[Overleg] Even onszelf voorstellen

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Falsifica

Je kunt ook afwachten, er gaan er nog veel volgen namelijk.
Iedereen gaat naar Berber voor het einde van de nacht.

Mogelijk dat Berber zich gaat verdedigen nog.
Dus take your time.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

fannieklm

Ik heb een vrijgezellenfeest vandaag... Ik hoop straks nog even te kunnen kijken.
indien nodig app mij even, dat zie ik eerder.

Waterwork

Zal ik anders gewoon vlak voor de dl wisselen of is er nog een ander plan gaande

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Falsifica

Waarschijnlijk wordt Lan lunch.
We lynchen 123Berber.

Als die laatste wolf is, is er geen lunch.

Ik heb een pittige kater hier, dus ik heb niet echt zin om wat rare snode plannetjes te doen.
We houden het dus simpel.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Citaat van: Falsifica op 25 november 2023, 18:53:59
Waarschijnlijk wordt Lan lunch.
We lynchen 123Berber.

Als die laatste wolf is, is er geen lunch.

Ik heb een pittige kater hier, dus ik heb niet echt zin om wat rare snode plannetjes te doen.
We houden het dus simpel.

Helemaal goed. Ik zit op housewarming samen met Thelight en @yasu  En Thelight zegt dat hij niet slecht is. Maar hij kan echt niet liegen.

Falsifica

Ik ga denk ik de kater verzuipen. Dus dan heb ik morgen een ergere kater. Het is weekend..
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Waterwork, ik heb jou geraddraait laten worden omdat je een rolclaim had gegeven. Die is beland bij een speler in die raddraai.
Fannie, jij bent gecontroleerd door het orakel.

Zelfs al waren jullie gekoppeld, dan zouden jullie g/g op oneven zijn.

We lynchen TheLight. Het moet nu klaar zijn na de nacht.
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

TheLight heeft inmiddels ook bekend.
Het spel is zo klaar.

Ik heb de lunch ook op TheLight gezet, zodat iedereen die overblijft wint.
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Ja ik ben goed goed koppel en slecht slecht koppel met fannie. We waren eerst g/s koppel maar die winkansen zijn nihil. Dus heeft ze me geconventeerd en probeerden we te winnen met of goed of slecht en nu gaan we gewoon met goed meewinnen

Falsifica

Ja chill, is jullie ook gegunt. Als ik andere wolven had hier dan jullie, had ik wellicht anders gespeeld en veel smeriger.
Maar ik had al een vermoeden dat jullie koppel waren. Dus ik heb jullie asap gecontroleerd op oneven en ik gun jullie ook de winst.

Nice. Gewoon een ontzettend leuk spel was dit! :)
- Captain Jack Sparrow

Waterwork

Jij ook gegunt het was superleuk om met jou te spelen