Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Overleg] Even onszelf voorstellen

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Of 123Berber.

Ik heb juist stem al uitgebracht omdat thelight nogal loslippig is en ik weet dat ie vol gaat spreken op dtopic.
123Berber doet dat niet.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 23 november 2023, 21:44:23
Nouja Inuzuki was gezien door iemand en daardoor gelyncht toch?
Dus wie heeft Inuzuki gezien?

Of ben ik weer in de war met oneven en even?

Dat durf ik niet te zeggen tbh ij heb geen idee. Wannas reageerde nergens meer op

Falsifica

Simile kwam met die schuilrol, deze is echt fantastisch. Het verklaart alles XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ik volg het niet meer maar dat kan ook liggen dat ik moe ben

fannieklm

tot ze je nu toch willen gaan testen....
:"(

Falsifica

Is niet erg, ik stop ook zo. Genoeg wvw voor vandaag.
Oh dit spel is echt fantastisch.

Lang niet meer zo smerig zitten lachen als deze ronde hier.
Hahahaha
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Jij kwam echt wel als een verrassing. Echt als een hippie die koemelk drinkt

Falsifica

Leuk he! :D

Ik was zo benieuwd naar de wolven. XD
- Captain Jack Sparrow

fannieklm

Falsifica

Ik ben zo blij ook dat jullie het zijn, had geen andere spelers gewild voor endgame. :D
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Zie dtopic, daarom dus dat ik niet op Berber stemden. Geef het nog een paar minuten en thelight praat zichzelf in een nog dieper gat.
En dan kunnen we eventueel wisselen naar Berber. Maar gewoon even afwachten nu.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Zowel Berber als TheLight zijn wolf.

Ik weet nog steeds niet wat jullie zijn op oneven, maar als een van jullie daar ook wolf is, kunnen jullie asjeblieft niet meer een van mijn netwerk lunchen. We zijn al zo ver.
Ik houd jullie buiten het vizier van het goed netwerk, gezien we voorlopig nog 2 targets hebben.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ik ben goed in oneven daarom wil ik heeel graag met oneven winnen.

Maar kan niet 1 van die 2 gepriesterd worden dan zijn we morgen klaar.

Falsifica

Nee, de priester claim bleek een raddraaier claim. Die gaat deze nacht 3 spelers van rol wisselen.

Simile is aan het proberen de lunch te sturen, want Berber neemt haar in vertrouwen. Hij is er van overtuigd dat er nog maar 1 wolf op de even nachten zijn XD
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 24 november 2023, 09:46:46
Nee, de priester claim bleek een raddraaier claim. Die gaat deze nacht 3 spelers van rol wisselen.

Simile is aan het proberen de lunch te sturen, want Berber neemt haar in vertrouwen. Hij is er van overtuigd dat er nog maar 1 wolf op de even nachten zijn XD

En wie is het slachtoffer van de lunch dan, ik hoop niemand van ons