in dit geheel op dit moment het minste geloof is Ingrid. Twee Zvw komt niet heel vaak voor. Kan wel, maar hmwa. Van Roodhapje is er blijkbaar een tweede Zvw ook bekend. Twee slechtjes zeggen minder snel samen Zvw te zijn omdat als er dan 1 ten onder gaat, ze beiden gaan. Zeker begin spel doen ze dat niet zo snel. Maar ik heb Ingrid nog niet gesproken, miss verander ik dan nog van gedachten. Ik heb dr aangesproken en zet mij stem ovb.

Rampposi

Mij heb je inderdaad nog niet veel gehoord, en ga je voorlopig ook nog niet veel horen. Ik voel mij niet geneigd om wolven te zoeken op dit moment.

Daarnaast gaat mijn stem naar Murphy op basis van 3 simpele redenen en 1 extra reden:
1. Ze zaait verwarring:
2. Ze claimt neutraal voordat het spel start, en houdt zich bij die claim. Kans is klein dat dit ook is. (Ben geen wiskunde expert met kansberekeningen, maar op 18 spelers en laten we zeggen 2 neutraal en 1 iemand die kantclaimt voordat de rollen er zijn, like, 1/18*2/18? 0,6%? Doe ik het goed? Zo ja, dan is die kans bijna niet reeel)
3. Ze heeft bij mij meerdere keren aangegeven (niet dit spel, maar over de tijd dat ik haar ken) dat ze slecht veel leuker vind dan goed. Dat in combinatie met een weinig-info lynch, dan heb ik liever een 80%slecht/20%goed eruit of een potentieel neutraalslecht dan iemand anders. Daarnaast geeft een lynch op Murphy nu ook gewoon veel informatie voor verdere lynches (voornamelijk over TheLight en RoodHapje).

4. Ze begon het spel met het uithalen van een trucje bij mij in whatsapp. Aangezien ik het trucje had bedacht, had ik hem meteen door. Later deelden we kantclaims uit, beide neutraal. Ook deelde we of we blij waren met onze rol en dat we 4 neutraaltjes niet geloven. Aangezien ik op het punt stond om auto te rijden heb ik gevraagd of ik haar later nog kan berichten. Dit heb ik gedaan of ze nog een voorkeur had voor een kant, en ja, je raad het al, wederom slecht. Ik antwoordde met dat ik 1 blok wil vormen want dan sta je sterker. Hierna leek ze mij nog 1x te proberen te overtuigen van slecht met 'slecht is leuker' [pauze] 'mits slecht leuk speelt'. Toen ik haar vroeg of ze slecht was omdat ze mij graag naar slecht wilde overhalen (zo vatte ik het op(!)), was haar antwoord kort en snel lol nee.
Hierna heb ik niks meer van Murphy vernomen. Dit gesprek heeft zich zaterdag en maandag afgespeeld. (breakoff zat tussen wanneer murphy zei dat ze voorkeur slecht had en mijn reactie.

Dus voor zover ik overtuigd kan zijn van een stem op dag 1 zonder echte informatie, dan is het dit wel.

Aintgotrhythm

Ik ben heel even weg om te eten en ineens gebeurt er van alles. Maar het belangrijkste dat er is gebeurd nadat ik Bloodwolf vertelde toch niet op hem te stemmen omdat ik dacht dat ie stiekem goedje op zoek naar slechtjes kon zijn. Vervolgens krijg ik als reactie; "Ik heb het idee dat jij mensen snel op goed zet. Als je slecht bent zeg het dan meteen dan spelen we de rest van het spel samen." Mijn stem gaat dus naar Bloodwolf.