Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

himan

Citaat van: Castiel. op  7 oktober 2024, 18:47:08
Ik ben het eens met Shaddow dat hij het eens is met Kevin dat Kevin het eens is met mij dat het een onhandige move is. Cirkel is rond mannen
Ik ben het eens met castiel.die het eens is met shaddow die het eens is met Kevin dat het een onhandige move is. Echt dom himan.

Mexicanobroeder

Ha, ik ben er ook.

Tsja, ik zou bij krachten die vooral door goedjes ingezet kunnen worden wel info delen en bij krachten die potentieel door slechtjes ingezet kunnen worden niet delen. En vanzelfsprekend: Als je een land gaat delen waar een bepaalde kracht aanwezig is, zorg ervoor dat je dan niet alleen weg bent, maar ook niet te makkelijk te traceren bent. Als er maar 1 gratis buurland is is dat misschien niet de slimste plek om te zijn..

En ik gooi een inmiddels niet meer heel relevante BM-stem naar Angelique.

RoodHapje

Dat laatste is wel serieus een goede tip, want hier zou ik op stuk kunnen lopen. Dank XD

Rampposi

Ik wilde nog wat bijdragen, maar dat graan is in een cirkel voor me weggemaaid.

adriaan

Nog stemmen moeten:

@Angelique
@Waterwork

Denk ook aan jullie acties, landacties en vooral ook jullie reisacties!

Angelique

Ik weet het, ga het zo doen!

Dank voor alle stemmen, ik waardeer ze ;).

Waterwork

Bedankt voor alle stemmen jullie zijn allemaal schatjes

Kevindemen

Oke. Iemand heeft geld van mij gestolen. Random van iemand stelen kan wat mij betreft NOOIT een actie van een goedje zijn.
Gelieve dit account te verwijderen.

Falsifica

Normaal zou ik nu vragen wie jou zoiets nu al zou flikken.. maar zijn er echt te veel. XD
Ik was het iig niet. Kun je die al wegstrepen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Ingrid1234

RoodHapje

Ik denk dat het wel degelijk de actie van een goedje kan zijn. Verschillende motieven als voorbeeld:

• Egoïstisch motief: zelf meer geld willen hebben
  • Als je zelf goedje bent heb je de toevallige mogelijkheid dat je per ongeluk van een slechtje steelt
  • Iemand testen qua reactie: hoe reageert degene?
Nogmaals, ik wil niet zeggen dat het sociaal is, maar de jatter direct in de slechtjeshoek drukken vind ik onzin en ruikt meer naar van je afslaan dan naar oprechte wolvenjacht.

himan

Stel je voor, je zit op een plek waar je geld mag stelen(en mogelijk in je eigen zak mag steken) Dat doe je natuurlijk altijd. Goed slecht, neutraal. Je doet het gewoon.

RoodHapje

Precies. De kans dat je de volgende dag iets mag kopen maar net 200 tekort komt om daarna nog door te kunnen reizen bijvoorbeeld is gewoon aanwezig.

Shaddow

klinkt als iets wat je zou zeggen als je zelf het geld had gestolen

RoodHapje