Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Welkom] Een langeafstandsrelatie, ben je daarvoor weggelegd?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

BloodWolf14

Ik was ergens van plan dat zelf te doen :P

En dat ik daarom haar ipv Fannie wilde lynchen :)

Angelique

Wat? Het zien? Heb jij dan een andere suggestie voor de tweede stalk actie?

BloodWolf14

Niet echt. En ja ik wilde als het zou moeten Ziener gaan claimen en dan dus gaan voor een lynch van Inu.

BloodWolf14

@Angelique ik ben nu aan het hinten naar de zieneractie in de hoop dat Inu er vandaag toch uit gaat :s

BloodWolf14

Oh en dan zou ik het dus kunnen gooien op een lynch van Yasu morgen omdat ik hem vannacht als slechtje heb gezien :)

Angelique

Prima, ik heb overigens een extra stem gekregen vanuit een landenactie van inu.

Angelique

BloodWolf14

@Angelique kan ik mn zienerverhaal openbaren?

Dan gooi ik op dat ik Inu als slechtje heb gezien, jou en Circle eerder als goedjes en dus Inu er nu zeker uit moet.

Angelique

Ik hoop alleen dat ik je dan van de lunch af kan houden

BloodWolf14

Angelique

LOL, yasu graaft zijn eigen graf nu. Hij wordt gepyromaant, wilt jou lunchen en sterft dan ook. Dus denk dat het na vannacht klaar is en de goedjes gewonnen hebben

Angelique

Hmm toch nog op berber gekregen. En als yasu gepyromaant wordt... vraag mij alleen af welke actie eerder komt, Pyromaan of lunch

Angelique

Ik ben trouwens in Kiribati:

Telescoop
Je mag naar een land kijken. Je zult daar zien wat daar is (je kan het varianttopic lezen) en wie daar is (je ziet welke spelers er op dit moment zijn).
Je mag zelf kiezen of je dit per PM wil horen of dat ik het op dit board zet.

Als je de actie niet gebruikt deze speldag, dan krijg je $500.

Je mag niet langer dan één speldag op Kiribati blijven. Als je dat doet, moet je $200 boete betalen en kan er geen actie plaatsvinden in Kiribati die dag.

Ik heb niks gedaan en krijg dus 500. Ik vlieg naar Brunei, wil zien wat daar is.