Welkom - Einde spellenweek voor jou!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:57:29

Vorige topic - Volgende topic

Wesp in Glas

Citaat van: redeast op 10 september 2026, 07:37:31
Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 00:24:52En ik heb me trouwens enorm lopen storen aan de attitude van Bloodwolf.

Idk waar hij last van heeft. Mafketel.
Citaat van: EliasTheBest op 10 september 2026, 00:32:38Begrijp wel waarom die altijd lynch1 is ja
Dit soort dingen zijn niet nodig. Ook hier niet.
Ik mag niet aangeven dat ik iemand zijn houding vervelend vindt?

Staat genoteerd.

Kid

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 09:31:55
Citaat van: redeast op 10 september 2026, 07:37:31
Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 00:24:52En ik heb me trouwens enorm lopen storen aan de attitude van Bloodwolf.

Idk waar hij last van heeft. Mafketel.
Citaat van: EliasTheBest op 10 september 2026, 00:32:38Begrijp wel waarom die altijd lynch1 is ja
Dit soort dingen zijn niet nodig. Ook hier niet.
Ik mag niet aangeven dat ik iemand zijn houding vervelend vindt?

Staat genoteerd.

Echt hele nare houding. Schelden heeft echt geen plek op dit forum of waar dan ook.

redeast

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 09:31:55Ik mag niet aangeven dat ik iemand zijn houding vervelend vindt?

Staat genoteerd.
Dat mag zeker, maar dingen als mensen "mafketel" noemen is niet nodig.

Wesp in Glas

Citaat van: Orange-King op  9 september 2026, 22:05:07Waar vorige speldag nog wel enige twijfel was over actief/slapend lijk, kunnen we nu wel met zekerheid zeggen (door twee dode grafdelvers) dat we met drie moordende rollen een beetje fucked zijn...
Maar woorden zoals fucked is wel oke?

Ik zie vaker dit soort taalgebruik op dit forum.

Wesp in Glas

redeast

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 10:07:02Maar woorden zoals fucked is wel oke?

Ik zie hier niet iemand persoonlijk aangesproken worden.

Wesp in Glas

Citaat van: redeast op 10 september 2026, 10:22:50
Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 10:07:02Maar woorden zoals fucked is wel oke?

Ik zie hier niet iemand persoonlijk aangesproken worden.
Fucking duidelijk.
Dat bied ik bij deze mijn fucking excuses aan.

redeast

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 10:38:25Fucking duidelijk.
Dank je wel. Dat waardeer ik.

Falsifica

"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

Skunki

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 10:12:16
Spoiler
[close]
Ik zie 9 pagina's aan Fuck.
En als ik de zoekrange aanpas naar de afgelopen 100 dagen vind ik er niet zoveel, maar kijken naar andermans gedrag/ woorden voor je je excuses aanbied toont natuurlijk ook een debatable mate van zelfreflectie.

Je kan het niet eens zijn met iemands speelwijze, dat heb ik ook bij sommigen, maar zoals gezegd iemand als mafketel neerzetten toont weinig respect voor een ander.

Dat gezegd hebbende, ik denk dat het een pittig spel wordt voor de lijkjes om dit te winnen. Ik heb in overleg met Lan de vorige speeldag een lunchbescherming gekocht, dus die zal wel 1 en 1 bij elkaar op kunnen tellen.

Kid

Je bent een negatieve bijdrage aan de sfeer, Wesp. Je kan naar anderen gaan wijzen wat je wil, maar dat verandert niets aan het feit dat je gedrag ongepast is.

Wesp in Glas

Citaat van: redeast op 10 september 2026, 10:41:14
Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 10:38:25Fucking duidelijk.
Dank je wel. Dat waardeer ik.
Geen probleem.

Verder bedankt voor het hosten en de moeite die jullie als hosts in het spel hebben gestopt.

Ik zal mijn sneren vanaf nu voor me houden voor een waardig afscheid.

123berber

Waarom heeft het forum nooit een optie "vind ik leuk" gehad?

WCeend!! Zomerspelen 2014

yasu

Heb er ooit een poging voor gewaagd. Maar toen kon het nog niet. Nu kan het volgens mij wel als optie ergens maar niet meer naar gekeken haha

adriaan