Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

nielsboy

Citaat van: Rob op 10 februari 2012, 21:27:10
Hoezo is dat toevallig? O.O Maar goed, het is een Asus K61IC - JX19V.
O, ik heb een Aspire One D255

Rob

Volgens mij was mijn vraag niet wat voor laptop je had, maar zeer fijn om te weten!

Floris

Volgens mij bedoelt hij dat hij precies hetzelfde heeft en wilde hij weten of jullie dezelfde hadden ::)

Floris

Hoewel je dan dus beter de grafische kaarten kunt bekijken :P
Helpt het misschien om spellen op een lagere resolutie/ietsje te zetten?

Rob

Oh. (A) Dat zou inderdaad ook kunnen. Maar ik dacht dat ook, alleen toen kwam hij alleen met "oh, ik heb een Acer (wat dan ook)". :P

Floris

Ja hij had beter kunnen zeggen: oh ik heb dat ook, wat voor een heb jij? :D
Maar goed :P

Meister

Hmm ik denk dat je met de optie van Floor de meeste kans hebt tot succes. Alles een beetje minder zetten en kijken hoe hij daar op reageert. Echter klinkt het als een hardwarematig probleem en in dat geval ben je de klos :P

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Floris

Ja, ik denk eigenlijk ook eerder de hardware want als ik mijn spellen te zwaar zet wordt mijn laptop alleen heel traag/haperend, het beeld gaat niet knipperen... Maar probeer het! Je weet nooit :P

Rob

Ik heb net mijn windows update uitgevoerd, en er is nog geen een flikker gekomen. Dus *fingers crossed*

Ralmuski

Speciaal voor de fanboys:

Meister

Gewoon op ieder punt geraped XD

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

Ik zie Roggie hier niet meer terug, volgens mij. (A)

LoveRalph

Arm Roggebroodje XD Maar het is wel true. Ookal vind ik Mac's ook nog niet eens zo slecht.

nielsboy

Maar de service die Aplle weer bied is: Snel opstarten, en nauwelijks virussen.

Floris

Weinig virussen is geen service die ze bieden, dat is slechts een bijkomstigheid omdat er nog relatief weinig Apples zijn/waren en het daarom niet loonde om er virussen voor te maken :P