Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Ivolod

Aha :P

*kent die hele Murakami niet* (A)

Jnusch


Floris

Ik ken wel een kunstenaar genaamd Murakami :P


Mara

In de boekwinkel waar ik stageliep hadden ze echt eng veel boeken van Murakami, allemaal zo met dezelfde lay-out op de kaft maar dan verschillende kleurtjes xD

*onthoudt rare dingen* :D

Drakinnetje

Ik ken en de film, en de schrijver en het nummer niet.

Jnusch



Mus

Jaa de kaften van zijn boeken zijn sexy. Vooral de groen/blauwe.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Ralmuski

Citaat van: Jnusch op  6 januari 2011, 20:33:36
Norwegian Wood :o wist niet eens dat die verfilmd was/werd

Die wil ik ook zien! Hij draait hier in de Verkadefabriek, dus ik denk dat ik vd week eens langsga. :)

Epidi

Dit jaar komt, als het goed is, Thor uit. Als deze op dezelfde manier is gemaakt als de laatste films van Marvel, dan moet het goedkomen.

Jnusch


Kakie

Meet the Fockers moet ik nog afkijken :)

Erwipro

- Inception
- The Blind Side

Staan allebei op mijn harde schijf nu :P

Jnusch

Inception is zooo cool :D Die moet ik binnenkort echt nog een keer gaan kijken