Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

Rob

Agja, dat is dan wel wat meer dan de mijne. :P Maargoed, dat is ook iets waar Macbooks in uitblinken, de batterij tijd.

Heartless

Mijn moeder heeft ook een minilaptop, maar echt ideaal vind ik hem niet. Ik vind hem toetsenbord maar vervelend en je kunt er niet lekker mee gaan liggen, je moet echt erachter zitten :P

bert-boefjes

Oke, Ik zit nu dus op een punt dat mijn geld het bijna toelaat een nieuwe laptop te kopen.

Ik heb wat rond zitten kijken, maar in dat opzicht heb ik de ballen verstand van laptops.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/Aspire-5560G-63428G75MN,10259,241018,262519.html

Graag wil ik van de deskundigen hier, hun mening daar over. Dus is het van een goed merk, zijn alle dingen die erop of eraan moeten zitten goed? Dat soort dingen zeg maar ;)
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Prophet

Het ligt eraan wat je ermee wil doen ;) Dat hebben de deskundigen ook allemaal tegen mij gezegd ;)

Verder denk ik wel dat je een goedkopere kan vinden hoor, heb even voor je gezocht en via tweakers er 4 op een rijtje voor je gezet, die voor mijn gevoel redelijk gelijk zijn aan die je nu had uitgezocht.

http://tweakers.net/pricewatch/compare/496/294010;297721;301070;302842
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Rob

Sowieso wordt Acer nou niet echt gezien als het topmerk van de laptops. Asus daarentegen is een erg goed merk! :) Die rechter Asus lijkt me erg goed. En Erik (Meister) had ook een Asus gekocht, alleen ik weet niet meer wat de prijs van die was en welk type het was. Maar met Asus krijg je volgens mij altijd wel 2 jaar garantie. Ik weet niet hoe dat met Acer zit.

Floris

Bij elke laptop, telefoon, desktop, tablet, mp3-speler noem maar op krijg je 2 jaar fabrieksgarantie, want dat is gewoon zo geregeld in de wet :P

Prophet

Citaat van: Rob op 21 maart 2012, 10:57:06
Sowieso wordt Acer nou niet echt gezien als het topmerk van de laptops. Asus daarentegen is een erg goed merk! :) Die rechter Asus lijkt me erg goed. En Erik (Meister) had ook een Asus gekocht, alleen ik weet niet meer wat de prijs van die was en welk type het was. Maar met Asus krijg je volgens mij altijd wel 2 jaar garantie. Ik weet niet hoe dat met Acer zit.
http://tweakers.net/pricewatch/286318/asus-k53sv-sx152v.html#tab:info

Die hebben Meister en ik, zit grafisch net wat boven die anderen die ik je zei.
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

RoNoS

Citaat van: Flooros op 21 maart 2012, 10:58:19
Bij elke laptop, telefoon, desktop, tablet, mp3-speler noem maar op krijg je 2 jaar fabrieksgarantie, want dat is gewoon zo geregeld in de wet :P

Maak daar maar van: Elk consumenten product :P
Guess who's back, back again...

Floris

Roggie

Ik heb wel eens rampverhalen over Aspires die verschrikkelijk oververhitten gehoord, maar verder zit hij er goed uit! Wel even kijken of je geen XP-only producten gebuikt :3
Joe.

bert-boefjes

Citaat van: Prophet op 21 maart 2012, 11:02:40
http://tweakers.net/pricewatch/286318/asus-k53sv-sx152v.html#tab:info

Die hebben Meister en ik, zit grafisch net wat boven die anderen die ik je zei.

Ziet er goed uit!
Allemaal trouwens.
Maar jij hebt die, en die kan je aan bevelen?
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Meister

Euhmzz wettelijk is het geregeld dat je 2 jaar garantie hebt ja, in de praktijk wens ik je heel veel succes :P *been there, ain't got shit*

Verder is de belangrijkste vraag idd wat wil je ermee doen Bert?

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

bert-boefjes

Citaat van: Meister op 21 maart 2012, 18:03:00
Euhmzz wettelijk is het geregeld dat je 2 jaar garantie hebt ja, in de praktijk wens ik je heel veel succes :P *been there, ain't got shit*

Verder is de belangrijkste vraag idd wat wil je ermee doen Bert?

Vooral voor het bewerken van foto's, video's en teksten te schrijven.
Daarnaast ook om heel veel muziek te luisteren.
Ik wil er wat games op kunnen spelen.
maar vooral voor het schrijven, en vooral voor het bewerken van foto's en video's.

Verder die standaard dingen (Msn, Skype, WvW enzo)

Meister

Tweede vraag: Waarom wil je een laptop en niet een desktop :P?

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

bert-boefjes

Ik hou gewoon van laptops dat ik ze overal mee naar toe kan nemen, en dat is handig met sommige vergaderingen en afspraken die ik heb.