[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Sorry dat ik nu pas reageer, gisteren mijn verjaardag gevierd en net bij een foodtruck festival geweest dus ben nauwelijks thuis geweest.

Citaat van: Dragonfly op 26 juni 2022, 16:06:01
We hebben vanavond een deadline. Ik heb van @Angelique nog geen plausibele verklaring gehad met betrekking tot het mislukken van het zvwschsap.

@yasu, jouw verhaal over in Aus blijven vind ik matig.... Waarom wilde je dan met degene praten die daar zou komen? Wat had jou dat opgeleverd?

@BloodWolf14 kun je ons een overzichtje doen van wie jij wanneer hebt bekeken, wat je hebt gezien, wat je ermee hebt gedaan en wat jouw motivatie was tot het bekijken van deze persoon?

@Circle heeft nog niet gestemd

Misschien heb je nog geen verklaring gehad omdat ik die ook niet heb XD. Het zou gewoon gelukt moeten zijn in theorie, dus ik snap het ook niet.

Circle

Meerdere zelfs:

@BloodWolf14
- in welk land zit je?
-  wil je een overzichtje doen van wie jij wanneer hebt bekeken, wat je hebt gezien, wat je ermee hebt gedaan en wat jouw motivatie was tot het bekijken van deze persoon?
- wat heb je gedaan in Myanmar en welk resultaat kreeg je?

yasu

Nou dan gefeliciteerd aan angelique en bloodwolf alvast :)
Blijkbaar helpt het om gewoon vragen niet te beantwoorden als je geen goede antwoorden kan verzinnen voor je visioenen XD
Neem het jullie niet kwalijk... maar wel een beetje zuur :(