Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Rampposi

Mijn stem op Sunny is gebaseerd op dat ze relatief snel door de mand kan vallen als ze slecht is, en dat we dat snel kunnen merken.

Sunny

Citaat van: Rampposi op 16 januari 2022, 13:15:55
Mijn stem op Sunny is gebaseerd op dat ze relatief snel door de mand kan vallen als ze slecht is, en dat we dat snel kunnen merken.
;D ;D ;D ;D
Ik ben goed  ^-^

Castiel.

Teleurstellend dat ik niet meer stemmen gekregen heb :( na vorig potje ga ik voor Fannieklm
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Waterwork

hallo allemaal ik ben er ook eventjes ik hoef geen BM te worden. Ik stem op Shaddow want #teammarc

BloodWolf14

Ik ben even benieuwd naar de mening van mensen waar ik niet mee kan netwerken: Verwachten jullie dat whoever als BM wordt verkozen eerder goed of slecht is?

Shaddow

Ik verwacht dat de gekozen BM eerder goed is!  O0

123berber

Ik ook, een BM wordt toch sneller gecheckt en dat maakt je als slechtje kwetsbaar.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Lan

Ik denk zeker bij zo'n groot spel dat mensen die voor BM gaan niet de meest spannende rol hebben en/of lunchbescherming hebben. Ik denk dat de meeste slechtjes wat voorzichtiger zullen zijn. Wel met een korrel zout genomen, want volgens mij zijn er ook mensen die standaard wel of geen BM willen worden  :P

Castiel.

Citaat van: Lan op 17 januari 2022, 17:06:36
Ik denk zeker bij zo'n groot spel dat mensen die voor BM gaan niet de meest spannende rol hebben en/of lunchbescherming hebben. Ik denk dat de meeste slechtjes wat voorzichtiger zullen zijn. Wel met een korrel zout genomen, want volgens mij zijn er ook mensen die standaard wel of geen BM willen worden  :P

Dat laatste vooral. Ik pas me er in elk geval al niet echt op aan.

Ik denk dat statistisch gezien de BM meestal goed is Blood, en geziennde speelstijl van veel spelers hier denk ik dat de kans klein is dat de BM slecht zal zijn. Uitsluiten doe ik allessinds ook niet uiteraard
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Skunki

Als het goed is zit iedereen weer in twee verschillende boards met twee verschillende spelers.
Is dit niet het geval? Geef dit dan aan, dan los ik het op!  O0

Begin speeldag 2 :D!

Rampposi

@Nobody  ik bedoelde niet dat het antwoord mij niet boeide, maar ik was gewoon nieuwsgierig of andere dezelfde kijk hadden, blijkbaar dus niet.
Ja ik kan je niet meer berichten dus dan maar zo XD

Mexicanobroeder

Citaat van: Mexicanobroeder op 14 januari 2022, 20:50:49
Nacht 1 zie ik er niet zo'n probleem van om het openbaar te maken, maar later in het spel zal er misschien ook informatie tussen goedjes gedeeld worden en wil je dat wellicht onder de radar houden voor slecht?

Ik wil dit even nogmaals onder aandacht brengen, zodat niet iedereen als een debiel dingen gaat delen over wie buren zijn. Ik vind dat namelijk vrij onverstandig. Als de slechtjes alle linkjes kunnen invullen is dat bepaald niet ideaal.

BloodWolf14

Iemand enig idee wie er de nummer 1 van de spelerslijst zou lunchen? :P

Perry26

Misschien een beterre vraag is weten we wie er naast berber zat? Het kan altijd zo zijn dat hij iets onhandigs heeft gezegd in het kringgesprek ofzo.

Orange-King

Citaat van: Perry26 op 18 januari 2022, 09:38:27
Misschien een beterre vraag is weten we wie er naast berber zat? Het kan altijd zo zijn dat hij iets onhandigs heeft gezegd in het kringgesprek ofzo.

Hmm, met daarbij als sidenote dat ik het gevaarlijk vind om nu een heksenjacht te openen op de buren van berber. Voor hetzelfde geld hebben de wolven echt gewoon gekozen om de eerste speler in het infotopic te lunchen. Voor mij komt dat dan weer over alsof de wolven niet echt iets interessants hebben kunnen halen uit de kringgesprekken.

Maar uiteraard ben ik wel benieuwd naar meer informatie van de buren van berber. Het is in ieder geval een eerste aanknopingspunt.