[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Circle

In z'n laatste post benadrukt Katz dat hij en Nungunungu tot dezelfde alliantie behoren. Het zou dus kunnen dat Nungunungu eerst wisselaar was en Katz dat daardoor wist.

Daarnaast postte Rampposi echter dat hij wist dat Katz goed was. Ik ben heel benieuwd hoe je dat wist, Rampposi. Nou snap ik dat dit een gevaarlijke vraag is, aangezien het misschien lijkt alsof ik naar je rol zit te vissen. Maar ik krijg geen goed gevoel bij je inbreng tot dusver: iets in een land dat mislukte omdat je wvw vergeten was, je kijkt net voor de deadline in het DT en snapt er niets van, je weet dat Katz goed is (door een actie? Maar je was wvw toch vergeten?), maar toch stem je op Berber terwijl een stem op William Katz had kunnen redden. Voor dat laatste moest je wel even opletten, maar je ziet vrij duidelijk dat iemand iets gepost heeft wat jij nog niet gezien had.

Hoewel ik er door mijn stem op Katz ook niet echt lekker uit kom, vind ik Rampposi nu wel vrij verdacht.

Rampposi

Citaat van: Katz op 14 juni 2022, 19:21:00
Citaat van: 123berber op 14 juni 2022, 18:52:16
Citaat van: nungunungu op 14 juni 2022, 18:49:33
Btw Katz ik ben degene die je een uitnodiging heeft gestuurd. Kun je vast zelf achterhalen wie er aan het liegen is.
Ik vind dit een gekke post... Waar reageer je op? Had dit op het wolvenboard moeten staan?

Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat je zegt dat dit op het wolvenboard moest staan? Ik zie niet in, in welke context je het tweede deel van het bericht in het wolvenboard zal posten. Het lijkt me ergens dat je als wolf informatie aan het zoeken bent...
Dit spreekt voor mij echt boekdelen. Nungu heeft blijkbaar een ansichtskaart gestuurd naar Katz over (nu blijkbaar de gelukte wissel), maar vergat de naam eronder te zetten. Dit bericht is echt het laatste wat ik verwacht in het wolvenboard, zowel het eerste deel, als het tweede deel. Hierdoor was het vrij duidelijk dat Nungu aan Katz iets duidelijk wilde maken. Er was nog maar één nacht voorbij. Ansichtskaarten zijn onze enige manier van buitenlands contact. 1+1=2, Goedjesnetwerk. Ik snapte het echt niet waarom mensen dit niet zagen.

Rampposi

Voordat de kaart"HEY MAAR JE WAS WVW TOCH VERGETEN" wordt gegooid; er bestaat iets als na de DL nog doorlezen en analyseren, en dit niet willen mededelen voor de DL. Gaf teveel info weg.

En nee, ik had niet geteld hoeveel stemmen william had. Daarentegen was mijn stemwijziging net te laat en had het toch geen nut...

En voordat er nu wordt gegooid "ahhh maar jij dacht dit dus, dat verklaart dus dat nungu nu gelijk ook nachtdoden is geworden". Nee. Ik ben neutraal, (zo heb ik dat ook maar gelijk gehad).

Circle

Citaat van: Rampposi op 15 juni 2022, 00:50:23
Citaat van: Katz op 14 juni 2022, 19:21:00
Citaat van: 123berber op 14 juni 2022, 18:52:16
Citaat van: nungunungu op 14 juni 2022, 18:49:33
Btw Katz ik ben degene die je een uitnodiging heeft gestuurd. Kun je vast zelf achterhalen wie er aan het liegen is.
Ik vind dit een gekke post... Waar reageer je op? Had dit op het wolvenboard moeten staan?

Ik vind het persoonlijk een beetje vreemd dat je zegt dat dit op het wolvenboard moest staan? Ik zie niet in, in welke context je het tweede deel van het bericht in het wolvenboard zal posten. Het lijkt me ergens dat je als wolf informatie aan het zoeken bent...
Dit spreekt voor mij echt boekdelen. Nungu heeft blijkbaar een ansichtskaart gestuurd naar Katz over (nu blijkbaar de gelukte wissel), maar vergat de naam eronder te zetten. Dit bericht is echt het laatste wat ik verwacht in het wolvenboard, zowel het eerste deel, als het tweede deel. Hierdoor was het vrij duidelijk dat Nungu aan Katz iets duidelijk wilde maken. Er was nog maar één nacht voorbij. Ansichtskaarten zijn onze enige manier van buitenlands contact. 1+1=2, Goedjesnetwerk. Ik snapte het echt niet waarom mensen dit niet zagen.

Bij nader inzien kan ik me inderdaad voorstellen dat je de post van Nungunungu dat hij Katz een uitnodiging gestuurd heeft, hebt geïnterpreteerd als een aanwijzing dat daar een connectie was ontstaan. Zo overduidelijk als jij dat vindt, vind ik het niet. Maar misschien zegt dat meer over mijn inzicht in het spel, dan het jouwe. Je had overigens geen stemmen hoeven tellen, die waren 5 minuten voor jou al opgesomd door Berber en ik neem aan dat je niet de intentie had om te laat te stemmen. Maar goed, mijn conclusie is nu dat mijn late-night verdenking wat voorbarig was en ik je nu eigenlijk wel oprecht vind overkomen.

BloodWolf14

Aappen21

Citaat van: BloodWolf14 op 15 juni 2022, 08:35:22
Wat denken we van Fannie en Yasu?

mijn stem gaat sowesio op fannie of berber. Berber omdat hij simpelweg loog en deze wissel leek te hebben geregeld. En fannie omdat er informatie op mijn board staat waarbij ze de kans had om katz een positief iets te geven. en ondanks dat persoon x dit erg opperde, wou fannie toch iemand anders dit geven.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Malanaphy

Citaat van: Aappen21 op 15 juni 2022, 08:42:36

mijn stem gaat sowesio op fannie of berber. Berber omdat hij simpelweg loog en deze wissel leek te hebben geregeld. En fannie omdat er informatie op mijn board staat waarbij ze de kans had om katz een positief iets te geven. en ondanks dat persoon x dit erg opperde, wou fannie toch iemand anders dit geven.
Dan lijkt Fannie mij een goede keus ja (liggend aan wat dat positieve is dan)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

BloodWolf14

Wacht, waar loog Berber over? Ik schijn iets gemist te hebben. Maar ben ik de enige die Berber niet zou stemmen? Ik snapte de stemmen gisteren al niet en ik zie nog steeds geen reden om hem vandaag wel te stemmen.

Het feit dat er gisteren trouwens zo'n gespreide stemming was doet me vermoeden dat een van de kandidaten wel een slechtje was en er daarom allemaal nieuwe lynchtargets bijkwamen. Ik verwacht om die reden zelf ook niet dat William slecht is door hoe hij ineens 3 extra stemmen kreeg. Fannie en Katz komen daar in principe slecht uit, maar Katz is als goedje dood dus mijn stem gaat naar Fannie.

123berber

Laat mij dan maar even een boekje open doen over Aappen21.

- Aappen was de andere speler die afwist van de Reinez actie, hij had dag 1 samen met Angelique een rol opgevraagd, maar was daar gebleven.
- Aappen heeft in ons land gevraagd of ik mee wilde gaan op Katz, want hij leek vrij zeker te zijn over zijn slechtheid.
- Aappen weet dat er in ons land geen mogelijkheid tot communicatie was met andere spelers, dus hoe had ik deze lynch, anders dan het discussietopic moeten regelen? Ik opperde bovendien nog dat ik een lynch op Williambz meer zag zitten. Het gebeurde allemaal in een split second voor de deadline, maar een lynch op Williambz was nog net zo mogelijk als een lynch op Katz.

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

Omdat ik een Berrie stemmer was? of is er nog een reden.

Ik zie trouwens inderdaad dat ik iets te voorbarig wel over berrie een mening heb gevormd en volgens mij wat posts gewoon mentaal overgeslagen lijk te hebben tijdens het teruglezen :-\, maar nog steeds zit ergens mijn onderbuik er niet volledig goed bij, maar dat blijft dan puur een gevoel dan iets wat ik hard kan maken dus dat zal ik even los gaan laten.

Bedoel je wat ik denk dat je bedoelt? (sorry voor het cryptische xD maar dan weet ik zelf genoeg en of ik er genoeg waarde aan zou hechten)

Circle

Waarom vraag je specifiek naar Fannie en Yasu, Bloodwolf?

Hoe/waar heeft Berber gelogen, Aappen? En hij wilde logischerwijs niet zelf gelyncht worden en gaf juist aan dat hij liever William wilde lynchen. Dus ik zou hem niet de schuld geven van het einde van Katz. Daar zijn vooral Inu en ik verantwoordelijk voor en ik weet van mezelf dat dat met de beste intenties was.

Is het 'positieve iets' daadwerkelijk naar de andere speler gegaan? Of is het naar niemand gegaan?

Aappen21

Aappen21

ik ben er zelf niet tot vannovand. ik heb examens. dus ik laat jullie njet wachten op antwoord ik moet even wat andere dingen doen.

BloodWolf14

Citaat van: yasu op 15 juni 2022, 09:11:08
Omdat ik een Berrie stemmer was? of is er nog een reden.
Omdat je ook erg op de achtergrond speelt voor mijn gevoel.