Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Malanaphy

Citaat van: Nostalgia op 18 juni 2022, 21:09:27
Citaat van: Aappen21 op 18 juni 2022, 21:05:08
Citaat van: Nostalgia op 18 juni 2022, 21:01:46
Ik heb het idee dat niemand echt goed in beeld heeft wie er slecht zijn, want normaal gesproken wordt dat voornamelijk gedaan door te netwerken. Tenminste, dat is het gevoel dat ik van het dt krijg en het is wel van toepassing op mij. Ik weet niet goed op wie ik zou moeten gaan stemmen, maar als ik kijk naar het speltopic zie ik niet echt iemand waarvan ik het vermoeden heb dat ze slecht zijn. Ik heb wel het gevoel dat Perry heel erg anders speelt dan ik van hem gewend ben, wat mij er dan toe laat besluiten mijn stem op hem te zetten.
zou ik je mogen vragen om toch op berber of sunny te stemmen? je stem is momenteel nutteloos

Ik heb liever dat mijn stem nutteloos is en dat ik wel achter mijn keuze sta, dan dat ik nu een willekeurige stem uitbreng op iemand die ik niet verdenk. Dat ga ik dan dus ook niet doen.  :)
Eens. En ik ben het ook met je eens en het bevestigt mijn gevoel dat perry voor een ervaren speler toch ietwat aparte moves maakt hier in het DT. Was iets te vroeg met mijn stem hahaha maar ik ga hem aanpassen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

yasu

Citaat van: Angelique op 18 juni 2022, 21:15:34
En serieus? Aappen? Denk je echt dat iemand gaat zeggen in het dtopic hoeveel geld ie nog heeft? Lijkt mij niet perse informatie dat je lekker snel met iedereen deelt. Ik niet tenminste.

Ik weet volgens mij dat hij een deel van mijn route ook heeft bewandeld.. en ik zei ook al in de post niks te hebben xD dus hoefde mezelf alleen te herhalen.

Dragonfly

Citaat van: Sunny op 18 juni 2022, 21:05:58
Ik zeg nu alleen nog maar dit; ik ben altijd een goedje en ik word bijna nooit geloofd.
Ik ben wederom een Wopper en dat word ook nooit geloofd want wie is er nu zo vaak achter elkaar een goedje èn een 🍔?
Nou, ik dus.
Dus stem mij er rustig uit en zie dan dat ik wederom gewoon eerlijk ben. Ik begrijp dat de wolfjes op me stemmen, maar als goedje is het niet in je voordeel.

Nja, ik denk dat ik jou 1 x kort echt verdacht heb en verder andere spellen niet zozeer, ik volg natuurlijk niet alles maar heb niet de indruk dat jj altijd bovenaan ieders lijstje staat?

Mijn gevoel dit spel is zo... Maar aloude twijfel slaat natuurlijk in. Ik wil heel graag een wolf eruit maar heb het gevoel dat we een sorot grote gok aan het doen zijn.

Perry26

En serieus? Aappen? Denk je echt dat iemand gaat zeggen in het dtopic hoeveel geld ie nog heeft? Lijkt mij niet perse informatie dat je lekker snel met iedereen deelt. Ik niet tenminste.
t Is dat ik het zelf niet heb bijgehouden en het dus niet van mezelf weet zo 123, maar anders zou ik best bereid zijn om dat te antwoorden als ik Yasu was. De enige 2 redenen die ik nu kan bedenken waarom je dit zou willen weten van iemand zijn:
1. Een soort geld-steel actie
2. Je kunt er iets voor "kopen" in een land
Voor actie 1 is geen precedent (heb ik nog nooit in een landenspel gezien) en zelfs als zoiets zou gebeuren kun je dit publiek bekend maken, en dan weet iedereen dat je appen aan moet kijken
Voor geval 2: voor een simpel shopland waar je extra stemmen wilt kopen zou aappen hem waarschijnlijk niet antwoorden, maar misschien heeft hij wel een land gevonden waar je je kunt bewijzen / iets interessants kunt doen met dat bedrag. Ik zou het overwegen.

Ik zie swz niet het nadeel van dat te delen dus eigenlijk.

Perry26

Ik heb het idee dat niemand echt goed in beeld heeft wie er slecht zijn, want normaal gesproken wordt dat voornamelijk gedaan door te netwerken. Tenminste, dat is het gevoel dat ik van het dt krijg en het is wel van toepassing op mij. Ik weet niet goed op wie ik zou moeten gaan stemmen, maar als ik kijk naar het speltopic zie ik niet echt iemand waarvan ik het vermoeden heb dat ze slecht zijn. Ik heb wel het gevoel dat Perry heel erg anders speelt dan ik van hem gewend ben, wat mij er dan toe laat besluiten mijn stem op hem te zetten.
Ik geef je hier overigens groot gelijk nostalgia, ik denk niet dat iemand een idee heeft wat hij aan het doen is. (ik ook niet, vandaar dat ik iets anders speel dan normaal :/ ) Heb je toevallig zelf wel een idee om hier verandering in te brengen?

Nostalgia

Citaat van: Aappen21 op 18 juni 2022, 21:14:21
Citaat van: Nostalgia op 18 juni 2022, 21:09:27
Citaat van: Aappen21 op 18 juni 2022, 21:05:08
zou ik je mogen vragen om toch op berber of sunny te stemmen? je stem is momenteel nutteloos

Ik heb liever dat mijn stem nutteloos is en dat ik wel achter mijn keuze sta, dan dat ik nu een willekeurige stem uitbreng op iemand die ik niet verdenk. Dat ga ik dan dus ook niet doen.  :)

dat vind ik heel gek, zeker omdat je stem de doorslag gevende stem kan zijn tussen een goedje of een slechtje eruit

Jij mag dat gek vinden, maar ik wil dat ik mijn stem voor mezelf kan verantwoorden. En dat kan ik niet als ik op Berber of Sunny stem...

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 21:27:02
Ik geef je hier overigens groot gelijk nostalgia, ik denk niet dat iemand een idee heeft wat hij aan het doen is. (ik ook niet, vandaar dat ik iets anders speel dan normaal :/ ) Heb je toevallig zelf wel een idee om hier verandering in te brengen?

Het is heel lastig dit spel om voor goed een beeld te krijgen. Het dt is ons enige aanknopingspunt en voor mijn gevoel wordt er te weinig gebruik van gemaakt. Nu ben ik niet de juiste persoon om dat te zeggen, want mijn bijdrage is ook minimaal. Maar ik probeer wel mijn best te doen om nuttig te zijn voor team goed. Ik denk dat het ons gaat helpen als we opener zijn naar elkaar, maar ik snap ook dat dat een gevaar kan zijn...

Angelique

Citaat van: Dragonfly op 18 juni 2022, 21:17:21
Citaat van: Sunny op 18 juni 2022, 21:05:58
Ik zeg nu alleen nog maar dit; ik ben altijd een goedje en ik word bijna nooit geloofd.
Ik ben wederom een Wopper en dat word ook nooit geloofd want wie is er nu zo vaak achter elkaar een goedje èn een 🍔?
Nou, ik dus.
Dus stem mij er rustig uit en zie dan dat ik wederom gewoon eerlijk ben. Ik begrijp dat de wolfjes op me stemmen, maar als goedje is het niet in je voordeel.

Mijn issue is een beetje dat ik je best geloof, maar dat ik datzelfde gevoel nog sterker bij 123berber heb  XD. Dus tenzij iemand anders nog met een geniale beschuldiging komt, laat ik mijn stem staan, puur omdat ik niet wil dat berber gelyncht wordt.

Ik denk ook dat ik hier iets gemist heb, wat heeft een wopper te maken met of je goed of slecht bent  XD

Whopper=burger Angelique. :P

OMG, my brain is fried  XD. Dat ik die connectie niet zag

Perry26

Citaat van: Nostalgia op 18 juni 2022, 21:42:09
Het is heel lastig dit spel om voor goed een beeld te krijgen. Het dt is ons enige aanknopingspunt en voor mijn gevoel wordt er te weinig gebruik van gemaakt. Nu ben ik niet de juiste persoon om dat te zeggen, want mijn bijdrage is ook minimaal. Maar ik probeer wel mijn best te doen om nuttig te zijn voor team goed. Ik denk dat het ons gaat helpen als we opener zijn naar elkaar, maar ik snap ook dat dat een gevaar kan zijn...
Hier maak je best een punt. Laat ik van deze gelegenheid gebruik maken om een vraag te stellen aan alle spelers:
Als je wolf zou zijn geweest, waar zou je de afgelopen dagen hebben ingegrepen in het dt om de discussie te sturen, en waarom
Zo kom ik zelf namelijk uit bij Sunny (afstand doen van de reneiz actie maar wel druk uitoefenen om het namenlijstje openbaar te krijgen), maar ik ben benieuwd hoe anderen hier tegenaan kijken.

Malanaphy

Ben nu wel benieuwd waarom de laatste 2 spelers opeens op perry stemmen?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Sunny

Nu probeer je het weer Perry, maar wanneer ik jou vraag hoe ik fan precies druk heb uitgeoefend geef je geen antwoord.
Dat kun je ook niet omdat ik dat niet heb gedaan... ::)

Sunny

Citaat van: Malanaphy op 18 juni 2022, 22:08:36
Ben nu wel benieuwd waarom de laatste 2 spelers opeens op perry stemmen?
Voor mij is het puur zelfbehoud en omdat Perry vreemde dingen beweerd die gewoon niet waar zijn.

Perry26

Citaat van: Sunny op 18 juni 2022, 22:10:07
Nu probeer je het weer Perry, maar wanneer ik jou vraag hoe ik fan precies druk heb uitgeoefend geef je geen antwoord.
Dat kun je ook niet omdat ik dat niet heb gedaan... ::)
Ooh dat,

dat gaat uiteraard hierover:
Citaat van: Sunny op 13 juni 2022, 00:36:22
Maar goed, Perry kent de namen nu al en een ieder die na hem in het land komt ook. En ik vraag mij dan af, geeft dat deze spelers een voordeel?

Sunny

Ja dat begrijp ik.
Maar ik wil graag weten hoe ik hier druk op jou uitoefen, zoals jij al 2x met grote stelligheid beweerd.

Perry26

Nouja je zegt dat. Dus je impliceert dat mensen mij extra in de gaten moeten gaan houden ofzo omdat ik deze lijst met namen heb waar ik de betekenis niet vanaf weet. Dat vind ik druk uitoefenen op een subtiele manier (en wolven zouden dit op een subtiele manier doen denk ik)

Williambz

Ik twijfelde erg tussen berber en perry. Persoonlijk wilde ik eerst op berber. De redenen staan in een eerdere post. Maar omdat een aantal zeggen dat berber zich in een land echt als goedje overkwam ben ik geneigd dit te geloven. Ik heb dit echter zelf niet gezien.

Ik moet zeggen dat ik wrl met Sunny eens ben dat Perry die namen had moeten delen, omdat ie anders zelf voordeel had. Nu wilt perry echter sunny lynchen mede omdat zij druk op hem uit zou oefenen wat ik vrij overdreven vind. Ze mag dan de reinez actie niet goed vinden, maar dan vind ik ook dst de namen alsnog gedeeld moeten worden toch?