Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Ik geloof dat van ons allemaal Angelique het meeste afweet van Australië/Nieuw Zeeland, dus die is vast de beste gids.

CarnageRazor

Citaat van: RoodHapje op  6 oktober 2024, 15:18:47
Ik heb even met Castiel gekletst en mijn stem gaat naar hem!

Wauw, wat een wonder.  XD

Voor mij is WW de ideale keuze dit spel, en hij verdiend het ook gewoon na vorig potje.

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

fannieklm

Ik heb een belofte gedaan, daar hou ik me aan.
Zelf net bm geweest, dus hoef em niet nog een keer.

Dragonfly

Hallo hallo, leuk leuk landen spel! Ik wil wel bm maar gun m ook aan Marc omdat hij idd een grote landen kennis heeft!

Verder sta ik open voor netwerken, kom maar door!

Ingrid1234

Ik hoef geen bm te zijn, ik heb op WW gestemd vanwege het vorige spel. Ik sta open om te netwerken, op whatsapp is het wel makkelijker (ik zit met het nummer van Merel in de groep)

123berber

Jeej, zin in!
Ik sta ook open voor BM stemmen, want ik doe weer mee :D Maar zoals het er naar uit ziet gaat het naar Marc, dus gefeliciteerd hier is mijn stem O0

WCeend!! Zomerspelen 2014

himan

Ik deed vorig potje helemaal niet mee, dus ik stem random.

Simile

Citaat van: himan op  6 oktober 2024, 17:34:49
Ik deed vorig potje helemaal niet mee, dus ik stem random.

We zouden echt eens een speler moeten krijgen met de naam Random. Wordt heel anders weerwolven dan.

Mijn stem gaat dan ook maar naar Waterwork.

Circle

Grote gunfactor bij WW, zie ik. Heb vorig spel niet meegedaan/gekeken, maar gun het hem sowieso.

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

GeneralGrievous

Ik hoef persoonlijk geen BM te worden, daar ben ik nog te onervaren voor. Mijn stem ga ik later even uitdelen, eerst even alles bijlezen

Rampposi

Ik hoef zelf geen BM te worden en laat mij voorlopig maar even met rust. Ik ben neutraal. (Ja, deze keer wel).

Zelf gaat mijn stem naar WW.

Kevindemen

Ik heb gestemd op de eerste en tevens enige persoon die tot dusver contact met mii durfde op te nemen . Bang mensen? Ik bijt niet.
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Sunny

Kevindemen

Wel met de kanttekening dat ik mee ga in de flow dat discussie pas in het laatste uur van de speldag nodig is. Nee, zonder dollen: druk, dus als ik niet reageer, app mij even. Meer kans van slagen!
Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.