[Overleg] Even onszelf voorstellen

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

Falsifica

Wie is niemand van ons?
Zoals ik al zei, Fannie en Jij sowieso niet.

En ik bepaal niet wie de lunch is he, ik ben goed op oneven.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 24 november 2023, 09:49:54
Wie is niemand van ons?
Zoals ik al zei, Fannie en Jij sowieso niet.

En ik bepaal niet wie de lunch is he, ik ben goed op oneven.

Ik bedoelde inderdaad ons 3 om geen lunch te worden maar jij zegt dat Simile de lunch is aan het sturen daar was ik benieuwd naar

Falsifica

Ik kan jou ook in de raddraai meegeven trouwens, heb je een leuke rol op oneven? Wil je die graag houden of niet?
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 24 november 2023, 09:53:21
Ik kan jou ook in de raddraai meegeven trouwens, heb je een leuke rol op oneven? Wil je die graag houden of niet?

Ik ben weerhamster in oneven wil ik wel houden eigenlijk

Falsifica

Zoals ik al zei, thelight is mij nu zoveel info aan het sturen als maar kan.

En daarbij zet ik wel een aantal vraagtekens.
Waterwork, kun jij mij uitleggen hoe Inuzuki bij Robin is gekomen.

Want volgens mij ben jij niet helemaal eerlijk.
Voor nu boeit dat nog niet zoveel, zolang thelight en berber nog leven.

Maar ik wil weten wat er is gebeurd dat Inuzuki dood ging.
Wie heeft die bekeken, wanneer ben jij geconverteerd?

We zijn allemaal wolf hier, dus dit moet geen probleem voor je zijn uit te leggen.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 24 november 2023, 14:49:06
Zoals ik al zei, thelight is mij nu zoveel info aan het sturen als maar kan.

En daarbij zet ik wel een aantal vraagtekens.
Waterwork, kun jij mij uitleggen hoe Inuzuki bij Robin is gekomen.

Want volgens mij ben jij niet helemaal eerlijk.
Voor nu boeit dat nog niet zoveel, zolang thelight en berber nog leven.

Maar ik wil weten wat er is gebeurd dat Inuzuki dood ging.
Wie heeft die bekeken, wanneer ben jij geconverteerd?

We zijn allemaal wolf hier, dus dit moet geen probleem voor je zijn uit te leggen.

Nou ik zal dan maar eerlijk zijn en even het verhaal vertellen.
Voordat ik dus geconventeerd werd was ik helderziende en had ik tijdens gamen met Robin89 verteld dat ik Ilse ging bekijken.

Toen werd ik geconventeerd echt 5 minuten daarna dus ik stond even met mijn bek vol tanden omdat ik Inuzuki tegenkwam als wolf hier.
Omdat Inuzuki toch al verdacht werd heb ik daar gebruik van gemaakt door haar eigenlijk op te offeren dat verdient absoluut geen schoonheidsprijs. Maar als Inu daarna zou sterven en ik had gelogen dan was ik ook dood geweest. En omdat ik zo vertrouwd werd door die actie heb ik ook Fannie zogenaamd bekeken en die werd dus ook vertrouwd.

Falsifica

Ja het gedeelte met Fannie snap ik.
Dat heb je goed gedaan XD juist met je helderziende claim heb je die goed ingedekt.

Maar thanks voor de uitleg.
TheLight en Berber zijn rond aan het sturen dat jullie 2 liegen en daardoor gekoppeld zijn.

Ik wil dus eerlijkheid hier, want zelfs al zijn jullie gekoppeld (en ik snap het dat je dat nooit zou zeggen hier), dan zijn jullie s/s op even en dan kan ik gewoon meewinnen.

Dan volgende, wie zat in de raddraai: Wannas, TheLight en Adriaan?
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 24 november 2023, 15:02:33
Ja het gedeelte met Fannie snap ik.
Dat heb je goed gedaan XD juist met je helderziende claim heb je die goed ingedekt.

Maar thanks voor de uitleg.
TheLight en Berber zijn rond aan het sturen dat jullie 2 liegen en daardoor gekoppeld zijn.

Ik wil dus eerlijkheid hier, want zelfs al zijn jullie gekoppeld (en ik snap het dat je dat nooit zou zeggen hier), dan zijn jullie s/s op even en dan kan ik gewoon meewinnen.

Dan volgende, wie zat in de raddraai: Wannas, TheLight en Adriaan?

In alle eerlijk als Fannie en ik inderdaad koppel zijn kan jij nog winnen. Ik heb geen idee wie er in de raddraai zaten tbh.

Falsifica

Naja thelight claimt dat hij wist dat Robin oneven geconverteerd was, maar dat ze zo goed als bewezen waren op even en hij gekozen had met Robin in zee te gaan.

Fucking bullshit dus. Sorry hoor, maar Robin geeft aan geconverteerd te zijn en je gaat nog met hem mee, onzin, eerste klas onzin.
Dus dat TheLight wolf is ben ik vrij zeker van.

Maar dat er mogelijk een omegawolf rondloopt op oneven kan speltechnisch gezien wel.
Dus vroeg ik hem: Bewijs dan dat je goed bent.
En dus krijg ik een hele hoop verdachten volgens hem binnen.

Dat is toch niet bewijzen, dat is het vingertje wijzen naar iemand anders.
Als ie geen wolf was zou ie een manier vinden zichzelf als goed te bewijzen, niet de aandacht weg te schuiven.

Ik ben benieuwd waar ie nog meer mee komt, maar ik ben wel bereid te switchen naar de lynch op 123Berber nog.
Als dat zo is, laat ik jullie weten wanneer, en probeer dan niet gelijk met me mee te stemmen maar gecoordineerd ertussen te zitten.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 24 november 2023, 15:12:35
Naja thelight claimt dat hij wist dat Robin oneven geconverteerd was, maar dat ze zo goed als bewezen waren op even en hij gekozen had met Robin in zee te gaan.

Fucking bullshit dus. Sorry hoor, maar Robin geeft aan geconverteerd te zijn en je gaat nog met hem mee, onzin, eerste klas onzin.
Dus dat TheLight wolf is ben ik vrij zeker van.

Maar dat er mogelijk een omegawolf rondloopt op oneven kan speltechnisch gezien wel.
Dus vroeg ik hem: Bewijs dan dat je goed bent.
En dus krijg ik een hele hoop verdachten volgens hem binnen.

Dat is toch niet bewijzen, dat is het vingertje wijzen naar iemand anders.
Als ie geen wolf was zou ie een manier vinden zichzelf als goed te bewijzen, niet de aandacht weg te schuiven.

Ik ben benieuwd waar ie nog meer mee komt, maar ik ben wel bereid te switchen naar de lynch op 123Berber nog.
Als dat zo is, laat ik jullie weten wanneer, en probeer dan niet gelijk met me mee te stemmen maar gecoordineerd ertussen te zitten.

Is goed laat maar weten alleen heb jij in het netwerk een bengel toevallig of iets anders?

Falsifica

Nee, oneven is voornamelijk burgers en huidenwisselaars.
Maar iedereen werkt heel goed samen want zoals je ziet gaan de stemmen steeds in een snel tempo op mekaar.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ik denk even out of the box he

Is het niet een handig idee om vannacht de huidenwisselaar te laten wisselen met Fannie. Want ik denk namenlijk dat ze haar gaan lunchen. Als ze denken dat wij koppel zijn en ze weten dat ik Weerhamster ben. Dan lunchen ze haar en dan denken ze dat alleen Berrie wint. Maar ik wil eigenlijk met zijn 4en gaan winnen in de oneven nachten.

Falsifica

TheLight is waarschijnlijk hulpje en 123Berber de laatste wolf.

We gaan dus switchen. Maar eerst eens kijken wat ie zegt op dtopic.

Het feit dat je angst hebt geluncht te worden, spreekt in jouw voordeel waterwork.
Ik ben ervan overtuigt dat jullie gekoppeld zijn, maar dat maakt jullie waarschijnlijk g/g op oneven.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

wacht nog even met mij te volgen, ik gooi gewoon olie op het vuur.

TheLight gaat nu nog meer onzin roepen. :) En na die 3 keer theather voorstelling van een stem op mij gisteren, verdient ie een beetje pressure terug.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Als je al stem wisselt, geef een dtopic post erbij. Want WazigeKip en Semi-Sjamaan weten dat jij claimde dat Robin op even geconverteerd was.
Dat was niet zo, Robin is op oneven geconverteerd of iig wolf.

Als jij (waterwork) klakkeloos volgt valt dat op.
Voor nu heb ik de aandacht van je af weten te houden, maar iedereen die logisch nadenkt moet jou verdenken van even wolf zijn.
Dus pas op met je woorden :)
- Captain Jack Sparrow