Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

LoveRalph

Citaat van: Flooros op 27 februari 2012, 14:21:21
Elke laptop/computer is snel in het begin :P Mijn windows-laptop startte twee jaar geleden ook nog op binnen 10 seconden ofzo. Maarja, nu zit ik ook bijna een minuut te wachten XD
..?

Meister

Je kunt iedere laptop traag krijgen, gewoon een kwestie van formatteren ;)

Deels is het ook gewenning onze printer vond ik vroeger supersnel maar nu gaat hij nog even snel alleen vind ik het traag.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Roggie

Mja, zo gaat het met alles. Vroeger vond ik Sim City 4 helemaal geweldig, nu kots ik van die graphics XD
Joe.

Meister

Precies, vroeger was het de shit nu niet meer XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Zabulus

Er zijn echter spellen/programma's/hardware dat decennia mee gaat :D

nielsboy

Citaat van: Zabulus op 28 februari 2012, 21:08:25
Er zijn echter spellen/programma's/hardware dat decennia mee gaat :D
Denk maar aan teteris.

Floris

Teteris? XD

Ik vind SimCity trouwens nog steeds geweldig (A) Net als Rollercoaster Tycoon en Age of Empires enzo :P (de eerste versie welteverstaan, van de laatste twee)

Rob

RollerCoaster Tycoon 2 vond ik persoonlijk leuker dan 1. :P

Maedhros

Citaat van: Rob op 29 februari 2012, 00:35:18

RollerCoaster Tycoon 2 is dan ook leuk (al moet ik zeggen dat mijn neef mijn versie al meer dan een jaar heeft geleend en nog altijd niet terugbezorgd heeft :P)
River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Floris

Citaat van: Rob op 29 februari 2012, 00:35:18

Ik heb die nooit gespeeld maar ik vond 3 heel stom :P

Linqy

On topic aub!

Ik kwam er vandaag achter dat ik het best mis om een (echte) laptop te hebben. Ik wil eigenlijk gewoon lekker in bed een beetje liggen typen maar dat is erg moeilijk zo zonder laptop.
En serieus waar, die minilaptops zijn ook niet zo cool als ze leken toen ik er perse een wilde hebben...

De batterij van die van mij is nog sneller leeg dan die van mijn telefoon als ik er de hele dag films op zou kijken XD

Floris

Oh, dat is wel gek want ik dacht dat die dingen juist gemaakt waren voor een lange batterijduur. Zonde :(
Maar wel goed om te weten, want ik denk dat ik er dan zelf niet meer een ga kopen :P

nielsboy

Citaat van: Linqy op 29 februari 2012, 13:10:29
On topic aub!

Ik kwam er vandaag achter dat ik het best mis om een (echte) laptop te hebben. Ik wil eigenlijk gewoon lekker in bed een beetje liggen typen maar dat is erg moeilijk zo zonder laptop.
En serieus waar, die minilaptops zijn ook niet zo cool als ze leken toen ik er perse een wilde hebben...

De batterij van die van mij is nog sneller leeg dan die van mijn telefoon als ik er de hele dag films op zou kijken XD
Daarom heb ik twee laptops. Ik heb mijn macbook die ik altijd op mijn bureau heb staan, en een lange batterij heeft. Ook heb ik een mini-laptop, die ik overal gebruik, om mee te nemen, dus om ook bijvoorbeeld op de bank te zitten, en om mee op vakantie te nemen. Alleen het laatste heb je gelijk. Met mijn mini-laptop heeft zijn batterij maar 3 uur XD

Rob

Hoeveel batterij heeft jouw macbook dan? Mijn laptop gaat volgens de indicatiemeter van Windows 7 4 uur mee op een batterij, als je er geen zware games op speelt enzo.

nielsboy

Citaat van: Rob op 29 februari 2012, 17:41:32
Hoeveel batterij heeft jouw macbook dan? Mijn laptop gaat volgens de indicatiemeter van Windows 7 4 uur mee op een batterij, als je er geen zware games op speelt enzo.
Als ik rustig aan doe geloof ik 8 uur. MAar als ik zit te gamen (meestal dus) dan ongeveer 3-5 uur. Ligt er aan welke ik speel.