Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Welke film(s) wil jij nog zien?

Gestart door Jnusch, 26 februari 2010, 19:38:35

Vorige topic - Volgende topic

Kakie


Drakinnetje

Citaat van: Kakie op 25 januari 2011, 15:58:25
Ik hoop niet dat je naar de bios gaat voor een trailer?  ::) :P

Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb de full trailer ook in de bios gezien hoor :P
En de trailer van Transformers die pas in juni ofzo komt. Maar die hoef ik niet zo nodig te zien.
Ik wil Rango zien.

Prophet

Iemand nog aanraders voor een film tijdens het filmfestival van Rotterdam>?
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)



FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Mus

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Drakinnetje

Weet je wel hoeveel flms er daar draaien, ik zie daar al door de films de film niet meer.
In welke richting zoek je ongeveer en welke dag ga je?



Floris

Vrijdag naar No Strings Attached :D

Prophet

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)



FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Brokie

Wie gratis naar de film wilt, op drie maart is er in Eindhoven de film New Kids Turbo. Als je gepast verkleed gaat, is er gratis entree :)

Floris


Jnusch

Ik moet echt een keer weer naar de film gaan, ik heb nog 3 bioscoopbonnen/kaartjesdingen :P

Ralmuski

Citaat van: Brokie op 25 februari 2011, 12:10:46
Wie gratis naar de film wilt, op drie maart is er in Eindhoven de film New Kids Turbo. Als je gepast verkleed gaat, is er gratis entree :)

XD

'gepast' ook echt he, haha. Ik heb nog een gratis nar de biosbon liggen van M&M's, die moest ik maar eens gaan verzilveren. Is wel Pathe, die zit niet in Den Bosch, maar ik stap wel een keer op de Arena uit na werk. :)

Jnusch

Die heb ik ook :P en nog een van pathé zelf en een bioscoopbon van Sinterklaas 8)

Ralmuski

Altijd baas boven baas. :P

Ik denk dat ik ga kijken of ik met een toeslag naar Tron kan in IMAX.  :)