[Overleg] Even onszelf voorstellen

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

Mexicanobroeder

Jullie zitten gezamenlijk op het EVEN wolvenboard. Dat betekent dat jullie de slechtjes zijn in de even nachten. Hier kunnen jullie overleggen. Dit board mogen jullie vanzelfsprekend ook gebruiken tijdens de oneven nachten. Stel je gerust alvast even voor!

Op dit board aanwezig zijn:
fannieklm
Inuzuki
Perry26
Wannas
Waterwork
Falsifica

fannieklm

Wannas

Perry26

Wannas

Ik heb al en BM stem. Misschien leuk om op mij te stemmen?

fannieklm

Ik heb wel echt issues hoe dit aan te vliegen.

Als we er vanuit gaan dat wij inclusief conversie met z'n 5en zijn.
Dan zijn er in de oneven nachten ws ook een stuk of 5 wolven.

Hoe gaan we er voor zorgen dat we die niet lunchen?
Is een van jullie ook slecht in de oneven nachten? Dat zou een hoop schelen denk ik  :D

Perry26

...
Waarom willen we precies de oneven wolven niet lunchen? We kunnen uiteindelijk maar met een wolventeam winnen.

Perry26

Hey wat vinden we ervan om shaddow op nacht 2 te lunchen  :P

Inuzuki

Hoooi! Ik ben inderdaad ook benieuwd waarom we die wolven niet willen lunchen?  :P
Sowieso ben ik idd een beetje benieuwd hoe we dit spel moeten gaan spelen. Enig idee wat de aanpak voor deze variant wordt?

Perry26

Voor nu wil ik zelf niet te gek doen eig.

Wij zijn weerwolven dus de even goedjes moeten dood, waarbij we bij voorkeur de sterkste (zieners e.d.) eerst. En als het ff kan is het leuk als jullie / de even wolven zoveel mogelijk blijven leven, tenzij dat over de oneven kant direct problemen oplevert

Tuurlijk, later in het spel kunnen we kijken of we beter het even spel kunnen winnen of het oneven spel, en mss zelfs onze lunch/wolvenkrachten gebruiken om het oneven spel te manipuleren, maar dat is pas als het duidelijk zou zijn dat dat makkelijker is dan "normaal" te winnen door één van de twee spellen goed te spelen. Ik zou er niet op gaan voorsorteren dat dit even spel potentieel kansloos wordt ofzo.

Perry26

Oh, wat we wel kunnen doen is trouwens kantclaims uitwissellen voor het onevenspel en zeggen wat we gaan claimen in dit spel. Ik claim dubbel goed (even + oneven)

fannieklm

Ik claim ook beide goed

Hoezo kunnen we maar met 1 team winnen?
Misschien snap ik het niet, maar dan spelen wij 4 toch tegen een overmacht?

Maar ik heb de hele dag in het zwembad gelegen, dus misschien zie ik het niet helder meer

Shaddow voor lunch geen probleem mee.
Ik dacht aan conversie aan thelight. Meteen nacht 2 doen? Of liever nacht 4?

Perry26

Citaat van: fannieklm op 11 november 2023, 17:16:27
Nee, stel niemand van ons is oneven wolf dan kunnen we gewoon met goed winnen. Of stel al onze oneven wolven gaan dood. Verwacht niet dat dat er veel zijn persoonlijk.

Om die rede lijkt converteren me overigens ook een klein beetje gevaarlijk. De kans dat we een verrader binnenhalen is aanwezig.

Wannas

Citaat van: fannieklm op 11 november 2023, 17:16:27
Ik claim ook beide goed

Misschien snap ik het niet, maar dan spelen wij 4 toch tegen een overmacht?

Maar ik heb de hele dag in het zwembad gelegen, dus misschien zie ik het niet helder meer

Shaddow voor lunch geen probleem mee.
Ik dacht aan conversie aan thelight. Meteen nacht 2 doen? Of liever nacht 4?

Shaddow ook prima voor mij. Geen probleem met die conversie. Lan is ook altijd wel een goede conversie, hij geeft aan goed te zijn

Wannas

Onee wacht. Hij geeft aan neutraal te zijn. Dan kijken of ik hem naar slecht kan praten.