[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

himan

Ik was trouwens beschermd door een regio, vandaar dat ik ziener claimde in de hoop geluncht te worden. Geen idee of dat is gebeurt, voor de rest wil ik er weinig over zeggen.

Ingrid1234

Hoe kan een burgemeester verkiezing ongeldig verklaard worden? Also Fannie, gefeliciteerd met je tweede termijn 😂

RoodHapje

Citaat van: CarnageRazor op  8 oktober 2024, 23:18:10
Ik zweer plechtig dat het random.org was, je kan me hier niet de schuld van geven. Het is allemaal de schuld van je RNG. Ik ontken alles!

Ben je goed? O ja laat maar je ontkent alles :D

RoodHapje

O wacht dit werkt niet bij iemand die neutraal claimt. Goedemorgen.

Lynn

RoodHapje

fannieklm

Citaat van: Ingrid1234 op  9 oktober 2024, 01:20:00
Hoe kan een burgemeester verkiezing ongeldig verklaard worden? Also Fannie, gefeliciteerd met je tweede termijn 😂
Dank je wel. En dat zonder zelfs maar op het stembiljet te hebben gestaan...

Ik heb begrepen dat het een landenkracht is geweest idd.

himan

Lynn

was dit kracht alleen van toepassing op de BM stemming of ook de andere stemmingen?

Waarom inzetten op een BM stemming waar meerendeel van de mensen WW als BM wilde hebben?

Simile

Citaat van: Lynn op  9 oktober 2024, 09:05:51
was dit kracht alleen van toepassing op de BM stemming of ook de andere stemmingen?

Waarom inzetten op een BM stemming waar meerendeel van de mensen WW als BM wilde hebben?

Tsja dat hangt een beetje van de specifieke landenkracht af. Als dit een kracht was die slechts eenmaal in t spel ingezet kon worden zou ik blij zijn dat het de BM stemming betreft en niet een lynch.

Maar dat is speculatie natuurlijk, tenzij de persoon die het heeft gedaan er meer uitleg over wil geven?

GeneralGrievous

Ik denk (net als de rest) dat het inderdaad een regioactie is geweest. Ik neem aan dat het een actie is in de trant van ''de optie is er dus ik gebruik hem'', op dezelfde manier als het stelen van het geld.

himan

Ik zit nu op een plaats waar je ook de BM stemming kan veranderen als er aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Het is dus inderdaad mogelijk.

GeneralGrievous

Even voor mijn beeld als nieuw iemand (sorry alvast hahaha), hoe relevant is het dat de BM-stemming veranderd is? (Dit is waarschijnlijk een domme vraag haha, sorrryyyy)

himan

Citaat van: GeneralGrievous op  9 oktober 2024, 11:24:46
Even voor mijn beeld als nieuw iemand (sorry alvast hahaha), hoe relevant is het dat de BM-stemming veranderd is? (Dit is waarschijnlijk een domme vraag haha, sorrryyyy)
Waarschijnlijk niet zo, de BM beslist bij een gelijkspel wie er vermoord wordt en we zijn met veel spelers, dus een gelijkspel is iets minder waarschijnlijk dan.

GeneralGrievous

Ah fair, dus zeer waarschijnlijk is het een random landenactie geweest van iemand, die niet superveel impact heeft. Got it  O0.
En