Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

123berber

Ik vind het lastig.

Mijn onderbuikgevoel komt op een aantal mensen uit en ik ga nu ook mijn onderbuikgevoel volgen, want ben op een festival

Aappen21 omdat hij woorden van mij zit te verdraaien (dit was vorige speeldag) en dat viel mij op.
Sunny, puur onderbuikgevoel, maar die is denk ik was bevooroordeeld vanwege haar tunnel op mij. Deze ga ik dus sowieso niet stemmen.
Fannieklm, ook onderbuik. En een naam die ook door anderen genoemd wordt. Ben nu geneigd om m'n stem op haar te zetten.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Malanaphy

Gezien het spel nu best stil is geweest een tijdje ga ik even open kaart spelen. Zoals ik eerder al aangaf als toevoeging op wat aappen zei vind ik dit spel door het niet netwerken echt onmogelijk om te volgen. Ik zit al een aantal dagen in hetzelfde land, hopende dat iemand hier komt zodat ik een beetje kan communiceren (en ook omdat dit land goede perks heeft!). Ik doe mijn best om dingen bij te dragen gebaseerd op wat er in het DT gebeurt maar ik snap het niet helemaal en als ik dan mijn mening geef is het blijkbaar de verkeerde, gezien meerdere mensen nu al (dezelfde, valt op) opmerking hierover hebben gemaakt.

Is er misschien iemand die nu in een nietszeggend land zit die naar mij toe wil komen of iemand die mij uit wil nodigen naar een land waar je bijvoorbeeld meer spelers nodig hebt ofzo? Want ik zit nu echt een beetje vast en ik weet niet hoe nu verder.

Als ik dan nu in een wolvenval trap then so be it maar dan is het tenminste wat leuker spelen zo :D
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Sunny

Ik heb hetzelfde, in alle speldagen nog geen mens tegengekomen en ben nu in een land zonder perks, dus mij mag je uitnodigen hoor.

Aappen21

Citaat van: Sunny op 18 juni 2022, 12:49:05
Ik heb hetzelfde, in alle speldagen nog geen mens tegengekomen en ben nu in een land zonder perks, dus mij mag je uitnodigen hoor.
hoe kun je een land zonder perk hebben?
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Aappen21

mijn stem zal naar circle gaan. das de enige persoon waarbij ik niets kan bedenken of die goed of slecht is.

wat ik met fannie yasu en berber aan moet heb ik nog weinig idee over. zeker omdat ik het een raare conclusie vind van fannie.

Dragonfly

Williambz

Citaat van: 123berber op 18 juni 2022, 10:51:22
Ik vind het lastig.

Mijn onderbuikgevoel komt op een aantal mensen uit en ik ga nu ook mijn onderbuikgevoel volgen, want ben op een festival

Aappen21 omdat hij woorden van mij zit te verdraaien (dit was vorige speeldag) en dat viel mij op.
Sunny, puur onderbuikgevoel, maar die is denk ik was bevooroordeeld vanwege haar tunnel op mij. Deze ga ik dus sowieso niet stemmen.
Fannieklm, ook onderbuik. En een naam die ook door anderen genoemd wordt. Ben nu geneigd om m'n stem op haar te zetten.

Mag ik vragen waarom jij mij zo graag eruit wilde hebben bij de vorige lynch? En ben ik nu ineens weer verdwenen van je verdachtenlijstje?

Dragonfly

Ik ben nog heel benieuwd naar de redenatie achter de stem op mij Sunny.

Perry26

Ik heb er eens over nagedacht en ik denk dat ik op Sunny ga stemmen.

Sunny is tot nu toe persoonlijk onder mijn radar gevlogen maar nu ik haar posts zo teruglees kan ik er geen  touw aan vast knopen:
1. Ze zegt op dag 2 dat ze geen fan is van de reneiz, maar probeert mij vervolgens wel onder druk te zetten om het lijstje openbaar te maken door een soort aanzetje te maken mij in de gaten te houden (omdat ik een "voordeel" zou hebben). Als ze wolf zou zijn zou weet ze al waarschijnlijk dat de reneiz-actie gaat resulteren in een nutteloos lijstje (er wordt immers vrijwel altijd conversiewolf opgevraagd), dus ervoor proberen te zorgen dat ik hem wél publiceer maar ook je twijfels uiten is dan ideaal voor een wolf
2. Daarna probeert ze erop te doelen dat de Katz stemmers verdacht zijn. Daar moet je in principe wel enigzinds kijken natuurlijk, maar daarbij zegt ze "omdat hij wisselaar was". Dit vind ik weer niet logisch, omdat er volgensmij geen manier is waarop de wolven dit zouden kunnen weten.
3. En dat zijn eigenlijk alle bijdragen die ik van haar kan vinden, tot deze enorm random stemwissels.

Ik ben benieuwd, vinden andere mensen Sunny's gedrag ook verdacht? Bij punt 1 en 2 had ik toen ik de posts terugleesde wel een soort van aha-moment namelijk.

Sunny

Onder druk zetten? Omdat ik vraag of men denkt dat er voordeel is voor personen die bepaalde info wèl weten en de rest niet? Waar niemand überhaupt antwoord op heeft gegeven? Waar precies heb ik jou mee onder druk gezet?
Dat is zelfs voor jouw doen wel erg dramatische Perry.
Maar goed, ik schijn er nu uit te moeten en dat is prima. Voor slecht dan.
Want ook ik ben gewoon een goedje. En een ieder die dit nu allemaal goed leest die kan prima zien wat er hier gebeurd.  XD

Circle

Ik heb het idee dat deze relatieve stilte erg in het voordeel van slecht is. Er is nog vrij weinig waar we echt wat mee kunnen en het blijft lastig. Hierbij dus de oproep voor iedereen die in de gelegenheid is om ook wat meer te delen hier.

Mijn stem gaat naar Berber: in zijn toelichting op de reneiz-acties (post #197) benadrukt hij dat er, als er overlap is in de 2 lijstjes, een aanzienlijke kans was dat er een conversiewolf was gevangen. Terwijl we later, mede op basis van zijn berekening, hebben geconcludeerd dat die kans eigenlijk wel meeviel. Nou valt er natuurlijk te twisten over wanneer er over een aanzienlijke kans gesproken kan worden, maar het enige wat hij zei in het voordeel van Ramp was dat er wel sprake was van een onzekerheid en dat lijkt me veel te zwak uitgedrukt. Daarmee heeft hij naar mijn idee te hard op Ramp gepusht.

adriaan

Bijna de helft moet nog stemmen. Deadline over 3 uur. Denk ook aan reisacties, landacties, en rolacties.

yasu

Mijn stem zal ook naar Berrie gaan en eigenlijk een beetje om dezelfde reden als circle

Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 17:29:59
Mijn stem gaat naar Berber: in zijn toelichting op de reneiz-acties (post #197) benadrukt hij dat er, als er overlap is in de 2 lijstjes, een aanzienlijke kans was dat er een conversiewolf was gevangen. Terwijl we later, mede op basis van zijn berekening, hebben geconcludeerd dat die kans eigenlijk wel meeviel. Nou valt er natuurlijk te twisten over wanneer er over een aanzienlijke kans gesproken kan worden, maar het enige wat hij zei in het voordeel van Ramp was dat er wel sprake was van een onzekerheid en dat lijkt me veel te zwak uitgedrukt. Daarmee heeft hij naar mijn idee te hard op Ramp gepusht.

Toen ik dit las bedacht ik me dat juist berrie als wiskundedocent de aangewezen persoon was geweest om te weten hoe de kansen echt zaten.. nu ben ik zelf geen pro in kansberekeningen, maar de berekeningen die ik later zag die aangaven dat er een hogere kans was dan ik eigenlijk zelf al dacht dat Rampposi pech zou hebben leken wel valide..
Plus het delen van het land van de reneiz wanneer het niemand meer iets oplevert, plus het delen als een foutje nadat ik net zelf benoem er te zijn plus mijn onderbuikgevoel dat het hele spel al niet echt een goed gevoel heeft bij berrie geeft dat ik hem nu wel mijn stem wil geven.. teveel kleine dingetjes samen.

Aappen zou mijn stem denk ik origineel hebben gekregen.. te veel rare dingen, plus zijn gesprek met de anderen in het Reneiz land gaf me alsmaar een slechter gevoel, maar hij staat beschermd voor de lynch (dat geloof ik wel....) en dan is het al helemaal een weggegooide lynch.

Aappen21

Inuzuki

100 maal excuses.  Ik heb me er echt op verkeken hoe weinig tijd ik heb dit weekend en hoe lastig het is om alles op telefoon te volgen.. morgen ga ik weer naar huis en dan zal ik (als ik nog leef) me er weer een stuk beter op gaan storten. Ik heb alleen nu maar heel even tijd om hiernaar te kijken en dan ga ik weer een druk avond programma in met wellicht geen tijd om te kijken :(

Ik las wat posts over wat er nou met mij en berrie is. Ik ben niet zeker dat hij goed is, maar door een landenactie van hem die heel erg in zijn voordeel spreekt is dat voor nu een van de weinige mensen die ik richting groen heb staan. Ik heb @yasu op dag 2 ook voor dit land uitgenodigd dus die zal dit wellicht ook kunnen bevestigen?

Omdat ik nog steeds denk dat hij goed is ga ik vooral een stem doen om hem er toch in te houden hopelijk.  En dan ga ik gezien m'n beperkte tijd even kijken op wie de andere stemmen staan en iemand daarvan stemmen.

Nogmaals sorry,  als ik dit beter had ingeschat had ik niet mee gedaan..