[Welkom] Een langeafstandsrelatie, ben je daarvoor weggelegd?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Inu zit nu in Maleisiƫ, mag voor 300 euroeen board met een medespeler die je bent tegengekomen of tegenkom kopen. Daarvoor in Indonesiƫ. Fannie zit nu in Australiƫ. Ik zit in Nauru, hier kan je als goedje/goedneutraal een lijk proberen te maken. Heb ik dus geen drol aan. Ik zit hier met circle

Angelique

Fiji:
Als je alleen bent krijg je 500,-
Als je niet alleen bent betaal je allemaal een boete van 200,-

Vanuatu:
Een soort rad van fortuin, je mag een speler opgeven die niet in het land zelf is.. Zijn rol zal dan gewisseld worden met een rol uit een lijst van 5 (stonden toen best leuke tussen).
Zijn alliantie behoudt hij, behalve als een goedje een slechtje werd. Je kan dus weerwolf met helderziendekrachten worden of dergelijk

Wat zit er in Myanmar?

BloodWolf14

Sorry voor mn inactiviteit. Ik had een iets te gezellig voetbalweekendje.

Ik zit nog steeds in Laos helaas, maar ik ga de actie daar gebruiken om naar Myanmar te vliegen.

Angelique

Inu gaat wel gezien worden als ketter, die kon een andere rol kopen. Dus weet niet hoe dat dan de volgende dag uitpakt

BloodWolf14

Gezien en gedood worden zijn twee verschillende dingen toch?

Dus dan sterft ze nog steeds als Conversiewolf.

Overigens moeten jullie wel de bewezen goedjes zien uit te moorden nu. Ik zal mijn verdenking op jou nu even laten staan totdat Inu en Fannie dood zijn.

Wel mooi dat Yasu geconverteerd is en mijn verdenking op Fannie en hem samen dus klopt XD

Angelique

Nou, zou ook kunnen zijn dat ze als ketter sterft. Geen idee  XD

BloodWolf14

Kun je gewoon na laten vragen door haar denk ik :P

We zijn nu btw met 11 spelers waarvan 4 wolven, 2/3 bewezen goedjes en de BM bij goed.

Ik verwacht dat zowel Fannie als Inu er komende dagen uit kunnen liggen. Mochten er 2 lunches lukken is het dan 7 spelers waarvan 1 wolf, een g/s koppel en dus 4 overige goedjes.

Ideale uitkomsten:
Nacht 5 - Fannie lynch + Nos lunch
Nacht 6 - Inu lynch + Mala lunch
Nacht 7 - William/Berber lynch + DF lunch
Nacht 8 - Yasu lynch + Circle lunch
Dan zouden wij twee met William/Berber over blijven. Enige probleem is dat we dus nog landkrachten kunnen krijgen die een probleem zijn en wellicht dat Berber/William/Circle nog lunchstoppende rollen hebben. Kan een probleempje zijn.

Weten we al waar de landenwelp te vinden is?

Angelique

Landenwelp op de Marshall eilanden als het goed is, volgens circle waarmee ik nu in Nauru zit.

BloodWolf14

Ah goed om te weten. Misschien iets wat we aan het einde nog weleens kunnen gebruiken, al ben ik bang dat Berber dat land op slot houd. Geen idee welk land dat dan weer is :/

Angelique

Geld maar tot nacht 5 geloof ik. Dus hebben we er dan nog wat aan? Nos gaat op de lunch trouwens

BloodWolf14

Ja goede keuze. Als die Huidenwisselaar is kan hij vannacht niet geruild staan.

Angelique

Angelique

Angelique

Ik heb hier twee keuzes:
- Zet in het speltopic in dit board een apostaatactie voor komende nacht.
- Doe dat niet. Als hier vier mensen geweest zijn die geen apostaatactie hebben gedaan, krijgen de wolven een extra lunch voor de eerstvolgende nacht

Op zich interessant, maar zie niet gebeuren dat er nog 3 anderen komen

BloodWolf14

Pfoeh die is zeker interessant en met de zielsverwanten ook zeker nodig eigenlijk...

Komende nacht is trouwens nacht 6 dus de landenwelp is geen optie meer. We hebben wel een extra dodende kracht nodig tho :s