[Overleg] Even onszelf voorstellen

Gestart door Mexicanobroeder, 10 november 2023, 19:36:10

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Citaat van: fannieklm op 17 november 2023, 18:39:23
Ik vind beiden niet helemaal sterk, maar ik zou een woord afspreken ofzo.

Dat als iemand, ik zeg, TAART ofzo tegen ze zegt, ze weten dat het van jou komt.

Dit vind ik eigenlijk een goede optie

Inuzuki

Simile geen naam geven dus? Prima, laat ik het verder aan jullie

Inuzuki

Wat is trouwens precies het nut van een codewoord?  :P Gegeven dat jullie mijn info hebben en de namen lijkt me een codewoord ook niet echt nodig toch? Jullie kunnen gewoon naar ze toestappen als jullie denken dat ze aan jullie kant staan? Codewoord is meestal toch eerder voor een hulpje en wolven die elkaar wederzijds niet kennen oid?
Btw thelight claimt huidenwisselaar en hij is blijkbaar afgelopen nacht gezien terwijl hij met mij gewisseld stond. Maar zou me ook niet verbazen als hij wel gewoon de bron is en zo van de lunch af probeert te komen.  XD

fannieklm

Huidenwisselaar past wel in het gesprek wat ik met hem heb gehad.

Wie willen we deze nacht opeten/lynchen?

Waterwork

Iemand die wordt vertrouwd? Ik denk Falfisica want ik denk dat Robin beschermd gaat worden

fannieklm

We moeten eigenlijk even gaan kijken wie Robins bron was.
Die kunnen we dan het beste eten.

@Waterwork heeft hij bij jou iets losgelaten?

Waterwork

Waterwork

Waterwork

fannieklm

Lijkt me niet handig gezien wat ilse zei.

William anders doen?

Waterwork

fannieklm

@Wannas jij hebt in de raddraai gezeten he.... wat ben je nu geworden.
Ik hoor heel veel dat men jou verdenkt door je contacten met Lan.

Wat was jullie plan?

Falsifica

6 nachten is veelste lang.

Gelukkig had Inuzuki het dus toch gezien.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

Ik heb trouwens ook Shaddow vermoord, die hint stond in de opvolgende post.

Met deze info zijn de overgebleven slechtjes nu duidelijk. Tenzij een van jullie s/s is, is het spel nu klaar.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Falsifica

- Captain Jack Sparrow