[Discussie] Komt hij nou net uit de buidel van die kangoeroe?

Gestart door adriaan, 5 oktober 2024, 21:45:04

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Citaat van: himan op  8 oktober 2024, 20:26:04
Stel je voor, je zit op een plek waar je geld mag stelen(en mogelijk in je eigen zak mag steken) Dat doe je natuurlijk altijd. Goed slecht, neutraal. Je doet het gewoon.
Denk ik ook wel idd, of iig ik weet niet of ik het per se zou doen maar ik denk dat het niet echt iets alliantiegebonden is
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

thelight288

Citaat van: Kevindemen op  8 oktober 2024, 19:07:02
Oke. Iemand heeft geld van mij gestolen. Random van iemand stelen kan wat mij betreft NOOIT een actie van een goedje zijn.

Het erge is nog ik zie jou dat ongeacht je alliantie ook sowieso doen als je de kans had

Kevindemen

Ik vind het verdacht dat je random steelt, wetende dat je daardoor veel meer kans heb op het random hitten van een goedje. Carnage die het heeft gestolen mag wat mij betreft op de brandstapel
Gelieve dit account te verwijderen.

Kevindemen

Oh en voor wie roept dat random stelen in het voordeel is van goed, krijgt wat mij betreft ook een minnetje bij zijn naam. Door geld weg te jatten maak je iemand kwetsbaarder voor slecht omdat je dus ook niet meer kan verplaatsen op den duur. Althans zo is hoe ik de variant lees. Ik zou zo een kracht niet random inzetten zoals Carnage beweerd, maar op een verdachtte.

Malanaphy

Ik vind je erg gepassioneerd over dit onderwerp Kevin hahaha, ik zou zelf denken dat diegene het wss gedaan heeft omdat je toch zelf het meeste geld wil om te reizen etc
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Kevindemen

Ik ben op dezelfde plek gebleven dan vorige speldag dus nee.

thelight288

Hij is wel neutraal althans dat claimt hij. dus denk je dan nog hetzelfde? Jij brand ook een goedje af op dag 1 wanneer je pyromaan bent. Dat was ook niet in het voordeel voor goed. Ik vind het gewoon hypocriet

Kevindemen

Murphy

Plew! We hebben de nacht overleefd!

Ik vind dat je je wel erg laat kennen hoor Kevin. Is het kut? Absoluut, maar ik ben het met Roodhapje eens dat dit niet per se een slechtjes actie is om alle redenen die hij genoemd heeft en ik ben het met thelight eens dat als jij geld van iemand had kunnen jatten nu jij dit ook 100% zeker gedaan had. En eerlijk, als ik het had kunnen doen had jij ook zeker in m'n top 3 gestaan om het bij te doen, als je vaak mensen naait moet je er ook tegen kunnen als iemand dat terug doet. Voor mij maakt dit Carnage (als hij het gedaan heeft) dus niet per se slecht, want wie wil er niet meer geld, ongeacht hoe dit verkregen wordt? Als goedje weet je dat je goed bent en weet je iig dat t goed gespendeerd zal worden. Dus ik vind het ook vrij hypocriet en heb hier eerder het idee dat je nu een makkelijk (wraak)slachtoffer zoekt in de dader.

Kevindemen

Wat je vind mag je bij de gevonden voorwerpen brengen <3

CarnageRazor

Ik zweer plechtig dat het random.org was, je kan me hier niet de schuld van geven. Het is allemaal de schuld van je RNG. Ik ontken alles!

Once is by chance,
Twice is a coïncidence,
Three is a pattern.

himan

Ja dit dus. Als goedje krijg je geld van een mogelijk 1/5 slechtje, die gok moet je nemen. Het is simpelweg +EV voor welk team het ook doet. Tenzij het al je geld is, dan is het wel lullig.

yasu

Ik zou ook altijd stelen :'). Als je slechtje bent jat je geld van een goedje, voordeel voor je team
Als je neutraal bent boeit het je niet en wil je gewoon geld
Als je goed bent steel je van iemand en heb je 1/4 (meestal) kans dat je geld van een slechtje jat en is het voordeel voor je team, ergste geval jat je van een medegoedje, maar dat weet je zelf toch vaak pas later.

Waterwork

Ik vind dit je de kans moet pakken als je geld kan stelen ook in het begin en het is random gegaan dus ik snap Carnage wel

Malanaphy

Citaat van: Kevindemen op  8 oktober 2024, 23:06:45
Ik ben op dezelfde plek gebleven dan vorige speldag dus nee.

Oké, er zijn ook landen waarbij dit niet kan of niet handig is dussss....