Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Een langeafstandsrelatie, ben je daarvoor weggelegd?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Ik quote:

De eerste nacht dat een slechtje hier is, zullen visioenen op hem mislukken.

Een wolf die hier in zijn eentje is, mag mij een PM sturen om ketter te worden (slechts eenmalig in het spel te halen).
Twee slechtjes die hier samen zijn kunnen een stoorwolfactie insturen per PM (ze moeten allebei precies dezelfde actie sturen).

BloodWolf14

Ahhh. Als Inu daar als enige is geweest maakt dat trouwens wel een goed argument om op haar te stemmen.

Angelique

Nos is daar geweest.... Als enige verder. Vandaar ook dat Nos lunch was  :D

Angelique

Ik ben aan het overwegen om naar Kiribati te gaan, ik kom daar alleen niet meer weg dan want alles kost minstens 400 om daar te komen en ik heb nog 600. Dus is dat wijsheid?

Angelique

Niet op Inu's uitleg over Timor letten. Dat is maar een verzinsel om er voor te zorgen dat er niemand heen gaat

Angelique

Kakjes, DF gaat proberen zvw te worden met mij. Dat mislukt natuurlijk faliekant  XD

Angelique

Ik denk dat het een verloren zaak wordt XD. Ze praten nu ook over eventueel jou op de lunch zetten.

BloodWolf14

Het duurde allemaal wat langer dan verwacht. Net thuis :s

BloodWolf14

Oh boi. DF heeft de zvw met jou dus gefaald :/

Kun je het nog gooien op een landkracht waar je neutraal bent geworden ofzo?

BloodWolf14

Okay, strategie voor vandaag: Kijken of we Inu gelyncht kunnen krijgen en dan lunch op DF (I guess?). Hopen dat Yasu zichzelf openbaart door Inu proberen te redden en we morgen op hem kunnen stemmen.

BloodWolf14

BloodWolf14

Okay holdup! Nieuw plan!

We kunnen evt vandaag DF laten lynchen met slecht en Berber, Berber dan ook op de lunch zetten zodat Circle 100% mee gaat op een wolfje. Inu of Yasu dus, en daarna hebben we winst met een lunch op Circle :)

BloodWolf14

Dan weten Yasu en Inu echter 100% dat er een g/s koppel is Xad

Angelique

Dat laatste ontsnap je sowieso niet meer aan op een gegeven moment denk ik

Angelique

Citaat van: BloodWolf14 op 24 juni 2022, 10:36:36
Is onze relatie al benoemd bij jullie wolfjes? :P

Nope.

Ik weet niet of ik het ga overleven overigens  XD