Welkom - Einde spellenweek voor jou!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:57:29

Vorige topic - Volgende topic

Kid

Citaat van: Mexicanobroeder op  4 september 2026, 07:09:36
Citaat van: Kid op  3 september 2026, 10:33:39Het begon zo goed, maar begint nu toch wel steeds tragischer te worden voor goed.

Het gevaar van een groot spel. En goed verliest te veel bordspellen

Ja, die bordspellen zijn dodelijk.

Ingrid1234

Citaat van: yasu op  2 september 2026, 15:29:01Echt, als het forum nog zou blijven had ik linea recta de functie "wie is nu online" uitgezet voor de volgende spellen....

Ja dat is wel een beetje sip hè. Vind dat speltechnisch ook niet perse leuk.

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

Falsifica

Ben best blij verlost te zijn eerlijk gezegd.  XD  Maar heb wel genoten thanks spelleiding!
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Williambz

Heel stom. Dacht allang op skunki gestemd te hebben. Schrale troost dat ik anders ook dood was geweest door de welpactie op mij  :o

Falsifica

Dus uh.. ik heb alles doorgelezen..
Maar snap nog steeds niet hoe Mex en Moonzz zijn bekeken?

Kan iemand me dit vertellen  :-\
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Mexicanobroeder

Citaat van: Falsifica op  4 september 2026, 22:17:20Dus uh.. ik heb alles doorgelezen..
Maar snap nog steeds niet hoe Mex en Moonzz zijn bekeken?

Kan iemand me dit vertellen  :-\

Moonzzz is waarschijnlijk reneiz analyse.

Waar de verdenking op mij vandaan komt weet ik ook nog steeds niet

Falsifica

- Captain Jack Sparrow

yasu

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de algemene toon ook al niet heel prettig vond de afgelopen speldagen. Van meerdere personen voelt het als een beetje bitchen naar elkaar en niet echt willen nadenken over dat het maar een spelletje is en dat we het nou eenmaal doen met textuele communicatie, op basis van informatie die persoon a of b heeft en dat we soms ook even mogen nadenken dat niet iedereen dezelfde informatie of manier van spelen heeft. Ik vind dat we daar echt wel even met elkaar over stil mochten staan soms, ook als meelezer voelt het heel erg als wij vs zij vs x vs y en "doe dit" "doe dat" "dit gaat er gebeuren, dit gaan we doen". Er wordt belachelijk veel tijd en energie in gestoken vanuit de spelleiders en vanuit een aantal mensen richting de bordspellen en daar wordt naar mijn insziens ook wel af en toe wat gemakkelijk overheen gestapt.

redeast

EliasTheBest

Waterwork

himan

Eindelijk. :D ik had wel al een gevoel dat the light niet zo goed was, lijk had ik niet verwacht, eerder conversie.

himan

Citaat van: himan op  7 september 2026, 22:20:02Eindelijk. :D ik had wel al een gevoel dat the light niet zo goed was, lijk had ik niet verwacht, eerder conversie.

Ja ook pas net zo te zien.

adriaan

Thelight heeft bij de Adel geclaimd dat Angelique zijn delver is, wel grappig XD weet niet of dat goed of slecht is voor de kansen van Loetjef