Welkom - Einde spellenweek voor jou!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:57:29

Vorige topic - Volgende topic

himan

Ja was wel duidelijk dat the light iets met mijn dood te maken moest hebben, niemand heeft een echte alibi, behalve iemand van de adelijken zelf. De wolven niet want ik zat de hele tijd in het rijtje mogelijke wolven en de burgers gingen me er niet uitstemmen, want tsja, ik kwam niet bovenaan het lijstje.

Falsifica

Ik hoop zo dat ze weer een slechtje lynchen. Delver lunchen was zo'n duidelijke afleiding.

En lijken drama is waar ik vanuit het dodenrijk altijd het meeste van geniet. XD
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

EliasTheBest

Ik vind het maar dom, 1 lijk is zeker dan schakel je die toch vast uit. Kans bestaat gewoon dat angelique ook nog geluncht gaat worden en dan gaan er 3 mensen per nacht dood.

adriaan

Angelique

Hallo hallo hallo  :D  :D  :D

Ik zag deze niet helemaal aankomen, maar ben niet geyeet  :D

Skunki

Ik heb t idee dat de lijken me dood worden XD

Angelique

Citaat van: Skunki op  9 september 2026, 21:46:48Ik heb t idee dat de lijken me dood worden XD

Zou je denken? XD
Het was een beter safe than sorry momentje. Nu hopelijk samen lekker veel doden maken  :D

Aintgotrhythm

Ik was er dus heilig van overtuigd dat ik gestemd had... Wauw wat kut dit.

Wesp in Glas

Maar waar komen die zieneracties van Beertje vandaan dan?

Wesp in Glas

En ik heb me trouwens enorm lopen storen aan de attitude van Bloodwolf.

Idk waar hij last van heeft. Mafketel.

EliasTheBest

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 00:24:52En ik heb me trouwens enorm lopen storen aan de attitude van Bloodwolf.

Begrijp wel waarom die altijd lynch1 is ja

redeast

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 00:19:36Maar waar komen die zieneracties van Beertje vandaan dan?
Dat vragen wij ons ook nog steeds af.

redeast

Citaat van: Wesp in Glas op 10 september 2026, 00:24:52En ik heb me trouwens enorm lopen storen aan de attitude van Bloodwolf.

Citaat van: EliasTheBest op 10 september 2026, 00:32:38Begrijp wel waarom die altijd lynch1 is ja
Dit soort dingen zijn niet nodig. Ook hier niet.

Falsifica

Gelukkig dat we 'm lieten inzegenen, anders was ie daar vast wel op geland ja. XD

Maar hij bleek toch echt de beste keuze. Zeker met hoe actief hij speelt nu nog steeds! :) Hopelijk Lustigewolf eruit deze speldag. En dan kijken wat de lijkjes gaan doen.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

redeast

Citaat van: Falsifica op 10 september 2026, 08:07:10Gelukkig dat we 'm lieten inzegenen, anders was ie daar vast wel op geland ja. XD

Maar hij bleek toch echt de beste keuze. Zeker met hoe actief hij speelt nu nog steeds! :) Hopelijk Lustigewolf eruit deze speldag. En dan kijken wat de lijkjes gaan doen.
Zolang de lijkjes dezelfde persoon blijven moorden, gaat het niet heel lekker :P