[Welkom] Een langeafstandsrelatie, ben je daarvoor weggelegd?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 22:37:41

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Angelique

Ze hebben nog geen lijstje gemaakt  :o, maar willen dat nog wel doen geloof ik. Dus wat hieronder staat is wat ik nu afgeleidt heb:

Fannie zit bij Berber en zat waar ik nu zit. Verder heb ik geen idee wat waar ze eerst zat, maar dat was een land waar je iemand van de volgende lynch kan beschermen. Gezien de locatie, gok ik dat dat misschien Indonesië geweest is aangezien dat naast Papoea zit maar zeker weten doe ik dat niet. Ga ik ook verder niet vragen denk ik, want ik gok dat wij toch geen mensen van de lynch willen beschermen.

Inu zat schijnbaar ergens waar ze iemand van lunch en conversie kon beschermen en iemand moet vragen om daar heen te komen. Berber zat daar schijnbaar ook (die heeft haar volgens mij gevraagd) maar welk land dat is geen idee.

BloodWolf14

Oh misschien wel handig idd. Ik ben ook wel benieuwd waar Inu heen is gegaan nu en of ik nog wat nuttigs kan doen voor ons in de landen om mij heen.

In Thailand is het dus eenmalig +500eu als je er met meerderen bent en -200eu als je er alleen komt. Cambodja is het land waar je de Reneiz uitslag krijgt. Verder heb ik zelf nog niets gehad.

Ik wil als het even kan hier in het noorden alle landen rond gaan wandelen en daarna richting zuid gaan. Dus naar Laos -> Vietnam -> Maleisië. Iets in die volgorde. En daarna zie ik dan wel weer :P

BloodWolf14

Opzich is Rick eruit geen probleem. Sorry Rick, dit pakt echt kloten voor je uit, maar we moeten ook goedjes moorden <3

Ik ga komende dag naar Laos

BloodWolf14

Oh jokes we hebben nog een dag. Dan ga ik weer genieten van de kantine ^^

Angelique

Indonesië
1 vervloekte of gezegende actie: naam in het openbaar, of het vervloekte of gezegende is in pm
Dag 1: Circle door Mala

Nieuw-Zeeland
Reneiz vraag: Dag1 Aapen en angelique Conversiewolf, dag 3 Fannie en Berrie Conversiewolf?

Papoea Nieuw-Guinea
Landengokker

Salomonseilanden
Iemand beschermen tegen lynch voor volgende dag: Dag 1 Fannie en Yasu beschermen BW

Singapore
Bescherming voor lunch/conversie
Dag 1: Inu door berrie  :-*
Dag 2: Yasu door Inu (graag gedaan Niels!)

Thailand
-500 als je hier alleen komt
+ 500 als je met minimaal 2 bent

Angelique

BloodWolf14

Oh Thailand is -200 als je alleen bent.

En hoezo beschermden ze mij van de lynch? XD

Angelique

Angelique

Waar zal ik heen gaan? Ik denk dat ik wel naar Micronesië wil, klinkt interessant

BloodWolf14

Ja geen idee. Ik ben zelf bezig om de noordwestkant gewoon systemstisch af te gaan :P

Angelique

Om nu te zeggen dat Micronesië interessant is... Neuh.

Je kan hier anonieme berichten (3) sturen naar verschillende spelers. Als je hem gebruikt, kan je hem de rest van het spel niet gebruiken en je berichten blijven zichtbaar in het speltopic voor iedereen.

Jij iets interessanters?

BloodWolf14

Niet echt. In Laos kun je voor 100eu (dollar, iknow) iemand naar een land van keuze sturen. Niet echt iets waar wij nu wat aan hebben. Ik zet er aan te denken om dit voor mijzelf echter in te zetten om naar Myanmar te gaan en te zien wat daar dan is.

Heb jij enig idee waar Inu eigenlijk langs is gegaan? Die zat namelijk dag 1 met mij en Perry in Thailand maar ik heb sindsdien niets meer van haar gezien in de landen waar ik ben geweest of gehoord van waar zij heen is gegaan.

Angelique

Tweede conversie is nu ook gelukt, Yasu is ook wolf. Begint er niet zo rooskleurig uit te zien voor onze kansen XD. Denk dat we er eigenlijk toch wel een wolf uit moeten krijgen nu. Denk dat Fannie het makkelijkste is. Maar geen idee hoe we dat voor elkaar krijgen zonder dat ik verdacht lijk