Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch


Ralmuski

Citaat van: Mus op 22 december 2010, 00:01:33
Anywhere the wind blows van Tom Barman (heeeeel lang geleden al eens gezien, maar ik weet er niets meer van

Tom Barman alsin de zanger van dEUS?  ???

Ik heb toevallig vorige week alle drie de potc films terug gehad. Blijkbaar een keer uitgeleend aan mijn broertje.

Mus

Die Tom inderdaad ;) ook van Magnus overigens >> oeh die ga ik zo luisteren (met French Movies)
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch


Jnusch

Chalet Girl xD Net een trailer van gezien en hij lijkt me best leuk :P En Ed Westwick (A)

Twilicht Stars

hm... Ik wil Narnia ook wel zien :)
en HP7 eerlijk gezegd ook wel  ::)
6 was idd prut.. :( maarjaa... moet ook gebeuren zeggen we dan :P
en euh... Titanic heb ik nog nooit gezien, moet ik ook nog ff doen.
Nou ja.. dat was het denkik

Mus


Sonny Boy (met oa Ricky Koole  ::))

Enorme drama film, dat wel maar schijnt supergoed te zijn van wat ik meekrijg op Twitter.
You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Jnusch

Klinkt inderaad wel dramatisch... dus die wil ik echt zien :P
(En het is ook zo spannend, een Nederlandse film waarin niet om de scene seks in voorkomt ^-^)

Floris

Oh ik vond seks over het algemeen wel spannend. Oh sorry verkeerde topic :D

yago

Mijn half zus is Narnia 3 gaan zien en vond die "eng"  XD Nu wil ik die toch wel is zien

Kakie

Mja, er zijn dingen in waarvan ik kan denken: die kunnen eventueel eng zijn. Er zijn ook nog van die mensen die films eng vinden waar je echt denkt, wtf...wat dan?  :P XD

Jnusch

Norwegian Wood :o wist niet eens dat die verfilmd was/werd

Ivolod

Citaat van: Jnusch op  6 januari 2011, 20:33:36
Norwegian Wood :o wist niet eens dat die verfilmd was/werd

Ik dacht dat dat een nummer van The Beatles was XD

Jnusch

Ja, maar ook een boek van Haruki Murakami :)