[Welkom] Een langeafstandsrelatie, ben je daarvoor weggelegd?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

adriaan

BloodWolf14

Zo nou batsa. Ze komt net terug van een trip en dan direct zowel een BM-stem als gekoppeld worden. Huppatee.

Zeg Angelique, waar ben jij ergens terechtgekomen?

Angelique

En bedankt xD. Ik zit uiteraard in Nieuw Zeeland, samen met Aappen! En ik ben dus hacker + ijzeren Hein. Jij?

BloodWolf14

Ah interessante. Ik ben Burger + Cupido dus :)

Geen g/s helaas. Dan maar hopen dat ik niet snel lunch ben :s

Ik zit nu in Thailand samen met Inu en Perry. Daar krijg je eenmalig 500eu als je er met meerdere mensen bent.

Wat is er in NZ te halen?

Angelique

De omgekeerde ziener actie. Je geeft een rol aan en dan wordt er in het gekoppelde land een lijst van vijf namen gegeven. Als de rol erin zit, de naam van de speler plus vier random namen. Als de rol er niet in zit, dan vijf random namen.

Dus we hebben nu conversiewolf opgevraagd. Aappen wilde landenwelp opvragen maar dat is geen rol geloof ik.

BloodWolf14

Nee dat is alleen een landactie als het goed is. Wel interessant dat hij die actie wilde doen. Stel de actie mislukt als jullie dat doen dan kan hij weleens slecht zijn.

Is de Reneiz een eenmalige actie?

Angelique

Het kan twee keer, maar niet door dezelfde mensen. Dus ik kan het nu niet meer aanvragen.

Angelique

Angelique

Moet ik zeggen dat ik een van de personen ben die de Reneiz actie heeft gedaan?

BloodWolf14

Weet ik zo niet. Ik ben tbh benieuwd hoe Aappen verder gaat reageren.

Ik ben overigens niet verplaatst. Ik wilde er nog naar kijken maar ben het volledig vergeten :s

Angelique

Ik zit dus in Australiƫ met Nostalgia en daar mag je een aantal verschillende dingen doen:

- Je ijzeren hein of BM rol verkopen voor geld
- Van speler bekijken welke extra rollen diegene heeft OF een extra rol kopen (ijzeren hein, zielsverwanten, cupido)

Dus ik wil nog wel iemand bekijken, weet alleen niet zo goed wie dan

Angelique

Afgaand op hoe Aappen overigens reageert in het dtopic, vermoed ik niet dat ie gaat benoemen dat hij 1 van de 2 is die de reneiz actie ingestuurd heeft.

BloodWolf14

Hmm wellicht dat jij dan wel je bekend moet maken, maar in dat geval krijgt Aappen wel een minpuntje bij me. Snap niet dat je dat niet bekend zou maken.

Angelique

Nostalgia heeft trouwens van Aappen gevraagd of die een extra rol heeft en het antwoord is nee.

Zijn er nog andere mensen bij gekomen?