Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

adriaan

Het spelboard is open!
Ik ga nu:
1. De rol-PMs versturen
2. Iedereen toegang geven tot zijn eigen ledengroep zodat hij alle board(s) kan zien die hij moet zien

Later vandaag:
3. ga ik het gedeelte in het uitlegtopic over Bootverbindingen nog bijwerken

Simile

Ik wil BM worden. Ik heb mijn rol nog niet dus ik weet zeker dat ik geschikt ben 8)

thelight288

Murphy

Ik hoef geen bm te worden, een veel te grote verantwoordelijkheid over zoveel spelers en zo'n groot land

Waterwork

Ik ben een grote topografie nerd dus ik wil wel bm worden

adriaan

Als je iets ziet wat je niet behoort te zien of iets niet ziet wat je wel behoort te zien, laat het dan snel weten.

Ergens vanavond of later op de middag werk ik de regels rondom boten bij en verzin ik bij een aantal cafeetjes nog een leuke titel en plaatje, maar het spel is begonnen :)

Falsifica

Ik hoef geen BM te worden. Mijn stem gaat naar Waterwork.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Williambz

Ik hoef geen bm. Mijn stem gaat ook naar WW, omdat hij vorig spel helaas niet de winst kon mee delen.

Castiel.

Ik stel me absoluut beschikbaar als BM. Ben de ideale persoon daarvoor dit spel denk ik :)

Eigen stem gaat idd ook naar Waterwork.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Lynn

yasu

Ik hoef geen bm, denk niet genoeg tijd en energie te hebben om de verwachtingen die mensen hebben bij een bm te kunnen waarmaken :')

RoodHapje

Ik heb even met Castiel gekletst en mijn stem gaat naar hem!

Sunny

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.