[Welkom] Een langeafstandsrelatie, ben je daarvoor weggelegd?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Okay dus:
9 spelers - 2 wolven - koppeltje - 5 goedjes

Van die goedjes:
Mala = Beul
DF = Yeti + zvw
William = lunchstoppend
Circle = ? + zvw
Berber = ?

BloodWolf14

Oh jokes. Als we mijn lynchvolgorde aan zouden kunnen houden zonder landkrachten die in de weg zitten komt het goed. Het liefst dan William lynchen.

Angelique

Er zit vast een tactiek achter mij onder de bus gooien XD

BloodWolf14

Zorgen dat we geen koppel lijken :s

Het zou trouwens perfect zijn als Inu wel als Ketter sterft. Dan kunnen we namelijk de dood van Fannie relatief opzij schuiven en DF en Circle nog verdacht krijgen en anders William lynchen op basis van gewaterd zijn.

Ik zou deze nacht hoe dan ook Mala op de lunch gooien omdat zij bewezen goedje is en niemand daar over twijfelt. Please probeer even uit te vogelen of Inu ook als Ketter sterft nu :s

Angelique

BloodWolf14

Alright dan kunnen we daar wellicht nog wat uit halen om de lynch niet op jou te laten belanden.

Ik verwacht namelijk dat jij eerder gaat dan Yasu als ik het zo bekijk :s

Angelique

En als we niet uitkijken.... Ga jij op de lunch. Dus ben dat aan het proberen bij te sturen. Het enige wat ik nog kan bedenken is doen alsof ik mijn tweede stalker actie op yasu gebruikt heb en dat ik iets gezien heb. Alleen als ik dat doe, weet yasu wel meteen hoe laat het is natuurlijk

Angelique

BloodWolf14

Citaat van: Angelique op 21 juni 2022, 22:55:20
En als we niet uitkijken.... Ga jij op de lunch. Dus ben dat aan het proberen bij te sturen. Het enige wat ik nog kan bedenken is doen alsof ik mijn tweede stalker actie op yasu gebruikt heb en dat ik iets gezien heb. Alleen als ik dat doe, weet yasu wel meteen hoe laat het is natuurlijk
Er zijn meerdere verdenkingen op mij. Waarom moet ik lunch worden XD

Maar even: Een lynch op DF/William vandaag zou geen probleem zijn. Dan moeten we alleen morgen ervoor zorgen dat er gestuurd wordt naar Yasu/Inu en we het weer een beetje gelijktrekken.

Ik zou trouwens hinten dat wanneer DF lynch is je Circle direct op de lunch gooit om een bewezen zvw eruit te halen. Dan gooien we het daarna op conversies.

BloodWolf14

Angelique

Lol geen idee, misschien omdat ze je niet in kunnen schatten? Maar ik ga mijn best doen. Ik ga zo naar bed, want moet gewoon werken morgen, maar ik zal morgen een iets uitgebreidere post maken en eventueel mijn stem aanpassen.

BloodWolf14

Prima! Ik heb morgenavond wel een voetbalwedstrijd dus ik weet niet hoe actief ik voor de DL ben. Het scheelt dat die verlaat is :s

Ik zal dit morgen ook nog wel in het Dt gooien.

BloodWolf14

Ideale uitkomsten:
Nacht 5 - Fannie lynch + Nos lunch
Nacht 6 - William lynch + Mala lunch
Nacht 7 - Inu lynch + DF lunch
Nacht 8 - Yasu lynch + Circle lunch

Dit zou nu perfect zijn. Dan blijven wij met Berber over.

Is er ergens te controleren hoe Inu aan haar rol is gekomen? Want dan zou ik daar evt 'toevallig' kunnen belanden en haar openbaren.

Angelique

Timor is het land waar je in een ketter kan veranderen

BloodWolf14

Is dat een verplichting? Anders kan ik daar evt heenreizen en Inu nog openbaren om een lynch van jou te voorkomen.