Welkom - Einde spellenweek voor jou!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:57:29

Vorige topic - Volgende topic

Moonzzz

Moonzzz

Oh ik lees net hier dat wij nog iemand mochten testen op slecht zijn ofzo..
Dat wist ik oprecht niet.
Was dat ook een perk van een spelwinst ofzo?

redeast

Citaat van: Moonzzz op  2 september 2026, 01:13:55Oh ik lees net hier dat wij nog iemand mochten testen op slecht zijn ofzo..
Ja. Slecht heeft Dominion gewonnen en dat was de prijs. Ze hebben het er ook wel even over gehad op Whatsapp, maar zijn het ook net zo snel weer vergeten.

yasu

Verder heeft redeast het ook maar 3x herhaald en adriaan ook nog eens :P .

yasu

Echt, als het forum nog zou blijven had ik linea recta de functie "wie is nu online" uitgezet voor de volgende spellen....

Mexicanobroeder

Citaat van: yasu op  2 september 2026, 09:15:21Verder heeft redeast het ook maar 3x herhaald en adriaan ook nog eens :P .

Precies, maar ja.

Dat kan nog wel eens gaan opbreken, als ze niet door hebben dat Lan geen slechtje is. In de spelletjes loopt het inmiddels wel.

yasu

Gister lijkt het kwartje gevallen te zijn dat Lan mogelijk niet de waarheid spreekt. dus daar zijn ze ook wel mee gestopt die te geloven en meer info te geven.

Moonzzz

Ja ik ken hem langer dan vandaag, dus ik vertrouwde het al niet echt. Maar  ze wilden graag dat ik toch contact zocht. Toen dacht ik nou, misschien ben ik te paranoia, let's go. En precies toen ik de dm had gestuurd kwamen ze er mee dat hij misschien toch niet de waarheid sprak  ::)

Mexicanobroeder

Ik was ook niet zeker, maar ik was toch al vrij dood dus ontkennen had weinig zin :P

Moonzzz

Ja dat was voor mij ook wel. Was wel de reden waarom ze mij het risico wilde laten nemen.

Kid

Het begon zo goed, maar begint nu toch wel steeds tragischer te worden voor goed.

adriaan

Citaat van: Moonzzz op  2 september 2026, 01:13:55Oh ik lees net hier dat wij nog iemand mochten testen op slecht zijn ofzo..
We hebben het ook echt niet 10 keer gezegd of zo ::)

Moonzzz

Mexicanobroeder

Citaat van: Kid op  3 september 2026, 10:33:39Het begon zo goed, maar begint nu toch wel steeds tragischer te worden voor goed.

Het gevaar van een groot spel. En goed verliest te veel bordspellen

redeast

Momenteel lijkt het op een wedstrijdje "wie kan als eerste het andere groepje dood krijgen".