Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Laptops

Gestart door Jnusch, 17 september 2010, 15:58:48

Vorige topic - Volgende topic

bert-boefjes

Mocht ik iets op het oog hebben, post ik hier wel een link ernaar toe ofzoiets XD
dan kunnen jullie dat maken of kraken XD
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Meister

Citaat van: Rob op 18 januari 2012, 17:56:25
Bedankt voor alle informatie ontrent Dell. Dat is dus een no go voor mij. Ik heb hier net een MSI gevonden, en ik vroeg me af of dat wat was en of het merk ook goed is.

http://www.laptopshop.nl/product/155187/category-180891-msi-laptops/msi-gt683dx-470nl.html

Link.

Specs:
15,6 inch beeldscherm
Intel Core i5 2410M
1920x1080 resolutie
6 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
NVIDIA GeForce GTX 570M
Windows 7 Home Premium
2x usb 3.0
2x usb 2.0
eSATA-poort
Bluetooth
MSI HD Webcam

MSI is een goed merk persoonlijk zou ik eerder voor deze gaan:
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-118442, ik zou sws zoeken naar een i7 processor als je kijkt naar de prijsclasse waar je een laptop in wil kopen. Minimaal i7 processor, voor de graka iets wat in de 1e classe zit (ik kijk altijd op notebookcheck voor de graka), 6/8gb intern geheugen, hd met meer dan 5400rpm en 2 tot 3 jaar garantie (en dan wel 100% en niet halvenbak rotzooi).

Owja en qua merken:
Toshiba (tegenwoordig alleen vaak bagger graka's)
Asus
MSI
Lenovo
Sony (vaak te duur)

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rob

Ahja. ik kijk daar ook altijd op. Maar in die andere zit een GTX 570M. is die niet goed dan? Die jij hebt ziet er wel mooier uit. (A)
EDIT: Is een Lenovo niet gericht op zakelijke mensen, trouwens?

Meister

Citaat van: Rob op 21 januari 2012, 20:12:11
Ahja. ik kijk daar ook altijd op. Maar in die andere zit een GTX 570M. is die niet goed dan? Die jij hebt ziet er wel mooier uit. (A)
EDIT: Is een Lenovo niet gericht op zakelijke mensen, trouwens?

Die GTX 570M Is heeeel goed maar het moet een beetje in balans zijn met de rest van je laptop he. Het is sonde om een heel goeie graka te hebben terwijl je een I5 erbij neemt. Zoals ik al zei als je in jouw prijscategorie gaat zitten moet hij eigenlijk wel aan al die eisen voldoen.

Lenovo is idd veel gericht op zakelijke mensen alleen het is wel gewoon kwaliteit :) *kon alleen geen leuke vinden met fatsoenlijke graka XD*

Ralmuski

Lenovos zijn in China wel te vinden met goede graka's, maar dat geldt ook voor Toshiba. In China gooien ze overal standaard graka's in en hier verrekken ze dat behalve als je 200 euro meer wil betalen.

Lenovo is oude IBM qua laptopklasse en zeker geen rotzooi. Maar vaak wel iets duurder dan Asus. Sony is zichzelf in een elitemerk a la apple aan het veranderen met superstores en over priced shit. Wel mooi, maar nee dank je. :P

Ik heb nu een Samsung genomen. Zag alleen maar positieve reacties op fora van mensen die er een hadden gekocht en ik ben er ook blij mee. Goedkoper dan sony, maar volgens mij net zo goed en iig mooi vormgegeven. Maar nog niet zo lang in de business, dus een klein risico en minder reputatie maar dat komt volgens mij snel goed.

nielsboy

Citaat van: Ralmuski op 21 januari 2012, 22:00:37
Lenovos zijn in China wel te vinden met goede graka's, maar dat geldt ook voor Toshiba. In China gooien ze overal standaard graka's in en hier verrekken ze dat behalve als je 200 euro meer wil betalen.

Lenovo is oude IBM qua laptopklasse en zeker geen rotzooi. Maar vaak wel iets duurder dan Asus. Sony is zichzelf in een elitemerk a la apple aan het veranderen met superstores en over priced shit. Wel mooi, maar nee dank je. :P

Ik heb nu een Samsung genomen. Zag alleen maar positieve reacties op fora van mensen die er een hadden gekocht en ik ben er ook blij mee. Goedkoper dan sony, maar volgens mij net zo goed en iig mooi vormgegeven. Maar nog niet zo lang in de business, dus een klein risico en minder reputatie maar dat komt volgens mij snel goed.
Is het in china niet lastig om buitenlands electronika zoals samsung, en apple te kopen?

Ralmuski

Nee hoor.  :)

Nou ja, bij de originele applestore was het even gevaarlijk toen ze de iPhone 4s een dag uitstelde met de massa mensen voor de deur, maar anders is dat ook niet moeilijk.  XD

nielsboy

Citaat van: Ralmuski op 21 januari 2012, 22:04:22
Nee hoor.  :)

Nou ja, bij de originele applestore was het even gevaarlijk toen ze de iPhone 4s een dag uitstelde met de massa mensen voor de deur, maar anders is dat ook niet moeilijk.  XD
Oke, dus de corrupte verhalen die mijn aardrijkskunde dat er alleen maar namaak electronica is klopt dus niet.

Ralmuski

Nee. :P

Nou ja, deels. Er is heel veel namaak. Maar als je gewoon naar de Gome of Sunning electronica ketens gaat heb je origineel spul. Bij de eigen merk winkels moet je buiten de grote steden oppassen, laatst was er een complete nepwinkel van Apple gevonden. XD Maar in de steden geen probleem. Als je maar bij de markt wegblijft. Zeker als buitenlander smeren ze je dan 3hands troep aan. De nieuwe kaarten gaan eruit, de goedkope nep graka erin en als je hem koopt klopt alles op je scherm. Twee weken later brandt het hele zooitje door. En dan kun je nergens terug.

Bij die twee ketens is het safe. ^^

Floris

Eigenlijk zijn laptops zo vreselijk onhandig :( Ze zijn net iets te zwaar om een dag mee op je rug heen en weer te fietsen en even tevoorschijn te halen, en ze werken kut als je er thuis altijd achter moet zitten :P Ik heb nu een standaard en een extra toetsenbord erbij maar alsnog XD
Zodra ik een groter huis (=appartement :P) heb, dan wil ik een desktop + wellicht een netbook kopen.

Rob

En je betaald ook voor meer voor een laptop van dezelfde specs als die van een desktop. ;P

Meister

Citaat van: Flooros op 22 januari 2012, 17:54:50
Eigenlijk zijn laptops zo vreselijk onhandig :( Ze zijn net iets te zwaar om een dag mee op je rug heen en weer te fietsen en even tevoorschijn te halen, en ze werken kut als je er thuis altijd achter moet zitten :P Ik heb nu een standaard en een extra toetsenbord erbij maar alsnog XD
Zodra ik een groter huis (=appartement :P) heb, dan wil ik een desktop + wellicht een netbook kopen.

Het is idd dat ik vaak bij vrienden of mijn vriendin zit met mijn laptop anders zou ik een desktop aanschaffen :P

Floris

Ja precies, dat :P Dan wil je toch iets meer ermee kunnen dan met een netbook XD

Ralmuski

Ik vind een laptop ook makkelijker meenemen van en naar China.  (A)

Meister

Hihi mijn broertje heeft precies dezelfde laptop gekocht als ik XD