Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

yasu

Citaat van: yasu op 17 juni 2022, 10:45:44
je hebt mij op rood gezet omdat ik naar het reneiz land ben gegaan.. het land waarvan pas 2 posts na dat ik al aangaf er te zijn werd vertelt welk land dat was publiekelijk? Ik ben namelijk nooit uitgenodigd voor nieuw-zeeland door iemand, dus het is niet alsof ik dit kon weten... En wat heb ik eraan om naar het reneiz land te gaan als ik slechtje zou zijn? slecht heeft er echt helemaal niets aan om dit land te bezoeken want alle acties zijn al gebruikt.. het is voor slecht net zo veel geld weggooien als voor goed xD dus als je me hierdoor op rood zet moet je het me echt even uitleggen.

Ik wacht ook nog steeds op je antwoord hierop aappen :) want nog steeds maakt je beredenering nul sense.

Aappen21

Citaat van: yasu op 18 juni 2022, 19:40:42
Citaat van: yasu op 17 juni 2022, 10:45:44
je hebt mij op rood gezet omdat ik naar het reneiz land ben gegaan.. het land waarvan pas 2 posts na dat ik al aangaf er te zijn werd vertelt welk land dat was publiekelijk? Ik ben namelijk nooit uitgenodigd voor nieuw-zeeland door iemand, dus het is niet alsof ik dit kon weten... En wat heb ik eraan om naar het reneiz land te gaan als ik slechtje zou zijn? slecht heeft er echt helemaal niets aan om dit land te bezoeken want alle acties zijn al gebruikt.. het is voor slecht net zo veel geld weggooien als voor goed xD dus als je me hierdoor op rood zet moet je het me echt even uitleggen.

Ik wacht ook nog steeds op je antwoord hierop aappen :) want nog steeds maakt je beredenering nul sense.
oh sorry ik wist niet dat je hier antwoord op wouw. Het klinkt misschien heel stom maar ik snap je looproute niet? Nu je land toch bekend is gemaakt door berber zou je moeite hebben met deze met de groep te delen, want ik snap niet hoe je het geld hebt gehad dit ten eerste te halen. Daarbij vermoed ik dat de landwelp, geld krijgt voor elke succesvolle actie.

Ik vermoedde eigenlijk dat berrie of fannie je had uitgenodigt. Ik dacht dat je daarom daar kwam. Mijn excuses hiervoor, het is meer dat ik het gek zou vinden dat als je een uitnodiging van die twee zou krijgen dat je er dan heen zou gaan.

maar ja ik zou graag een kijk wijze in je mind willen? waarom nieuw zeeland ? waarom niet een ander land?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Dragonfly

Citaat van: Sunny op 18 juni 2022, 10:28:57
Citaat van: Dragonfly op 18 juni 2022, 08:15:43

Verder ga ik nogmaals een focus op Sunny doen. Ik hoor je meerdere keren je twijfels over de reneiz actie uitspreken en toch stem je erop en is er inderdaad een reneiz slachtoffer. Dit icm mijn eerdere opmerkingen.

Ik sta ook op jouw lijstje zeg je, ik ben heel benieuwd waarom?

Ik heb dat geloof ik toch vrij duidelijk uitgelegd, waarom ik tòch op Ramp ging?
Citaat van: Sunny op 16 juni 2022, 15:32:25
Ramp, als het alleen de lijstjes waren geweest dan had ik meer getwijfeld, maar je gedrag en posts maken toch dat ik op je ga stemmen.
Ik hoop van harte dat je wederom een conversiewolf bent en niet het zoveelste slachtoffer van de reneiz.

En daarna nog in meer detail nadat Ramp er naar vroeg
Spoiler
Citaat van: Sunny op 16 juni 2022, 16:34:50
Als jij het fijn vindt om het nog een keer te horen  XD

Je gedrag in het land waar je met DF zat was op zijn minst fishy te noemen, je spreekt DF's verhaal niet tegen, dus schijnbaar was je ineens niet meer bereikbaar voor communicatie, heb je je niet aan de gemaakte afspraak gehouden door deze niet actie niet in te zetten en als ik het goed begrijp had je wel tijd om je nachtactie in te zetten, maar niet om te verhuizen?

Daarna kom je met een hele uitleg over de wisselaar
Citaat van: Rampposi op 15 juni 2022, 00:50:23

Citaat van: Sunny op 16 juni 2022, 15:32:25
Ramp, als het alleen de lijstjes waren geweest dan had ik meer getwijfeld, maar je gedrag en posts maken toch dat ik op je ga stemmen.
Ik hoop van harte dat je wederom een conversiewolf bent en niet het zoveelste slachtoffer van de reneiz.
Citaat van: Katz op 14 juni 2022, 19:21:00
Citaat van: 123berber op 14 juni 2022, 18:52:16
Citaat van: nungunungu op 14 juni 2022, 18:49:33
Btw Katz ik ben degene die je een uitnodiging heeft gestuurd. Kun je vast zelf achterhalen wie er aan het liegen is.
Ik vind dit een gekke post... Waar reageer je op? Had dit op het wolvenboard moeten staan?

Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat je zegt dat dit op het wolvenboard moest staan? Ik zie niet in, in welke context je het tweede deel van het bericht in het wolvenboard zal posten. Het lijkt me ergens dat je als wolf informatie aan het zoeken bent...
Dit spreekt voor mij echt boekdelen. Nungu heeft blijkbaar een ansichtskaart gestuurd naar Katz over (nu blijkbaar de gelukte wissel), maar vergat de naam eronder te zetten. Dit bericht is echt het laatste wat ik verwacht in het wolvenboard, zowel het eerste deel, als het tweede deel. Hierdoor was het vrij duidelijk dat Nungu aan Katz iets duidelijk wilde maken. Er was nog maar één nacht voorbij. Ansichtskaarten zijn onze enige manier van buitenlands contact. 1+1=2, Goedjesnetwerk. Ik snapte het echt niet waarom mensen dit niet zagen.

Citaat van: Rampposi op 15 juni 2022, 00:52:22
Voordat de kaart"HEY MAAR JE WAS WVW TOCH VERGETEN" wordt gegooid; er bestaat iets als na de DL nog doorlezen en analyseren, en dit niet willen mededelen voor de DL. Gaf teveel info weg. WHUT?

En nee, ik had niet geteld hoeveel stemmen william had. Daarentegen was mijn stemwijziging net te laat en had het toch geen nut...

En voordat er nu wordt gegooid "ahhh maar jij dacht dit dus, dat verklaart dus dat nungu nu gelijk ook nachtdoden is geworden". Nee. Ik ben neutraal, (zo heb ik dat ook maar gelijk gehad).
Wbt die voorlaatste zin, ja ik denk dat dat eigenlijk precies wel zo is gegaan.

Citaat van: Rampposi op 16 juni 2022, 00:11:12
Tot die tijd blijf ik mijn best doen om die hongerige wolven er uit te spelen.
Hoe dan, wat heb je gedaan?

Over Berber heb ik het al gehad.

Dus ja dat alles bij elkaar maakt dat ik jou toch mijn stem geef.
[close]

En ja, dit is in mijn beleving toch wel hoe de meeste Reneiz actie verlopen. En als het puur om die actie alleen was had ik ook niet op Ramp gestemd. Het was de combi van dat met zijn eigen posts en gedrag.

En dat brengt mij dan op de reden dat ik jou verdenk.
Er was 1 iemand die wist welke rol hij claimde, voordat hij het openbaar maakte.
En dat was jij.
Slotenmakers kunnen best lastig zijn voor wolven.
Wat een gelukje dat hij 2x op het lijstje kwam. En hoe gemakkelijk kwamen al de stemmen op Ramp (berrie als eerste btw en Nostalgia was voor zijn doen ook heel vlotjes met stemmen op Ramp), meer dan genoeg om er verzekerd van te zijn dat jouw stem niet nodig was om hem eruit te werken en dus kon je prima niet op hem stemmen en zo jezelf buiten schot houden. Mooie dramatische posts heb je er aan gewijd.  XD
Dan zijn er nog de, ik geloof minstens 5 verschillende, posts waarin je je afvraagt hoe Berber nu toch verdacht zou kunnen zijn?
En een Malanaphy die benadrukt hoe ze de niet Ramp stemmers nu beschouwt als goed. Right.
Ik heb denk ik reden genoeg om jou te verdenken.

Ik zie nu dat ik echt over deze post heen heb gekeken. Ik wist niet concreet welke rol Rampposi had op voorhand. Uit zijn woorden kon ik afleiden dat het ofwel pyromaan ofwel slotenmaker moest zijn.

Het was voor mij helemaal geen gelukje dat hij tweemaal op dat lijstje voorkwam. Ik heb een paar keer benadrukt, voordat hij een tweede keer op dat lijstje kwam, dat ik in hem (ondanks dat het misging op dit eiland) geen slechtje zag. Ik had ook heel gemakkelijk kunnen zeggen hey eh, ramp houdt zich niet aan de afspraak en zo en zo en hem in een kwaad daglicht kunnen zetten, dat heb ik niet gedaan, ik geloofde hem.

Jij benadrukte nog dat je het zo fishy van Rampposi vond en nu hij goed blijkt draai je het heel mooi om, om mij in een kwaad daglicht te zetten.

Doordat hij tweemaal op die lijst kwam kwam er de twijfel waar ik over sprak. Er was nergens drama, je schetst het nu erg negatief, het is oprecht wat ik zei.

En ja, ook die posts mbt berber sta ik nog achter. Ik zie in berber eerder goed dan slecht. Daar ben ik helemaal niet zeker in, maar dat is wel wat ik er in zie.

yasu

Citaat van: Aappen21 op 18 juni 2022, 19:56:03
oh sorry ik wist niet dat je hier antwoord op wouw. Het klinkt misschien heel stom maar ik snap je looproute niet? Nu je land toch bekend is gemaakt door berber zou je moeite hebben met deze met de groep te delen, want ik snap niet hoe je het geld hebt gehad dit ten eerste te halen. Daarbij vermoed ik dat de landwelp, geld krijgt voor elke succesvolle actie.

Ik vermoedde eigenlijk dat berrie of fannie je had uitgenodigt. Ik dacht dat je daarom daar kwam. Mijn excuses hiervoor, het is meer dat ik het gek zou vinden dat als je een uitnodiging van die twee zou krijgen dat je er dan heen zou gaan.

maar ja ik zou graag een kijk wijze in je mind willen? waarom nieuw zeeland ? waarom niet een ander land?

Landenwelp is geen rol of iets.. het is niet dat iemand als rol pm landenwelp heeft gekregen (in ieder geval kijkend naar alle vorige landenspellen, of je wil zelf vertellen dat je die pm wel gehad hebt?, want dan had ik onder andere jou vorige nacht al kunnen welpen.. mijn looproute heeft nu nu precies 1000 gekost, waarbij ik ook nog 200 ben verloren in een ander land.. dat kan William voor me bevestigen, want hij was samen met rampposi vorige dag in hetzelfde land als ik.

Daar werd onderandere ook genoemd om niet naar land x te gaan, daar gaf iemand zelf aan naar land y te gaan. Zelf kwam ik van land Z af en bleven nieuw Zeeland en nog een ander land over waarbij ik koos voor nieuw Zeeland. Verder heb ik alleen maar gewoon lopen Eilandhoppen dus ik heb geen idee wat je tegen mijn route hebt xD dus nee ik ben niet uitgenodigd door wie dan ook om naar nieuw Zeeland te gaan.. ik ben daar zelf tegenaan gelopen.

En ik heb moeite met te delen in welk land ik ben omdat iemand in het landenwelp land nu niet na hoeft te denken of te gokken maar gewoon al weet waar ik ben.

Nostalgia

Ik heb het idee dat niemand echt goed in beeld heeft wie er slecht zijn, want normaal gesproken wordt dat voornamelijk gedaan door te netwerken. Tenminste, dat is het gevoel dat ik van het dt krijg en het is wel van toepassing op mij. Ik weet niet goed op wie ik zou moeten gaan stemmen, maar als ik kijk naar het speltopic zie ik niet echt iemand waarvan ik het vermoeden heb dat ze slecht zijn. Ik heb wel het gevoel dat Perry heel erg anders speelt dan ik van hem gewend ben, wat mij er dan toe laat besluiten mijn stem op hem te zetten.

Angelique

Ik geloof dus niet dat 123berber slecht is, de manier waarop hij NZ gebruikt heeft is in mijn optiek daar prima bewijs van. En gaan we serieus iemand beoordelen op kansberekening? Tenminste, dat gevoel krijg ik er een beetje bij. Die berekening hangt van zoveel factoren af, ten eerste alleen al of er überhaupt conversiewolven in zitten. En om nu iemand te gaan lynchen die zichzelf eigenlijk niet kan verdedigen nu vind ik wel erg makkelijk.

Vandaar mijn stem op Sunny. Ik weet ook helemaal niet zeker of zij slecht is, maar heb toch een ander gevoel bij haar dan bij 123berber.

Aappen21

@fannieklm kun je aub je stem van me afhalen?

yasu heb je momenteel meer dan 600 euro?

Aappen21

Citaat van: Nostalgia op 18 juni 2022, 21:01:46
Ik heb het idee dat niemand echt goed in beeld heeft wie er slecht zijn, want normaal gesproken wordt dat voornamelijk gedaan door te netwerken. Tenminste, dat is het gevoel dat ik van het dt krijg en het is wel van toepassing op mij. Ik weet niet goed op wie ik zou moeten gaan stemmen, maar als ik kijk naar het speltopic zie ik niet echt iemand waarvan ik het vermoeden heb dat ze slecht zijn. Ik heb wel het gevoel dat Perry heel erg anders speelt dan ik van hem gewend ben, wat mij er dan toe laat besluiten mijn stem op hem te zetten.
zou ik je mogen vragen om toch op berber of sunny te stemmen? je stem is momenteel nutteloos

Sunny

Ik zeg nu alleen nog maar dit; ik ben altijd een goedje en ik word bijna nooit geloofd.
Ik ben wederom een Wopper en dat word ook nooit geloofd want wie is er nu zo vaak achter elkaar een goedje èn een 🍔?
Nou, ik dus.
Dus stem mij er rustig uit en zie dan dat ik wederom gewoon eerlijk ben. Ik begrijp dat de wolfjes op me stemmen, maar als goedje is het niet in je voordeel.

Nostalgia

Citaat van: Aappen21 op 18 juni 2022, 21:05:08
zou ik je mogen vragen om toch op berber of sunny te stemmen? je stem is momenteel nutteloos

Ik heb liever dat mijn stem nutteloos is en dat ik wel achter mijn keuze sta, dan dat ik nu een willekeurige stem uitbreng op iemand die ik niet verdenk. Dat ga ik dan dus ook niet doen.  :)

Aappen21

Citaat van: Nostalgia op 18 juni 2022, 21:09:27
Citaat van: Aappen21 op 18 juni 2022, 21:05:08

Ik heb liever dat mijn stem nutteloos is en dat ik wel achter mijn keuze sta, dan dat ik nu een willekeurige stem uitbreng op iemand die ik niet verdenk. Dat ga ik dan dus ook niet doen.  :)

dat vind ik heel gek, zeker omdat je stem de doorslag gevende stem kan zijn tussen een goedje of een slechtje eruit

Angelique

Citaat van: Sunny op 18 juni 2022, 21:05:58
Ik zeg nu alleen nog maar dit; ik ben altijd een goedje en ik word bijna nooit geloofd.
Ik ben wederom een Wopper en dat word ook nooit geloofd want wie is er nu zo vaak achter elkaar een goedje èn een 🍔?
Nou, ik dus.
Dus stem mij er rustig uit en zie dan dat ik wederom gewoon eerlijk ben. Ik begrijp dat de wolfjes op me stemmen, maar als goedje is het niet in je voordeel.

Mijn issue is een beetje dat ik je best geloof, maar dat ik datzelfde gevoel nog sterker bij 123berber heb  XD. Dus tenzij iemand anders nog met een geniale beschuldiging komt, laat ik mijn stem staan, puur omdat ik niet wil dat berber gelyncht wordt.

Ik denk ook dat ik hier iets gemist heb, wat heeft een wopper te maken met of je goed of slecht bent  XD

En serieus? Aappen? Denk je echt dat iemand gaat zeggen in het dtopic hoeveel geld ie nog heeft? Lijkt mij niet perse informatie dat je lekker snel met iedereen deelt. Ik niet tenminste.

Dragonfly

Als je overtuigt bent dat het beide goedjes zijn vind ik het niet gek.

Perry staat voor mij ook op oranje.

Dragonfly

Citaat van: Angelique op 18 juni 2022, 21:15:34
Citaat van: Sunny op 18 juni 2022, 21:05:58
Nou, ik dus.

Mijn issue is een beetje dat ik je best geloof, maar dat ik datzelfde gevoel nog sterker bij 123berber heb  XD. Dus tenzij iemand anders nog met een geniale beschuldiging komt, laat ik mijn stem staan, puur omdat ik niet wil dat berber gelyncht wordt.

Ik denk ook dat ik hier iets gemist heb, wat heeft een wopper te maken met of je goed of slecht bent  XD

En serieus? Aappen? Denk je echt dat iemand gaat zeggen in het dtopic hoeveel geld ie nog heeft? Lijkt mij niet perse informatie dat je lekker snel met iedereen deelt. Ik niet tenminste.

Whopper=burger Angelique. :P

yasu

Citaat van: Aappen21 op 18 juni 2022, 21:03:25
@fannieklm kun je aub je stem van me afhalen?

yasu heb je momenteel meer dan 600 euro?

Momenteel heb ik 0. Laatste geld opgemaakt naar nieuw zeeland