[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Circle

In het land waar ik zit, is de kracht 'Orakel II'. Hier kan, samen met het land met de kracht 'Orakel I', een Orakel-actie gedaan worden. Resultaat komt dan weer in het land met de kracht 'Orakel III'. Zou(den) de bezoekers van I en III contact met me op willen nemen? Dan kunnen we de actie samen coördineren.

RoodHapje

Belangrijke sidenote: vertel voor deze speeldag nog niet de landnaam er bij aan elkaar, ivm mogelijke aanwezigheid van een landenwelp. De dag er op daarentegen is het handig om openlijk te vertellen wat in welk land mogelijk is, lijkt me. Gezien Circle zich hierin kwetsbaar opstelt en dit deelt zou ik willen attenderen wanneer mensen de mogelijkheid hebben haar te beschermen dat te doen, ik zou haar morgen niet graag dood zien en morgen in het DT kunnen lezen waar die Orakel 2 te vinden is zodat we daar met zijn allen op in kunnen spelen.

RoodHapje

In mijn locatie is de Secretaris te vinden als kracht. Er is een spelboard waar de spelleider elke nacht informatie deelt of er is gesjoemeld met de dagstemming. Niet op wat voor manier, alleen óf er is gesjoemeld. Er is de beperking dat er niks word geplaatst wanneer iemand snachts blijft hangen in de kamer. Ik kan jullie dus niet gaan updaten over de BM stemming en of er mee is gesjoemeld, maar ik acht de kans dus wel aanwezig dat dit gaat gebeuren in het spel. Let op, dit kan door de volgende manieren gebeuren:

- Een leugenwolf
- Een adelstem
- Een gokker
- Mogelijk bepaalde landeffecten

Falsifica

Ik ken de krachten niet, dit is mijn eerste landenspel. Maar ik ga je even verzoeken, om in geen enkel geval globaal deze info te delen, als JIJ zelf nog op die locatie bent. Probeer je info te bewaren tot je er weg bent. Er zijn zoveel mogelijkheden die jou kunnen naaien, dat gewoon als advies het niet verstandig is specifieke situaties te benoemen hier.

Tot je spelers kan vertrouwen, zou ik niet onnodige risico's nemen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Shaddow

Het delen van landenkrachten zonder het land hoeft niet nadelig te zijn, zeker in het geval van Circe kan dit goed toegepast worden.

er zijn wel manieren om te weten wat landenkrachten zijn van specifieke landen waar je zelf niet bent, dus er zijn manieren om een land te raden als je alleen de kracht weet. Zou mij er niet extreem veel zorgen over maken.

himan

Ik ben trouwens ziener deze nacht, is er iemand die gezien wil worden?

Castiel.

Citaat van: himan op  7 oktober 2024, 14:50:08

Dit is echt extreem onhandig om aan te geven Himan. Immers kan slecht hier nu op in spelen door zich te melden en een Illusie te spelen deze nacht.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

GeneralGrievous

Ik heb voor mijn mijn stem een random rad gedraaid (denk dat het toch geen verschil gaat maken ngl XD) en ben op Angelique uitgekomen. Dus mijn stem zal naar haar gaan

Kevindemen

Citaat van: Castiel. op  7 oktober 2024, 15:02:02
Citaat van: himan op  7 oktober 2024, 14:50:08

Dit is echt extreem onhandig om aan te geven Himan. Immers kan slecht hier nu op in spelen door zich te melden en een Illusie te spelen deze nacht.
Ik ben het met Castiel eens dat dit een zeer onhandige move is.
Gelieve dit account te verwijderen.

Shaddow

Ik ben het met Kevindemen eens dat hij het met Castiel eens is dat dit een zeer onhandige move is.

Castiel.

Ik ben het eens met Shaddow dat hij het eens is met Kevin dat Kevin het eens is met mij dat het een onhandige move is. Cirkel is rond mannen
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Kevindemen

Gelieve dit account te verwijderen.

thelight288

CarnageRazor

Nou, als iedereen toch rond is kunnen we wel afsluiten, goed wint. Iemand protest?

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.