Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussie

Gestart door Mexicanobroeder, 17 januari 2025, 19:32:10

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Ja dit wordt 2 dagen achterover leunen.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

RoodHapje

Murphy

Twee dagen achterover leunen?!? Nee joh! Ik bekijk het positief, nu kunnen we vier hele dagen praten over wie na ingrid op de lynch moet, in plaats van het in de laatste vier minuten te doen!

Ik zou graag Chaos willen nomineren. Waarom vraagt u?

Ik wil hiervoor graag naar de stemming verwijzen.
Chaos stemde om 19h29 op mij. Op dat moment stonden er 2 stemmen op ingrid en 2 stemmen op mij en 2 stemmen op aintgot. In DT echter werden voornamelijk ingrid en ik genoemd, je kon er dus op dat moment gif opnemen dat het tussen ingrid en ik zou gaan. BW was op dat moment nog niet in beeld.
Ik ben hierop naar Chaos gegaan en heb haar gevraagd waarom zij op mij stemde (aangezien ze hier niet gepost had, en tot op heden ook nog steeds niet gedaan heeft). We hadden elkaar ook nog amper gesproken, dus een meeschaapstem zonder enige uitleg vond ik vrij frappant.
Op deze vraag antwoordde zij dat ze in geval van hulpjesspel mij wel als hulpje zag en dat degene die zich het hardste verdedigen dat ze in het verleden goed gekozen hadden vaker slecht zijn en ze moest kiezen tussen mij of TL.
Dit vond ik ook raar, omdat het tussen mij en ingrid ging, TL had nog helemaal geen stemmen en het was al duidelijk dat dit verhaal rondom hem onzin was, dus hij ook geen stemmen ging vangen. Hierop vroeg ik hoezo ik of tl, omdat er nog genoeg andere opties waren. Hierop zei ze dat het mijn post was die naar TL leidde dus dat ik gelijk had of dat ik loog.
Nogmaals, ik had het op dit moment op het dt al ontkracht, en TL zou dus helemaal geen stemmen vangen. Ook zei ze dat als er 4 zvw waren hulpjesspel dan het meest logische was al kan je van 1 mislukte lunch niks zeggen.

Dus Chaos is slecht want
1. Makkelijke meeschaapstem die wsl geplaatst is omdat het erop leek dat het tussen mij en Ingrid zou gaan als je naar dt keek
2. Hamert op dat het wsl hulpjesspel is, want dat zou ook passen bij 4 zvw (weet niet waarom, daar heeft ze geen antwoord op gegeven).

RoodHapje

Chill dan hebben we nu 4 dagen om achterover te leunen!

thelight288

Ik was bij een vriend dus had niet tijd om alles goed in de gaten te houden maar kwam een waslijst aan stemmen ook op bw en Murphy toen Ingrid Lynch leek te worden aan deze mensen aandacht besteden lijkt me wel slim. Ze is ook nog eens vrij duidelijk gered

Aintgotrhythm

Citaat van: thelight288 op 22 januari 2025, 23:01:13
Ik was bij een vriend dus had niet tijd om alles goed in de gaten te houden maar kwam een waslijst aan stemmen ook op bw en Murphy toen Ingrid Lynch leek te worden aan deze mensen aandacht besteden lijkt me wel slim. Ze is ook nog eens vrij duidelijk gered

Ik ben gek op aandacht, geef mij je aandacht

RoodHapje

Citaat van: Aintgotrhythm op 22 januari 2025, 23:28:40
Citaat van: thelight288 op 22 januari 2025, 23:01:13

Ik ben gek op aandacht, geef mij je aandacht

Ik kan wel even verzinnen dat een vogeltje jou heeft gezien als ketterse wolf hoor.

maartenrambo

Ik stem voor nu mee op ingrid door wat ik in dtopic lees over der link met bw

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Aintgotrhythm

Citaat van: maartenrambo op 23 januari 2025, 08:04:05

Link met BloodWolf. Mis ik iets? Ik stem Ingrid hoor daar niet van maar niet vanwege haar link met Bloodwolf 😂 Ramposi bedoel je?

igneel

Ze heb alleen maar zvw geclaimt met iemand die slecht was veder niks verdacht

Ik ben de zvw van RH en ik kan dus bevestigen dat ze hele claim klopt.

maartenrambo

Citaat van: Aintgotrhythm op 23 januari 2025, 08:11:07

Link met BloodWolf. Mis ik iets? Ik stem Ingrid hoor daar niet van maar niet vanwege haar link met Bloodwolf 😂 Ramposi bedoel je?
Klopt ramp ik haalde  ff wat door elkaar vanmorgen. was nog niet helemaal  wakker

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

RoodHapje

"They tumble and fight
And they're beautiful
On the hilltops at night
They are beautiful

Blazing with light
Is the whitest and the tallest and the biggest one
All muscled and fine
When she runs

Mama there's wolves in the house
Mama I tried to put them out
And mama I know you're too wise
To wait till those wolves make nice

RIP Ingrid.

Ingrid1234

Het zeker zijn over de dood is best een bevrijdend gevoel. Ik heb gedaan wat ik wilde doen. En heb een voldaan gevoel over gehouden aan dit korte maar krachtige leventje. Ik wens mijn zusters dan ook veel kracht toe en zal met liefde op ze neerkijken vanuit het hiernamaals. Mochten er nog onbekende broeders of zusters rondlopen in dit leventje mogen die zich natuurlijk bij mij melden zodat ik hen voor mijn dood nog kan herenigen.

May the force be with you

RoodHapje

Chaosimsystem_

Citaat van: Murphy op 22 januari 2025, 22:44:43
Twee dagen achterover leunen?!? Nee joh! Ik bekijk het positief, nu kunnen we vier hele dagen praten over wie na ingrid op de lynch moet, in plaats van het in de laatste vier minuten te doen!

Ik zou graag Chaos willen nomineren. Waarom vraagt u?

Ik wil hiervoor graag naar de stemming verwijzen.
Chaos stemde om 19h29 op mij. Op dat moment stonden er 2 stemmen op ingrid en 2 stemmen op mij en 2 stemmen op aintgot. In DT echter werden voornamelijk ingrid en ik genoemd, je kon er dus op dat moment gif opnemen dat het tussen ingrid en ik zou gaan. BW was op dat moment nog niet in beeld.
Ik ben hierop naar Chaos gegaan en heb haar gevraagd waarom zij op mij stemde (aangezien ze hier niet gepost had, en tot op heden ook nog steeds niet gedaan heeft). We hadden elkaar ook nog amper gesproken, dus een meeschaapstem zonder enige uitleg vond ik vrij frappant.
Op deze vraag antwoordde zij dat ze in geval van hulpjesspel mij wel als hulpje zag en dat degene die zich het hardste verdedigen dat ze in het verleden goed gekozen hadden vaker slecht zijn en ze moest kiezen tussen mij of TL.
Dit vond ik ook raar, omdat het tussen mij en ingrid ging, TL had nog helemaal geen stemmen en het was al duidelijk dat dit verhaal rondom hem onzin was, dus hij ook geen stemmen ging vangen. Hierop vroeg ik hoezo ik of tl, omdat er nog genoeg andere opties waren. Hierop zei ze dat het mijn post was die naar TL leidde dus dat ik gelijk had of dat ik loog.
Nogmaals, ik had het op dit moment op het dt al ontkracht, en TL zou dus helemaal geen stemmen vangen. Ook zei ze dat als er 4 zvw waren hulpjesspel dan het meest logische was al kan je van 1 mislukte lunch niks zeggen.

Dus Chaos is slecht want
1. Makkelijke meeschaapstem die wsl geplaatst is omdat het erop leek dat het tussen mij en Ingrid zou gaan als je naar dt keek
2. Hamert op dat het wsl hulpjesspel is, want dat zou ook passen bij 4 zvw (weet niet waarom, daar heeft ze geen antwoord op gegeven).

Je zegt zelf tegen me dat TL je nooit naar slecht had getrokken maar je er afwijkend op deed reageren. Was eerste punt waarop ik je wantrouwde. Ik zeg tegen je dat ik dat precies ook zou doen als wolf en jij zegt dat je op niets op me lijkt en het je niet boeit wie sterft als jij maar niet bent, sorry maar als ik dan al niet je heel verdacht vind. En hulpjes spel was een woord waar jij direct op gesprongen bent terwijl Carnage de bm zelf hiermee op dt kwam.

Maar als je me eruit wilt snap het dat je boos was dat ik je confronteerde dat je veel spelen al snel eruit ligt en me eruit wilt, maar dan is dit gewoon laster. Dus als je vind dat ik eruit moet doe maar dan sterft er een goedje die buiten dt lezen niets kan.

Mijn stem naar Ingrid is wel logisch niet?