Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Hi. Wat zijn je sterke en zwakke punten? Wat maakt jou een goede Burgemeester? ^-^

Michelaar

Al 3 stemmen voor een persoon als burgemeester? Dat vind ik een beetje snel gaan dus ik zal stemmen op iemand zonder andere BM stemmen voor het moment. Zelf zoek ik het burgemeesterschap niet echt.

Rampposi

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga mijn linker buurman vertellen wie mijn rechter is, en andersom. Ik ben bang dat ik in zo' groot spel in een kringetje snel mijn mond voorbij praat, en dus bang dat een van mn buren daar van gaat kunnen profiteren...

Daarnaast stel ik voor om vlak voor de DL je buren te posten in het DT als je bang bent je mond voorbij te hebben gepraat, als je dan dood bent in de nacht kunnen we daar desnoods nog wat uithalen misschien? Aangezien het nog steeds mogelijk is dat je buren beide wolf zijn?

Mexicanobroeder

Nacht 1 zie ik er niet zo'n probleem van om het openbaar te maken, maar later in het spel zal er misschien ook informatie tussen goedjes gedeeld worden en wil je dat wellicht onder de radar houden voor slecht?

bert-boefjes

Citaat van: Kevindemen op 14 januari 2022, 18:51:45
Citaat van: Lan op 14 januari 2022, 18:37:38

Ik wil wel BM zijn  :D
Ik vertrouw geen rare vogels.

Geen rare vogels hier, wel een hele gave savanne arend die me zal helpen alles in de gaten te houden :)
Dus ik wil ook best bm worden.  O0
(ongerelateerde fun fact: wisten jullie dat er in totaal maar 3 savanne arenden in heel Nederland zijn, waarvan wij er twee hebben.)

Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Shaddow

Er is maar één koning.

Shaddow

Iedereen die op mij stemt (bij de burgemeesterstemming) krijgt bij een volgende fysieke meet een stukje veganistische oreo arretjescake met karamel gemaakt van dadels, kokosmelk en ahornsiroop

(Als je op mij stemt op een andere stemming krijg je geen taart >: ( )
Of iets anders lekkers als ik zin heb om het te maken <3

BloodWolf14

Ik ga voor het eten!

Also, ik wil zelf ook BM worden. Ik zie mijzelf er nog steeds geschikt voor ^^

Kevindemen

Oké, sorry Krissy, maar ik wist niet dat de enige echte Bert-Boefjes meedoet.
Tijd om helaas mijn stem te herzien naar deze legend onder de vogels.
Gelieve dit account te verwijderen.

Robin89

Ik hoef geen burgemeester te zijn!

Krissy

Citaat van: Kevindemen op 14 januari 2022, 22:20:43
Oké, sorry Krissy, maar ik wist niet dat de enige echte Bert-Boefjes meedoet.
Tijd om helaas mijn stem te herzien naar deze legend onder de vogels.

Zeer begrijpelijk, met Savanne arenden en gratis eten wordt de concurrentie ook wel heel erg sterk. Met zulke mede kandidaten heb ik nooit ook maar enige kans gehad.
Nu is voor mij de keuze tussen voedsel en iemand met enorm leuke dieren (ik ben student dierwetenschappen, ennn hou dus haast automatisch van gratis eten). Lastig lastig :-\

domien

Waar moeten we naartoe voor de 3de te zien?

Zou wel een leuk iets zijn om te kunnen zeggen dat je van dat ene dier ze allemaal uit een bepaald land gezien hebt

"In this world there are no sides, just players"

bert-boefjes

Citaat van: domien op 15 januari 2022, 10:25:21
Waar moeten we naartoe voor de 3de te zien?

Zou wel een leuk iets zijn om te kunnen zeggen dat je van dat ene dier ze allemaal uit een bepaald land gezien hebt

Die zit bij een particuliere eigenaar, dus waarschijnlijk niet makkelijk te bezoeken. Ik weet wel dat die derde een zus is van het vrouwtje die wij hebben.
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Inuzuki

Ik hou van gifjes dus lan it is  :D

thelight288

ik vind wel dat iedereen makkelijk om te kopen is. Ik heb niks te bieden, behalve dat ik mijn best doe wolven te vangen en ik ben goed dus mocht het erop aankomen en je mij ook vertrouwd dat het mijn eigen keuze was en niet om iemand specifiek te redden van slecht