Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

t4nd

Mijn laptop warmt altijd enorm op als ik een spel speel (via flash of gewoon geïnstalleerd). Ik dacht eigenlijk dat het aan m'n ventilator lag, maar ik kan wel uren downloaden of werken op de pc. Als ik naar een film of serie kijk is het afhankelijk. Kijk ik online, dan houdt hij het gemiddeld een uurtje vol. Als ik naar een gedownload bestand kijk lukt het normaal langer. Bij een spel geeft hij meestal de geest na een half uurtje.
Hij valt dan gewoon voledig uit en is ook enorm warm aan de zijkant. Heeft iemand enig idee wat er zou kunnen fout zijn? (A)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Meister

Hmmm waarschijnlijk toch je Grafische kaart die niet goed genoeg meer ventileert. Misschien te veel stof of de ventilator die erbij zit doet het toch niet helemaal naar behoren.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

t4nd

Aan stof heb ik ook al gedacht, maar hoe haal je het stof in hemelsnaam uit je laptop?
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

RoNoS

Openschroeven, stof wegblazen (niet met stofzuiger!) of met wattenstaafje en  weer dichtschroeven :D
Guess who's back, back again...

Meister

Kan wel gewoon met stofzuiger hoor :P Gwn guide zoeken op het internet hoe je je laptop het beste uit elkaar kan halen (bij oudere is het vaak best makkelijk/voor zich sprekend). Sok om je stofzuiger doen en goan :P

RoNoS

Citaat van: Meister op 10 februari 2012, 11:30:34
Sok om je stofzuiger doen en goan :P

Dan kan het inderdaad wel. Of op een lagere stand zetten, want anders trek je alsnog misschien wat jumpertjes los, of erger ( zelf wel eens zo'n rond siloding losgetrokken XD )

Meister

Als die losschieten dan is het tijd om je laptop uit het raam te gooien XD

RoNoS

Naja, was een iets oudere desktop, en er zat al wat corrosie op, dus heel goed waren de condensatoren niet meer XD
Maar ja, zolang het werkt gaan we gewoon door he :P

Floris

Mijn laptop maakt ook echt ziek veel lawaai, ook als ik geen spelletje aan het doen ben Xd

Meister

Citaat van: Flooros op 10 februari 2012, 17:09:04
Mijn laptop maakt ook echt ziek veel lawaai, ook als ik geen spelletje aan het doen ben Xd

Die is wss ook oud en veul stof gehapt XD

Floris

Hij is bijna 2 jaar :P Maar veel stof ja (A)

Meister

Ja hoe meer stof ze verzamelen des te harder gaat je ventilator werken om de warme lucht je laptop of computer uit te werken. En dan gaat hij ook steeds meer lawaai maken XD Wordt wel een probleem als hij geen lawaai meer maakt :P

Rob

Hmm, ik ga dit topic ook maar eens gebruiken. Ik heb namelijk een vrij irritant probleem. Mijn beeld flikkert heel veel, als ik bijvoorbeeld een spel speel of een film bekijk. Ik vind het echt raar, en ik heb ook geprobeerd om mijn grafische kaart up te daten wat niet hielp. Enig hulp?

nielsboy

Dat is toevallig. Wat voor laptop is het?

Rob

Hoezo is dat toevallig? O.O Maar goed, het is een Asus K61IC - JX19V.