Welkom - Einde spellenweek voor jou!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:57:29

Vorige topic - Volgende topic

adriaan

Jup ik snap hem ook nog steeds niet. Er was geen enkele zekerheid dat er niet al geconverteerd was en dat dat deze nacht kon en ging gebeuren, en ze hebben het ook gehad over andere conversiedoelwitten dus het had ook iemand anders kunnen worden. Hoe ze dit zo zeker wisten is me een raadsel

Robin89

Citaat van: yasu op 27 augustus 2026, 12:46:06Ik snap niet hoe de 1+1 werkt :') moonz had echt iedere dag hiervoor al kunnen converteren alleen mislukt. Hoe wisten ze zeker genoeg dat het vannacht was om je nu direct te beulen? Ik snap best dat ze het verwachtte, maar zeker weten snap ik niet.

Fals wist dat hij die keer was beschermd door de bengel, maar nu was die bescherming niet meer mogelijk na de raddraai.

Mexicanobroeder

Citaat van: Robin89 op 27 augustus 2026, 13:20:19
Citaat van: Mexicanobroeder op 27 augustus 2026, 12:39:09Ik zou die huidenwissel zelf nooit hebben gedaan, je kunt er alleen maar mee verliezen. Als Fals geluncht kon worden is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je niet wist dat hij onlunchbaar was?

Nee, dat wist ik natuurlijk niet. En ik begrijp dat ik zelf alleen maar kon verliezen, maar ik vind winnen niet altijd het belangrijkste. Zeker in dit geval, nu ik het ook echt wel terecht vind als goed wint. En dan in het bijzonder Falsifica, loetjef en Thelight die zich volgens mij wel echt maximaal inzetten om dit spel te winnen en inmiddels ook het volledige wolventeam in kaart hebben.

Toen we op overleven = winst spelen was ik het met je eens, maar nu spelen we op alliantiewinst natuurlijk. Ik vind ook wel dat goed "verdient" te winnen, maar daarom ga ik nog niet mijn medewolven doorgeven natuurlijk.  XD

Waarschijnlijk bedoel je het genuanceerder dan dat, maar zo leest het wel een beetje nu  :P

Als de conversie op Fals wel was gelukt was het ook een kansloze onderneming geweest overigens

Robin89

Citaat van: Mexicanobroeder op 27 augustus 2026, 14:20:01
Citaat van: Robin89 op 27 augustus 2026, 13:20:19
Citaat van: Mexicanobroeder op 27 augustus 2026, 12:39:09Ik zou die huidenwissel zelf nooit hebben gedaan, je kunt er alleen maar mee verliezen. Als Fals geluncht kon worden is het natuurlijk een ander verhaal. Maar ik vermoed dat je niet wist dat hij onlunchbaar was?

Nee, dat wist ik natuurlijk niet. En ik begrijp dat ik zelf alleen maar kon verliezen, maar ik vind winnen niet altijd het belangrijkste. Zeker in dit geval, nu ik het ook echt wel terecht vind als goed wint. En dan in het bijzonder Falsifica, loetjef en Thelight die zich volgens mij wel echt maximaal inzetten om dit spel te winnen en inmiddels ook het volledige wolventeam in kaart hebben.

Toen we op overleven = winst spelen was ik het met je eens, maar nu spelen we op alliantiewinst natuurlijk. Ik vind ook wel dat goed "verdient" te winnen, maar daarom ga ik nog niet mijn medewolven doorgeven natuurlijk.  XD

Waarschijnlijk bedoel je het genuanceerder dan dat, maar zo leest het wel een beetje nu  :P

Als de conversie op Fals wel was gelukt was het ook een kansloze onderneming geweest overigens

Ja, natuurlijk heb ik mijn medewolven niet doorgegeven. Ik bedoelde te zeggen dat ze precies die personen al als wolf in kaart hadden nog voordat ik geconverteerd werd. En vervolgens zag ik - na de conversie - dat precies die mensen ook wolf waren XD

Perry26

redeast

adriaan

De slechtjes zijn nog steeds vergeten dat ze iemand mogen opvragen of ie slecht is of niet en denken dus nog steeds dat Lan echt welp is ::)

yasu

En agr wordt juist een beetje gewantrouwd als slechtje, maar over lan wordt niks genoemd omdat hij met william heeft weten te spelen dat hij mislukt gewelpt claimt

Wurn

Waarom mogen de wolven een 2de keer converteren en waarom kozen ze Wesp? Ik ben wel benieuwd
Howl with me fellow wolves. Howl!

adriaan

De conversie was de prijs van het vorige bordspel. Wesp was de keuze omdat hij wat minder in the picture lag maar het was nogal een late beslissing

Wurn

Ik begrijp niet dat de goedjes niet bewezen slechtjes of vrij zekere slechtjes (daar zijn er nu genoeg van) gaan lynchen ipv gokken op bijvoorbeeld Angelique.

Goed wil het gokken dat ze een volbloed wolf vinden met het risico dat het fout gegokt is en het lijk losgelaten wordt? Komt bij mij over op een goedjesteam dat iets teveel in zichzelf is gaan geloven en het spel eerder ten einde wil brengen door de hulpjes te negeren, maar wel met grote risico's ::)
Waarom zou je een loslopend lijk willen riskeren als je er zo sterk voor staat? Het lijk wil toch balans om te kunnen overleven dus die gaat vast goedjes doden op dit moment? Ik kan daar niet bij hoor XD
Howl with me fellow wolves. Howl!

yasu

De goedjes zitten zo te focussen op wie er online zijn.. echt al een paar speldagen en lijken zich niet echt voor te kunnen stellen dat (net als alle vorige bordspelspellen) de wolven ook gewoon via whatsapp kunnen spelen.

123berber

WCeend!! Zomerspelen 2014

Kid

Nou, ik heb wel plezier gehad en voldoende inzet getoond volgens mij.

Kid