Discussie - Hij speelt met verzwaarde dobbelstenen!

Gestart door redeast, 14 augustus 2026, 19:51:45

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Citaat van: Wesp in Glas op Gisteren om 09:15:08Ik heb echt met niemand PM contact gehad, dus vraag me af waar je dit vandaan haalt. Verwar je me met een andere speler?
Ik vind jammer dat ik afgerekend wordt op mijn activiteit. Ik vond het spel overweldigend. Heb aangegeven dat ik het niet helemaal snapte. Het was weekend. Ik heb proberen te kijken waar kan. Heb mn verhaaltje geschreven en tbf, maar 3 spelers fanatiek alle keuzes maken in een spel dat ik niet helemaal volg op begrijp, kan ik moeilijk mee helpen denken als ik niet weer waar ik over praat. Ik heb 1 keer iets gepakt omdat er op dat moment niemand anders online was. Dus ik heb daar waar nodig EN ik kon, geholpen.
Ik heb jouw activiteit gebaseerd op de posts die in het Dt stonden tijdens de BM-stemming :)

Skunki

Kaasje

Inderdaad, tell us more! :D

Over het hele 'wie was actief/inactief tijdens het spel'-verhaal heb ik om eerlijk te zijn niet zoveel te zeggen. Ik begrijp heel goed dat mensen geen tijd of zin hebben om de hele dag actief te zijn, mee te denken, regels te lezen, zetten te posten, ..., voor een kans op een kleine beloning. Ikzelf had een heel druk weekend, en heb per ongeluk over het stuk waarin dit uitgelegd werd in het inschrijftopic heen gelezen. Ik kom hier om een laatste keer WvW te spelen en vrees dat ik überhaupt niet zo actief ga zijn in de bordspelboards (niets ten nadele van de spelleiders: mad respect voor hun toewijding, maar ikzelf heb er gewoon geen tijd voor).
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

RoodHapje

Eigenlijk bijna niemand, en er is zeker weinig zinnigs gezegd. Misschien heeft iemand een niet bestaande hint uit mijn verhaal geprobeerd te plukken of een random poging gedaan. Ik zou eerlijk gezegd niet weten op basis waarvan ik gewelpt ben.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
2024: Ongeëvenaard verspreker    |    Beste netwerker
[close]

Skunki

Bloodwolf claimt bij mij slecht te zijn, vind ik tot nu toe een prima lead voor de lynch. Mocht er iets interessanters komen sta ik open om te wijzigen.

Zuna

Citaat van: Skunki op Gisteren om 14:38:54Bloodwolf claimt bij mij slecht te zijn, vind ik tot nu toe een prima lead voor de lynch. Mocht er iets interessanters komen sta ik open om te wijzigen.

Ik vind dit wel makkelijk gedacht lol. Bloodwolf is wel vaak team 'ik ga mensen uitlokken', dus zou je iets meer context kunnen geven?
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

RoodHapje

Ik stem voor dit moment mee op Bloodwolf. Niet omdat ik persé geloof dat hij echt slecht is, maar als je je zo gedraagt mag je je gedrag hier ook even komen uitleggen wat mij betreft. Is die uitleg afdoende dan wijzig ik uiteraard.

Awards
2025: Forumkoppel <3 AGR    |    Vunzig pratend lid (+ Carnage & AGR)    |    Niet geniaal meesterplan
[close]

Skunki

Citaat van: Zuna op Gisteren om 14:51:56
Citaat van: Skunki op Gisteren om 14:38:54Bloodwolf claimt bij mij slecht te zijn, vind ik tot nu toe een prima lead voor de lynch. Mocht er iets interessanters komen sta ik open om te wijzigen.

Ik vind dit wel makkelijk gedacht lol. Bloodwolf is wel vaak team 'ik ga mensen uitlokken', dus zou je iets meer context kunnen geven?
Ik zie niet in wat je ermee uitlokt om te zeggen ik ben slecht als ik vraag of je goed of neutraal bent. Als er meer een gesprek gaande was, dan zou het iets kunnen uitlokken, maar in deze setting was het enkel zeggen dat hij slecht is, dus vandaar mijn stem.

Zuna

Citaat van: Skunki op Gisteren om 15:02:11
Citaat van: Zuna op Gisteren om 14:51:56

Ik zie niet in wat je ermee uitlokt om te zeggen ik ben slecht als ik vraag of je goed of neutraal bent. Als er meer een gesprek gaande was, dan zou het iets kunnen uitlokken, maar in deze setting was het enkel zeggen dat hij slecht is, dus vandaar mijn stem.

Mweh als je mij vraagt of ik wolf ben zeg ik ook wel eens voor de grap ja om te kijken hoe je reageert daarop  ;D

Maar ben sowieso ook benieuwd naar de verklaring van BW.

Maar als jij goed claimt en BW slecht is dat al anders dan jij neutraal en dán claimt BW slecht. Daarom dat ik doorvraag
🦊✨ Fox me once, giggle forever! ✨🦊
🌸 "I'm not sly, I'm adorably strategic." 🌸
🐾 Bringing tiny chaos & big laughs—one bushy tail at a time!

Skunki

BloodWolf14

Dit is een beetje je eigen graf graven ofzo Skunki? Of omdat mijn stem op jou staat xD

RoodHapje

Awards
[close]

BloodWolf14

Well, de interactie tussen Skunki en mij dit teweeg heeft gebracht is eentje van weinig woorden.

Skunki vroeg mij of ik goed of neutraal was. Dus ik antwoordde "Wat een gekke vraag, slecht natuurlijk!". Hierna liep ons gesprek kort over neutralen en hoe Skunki dit spel wilde gaan oplossen. Dat bleek kantclaims vragen te zijn.

Maar, iedereen kan natuurlijk liegen. Skunki zei echter dat niemand liegt dit spel, dus ik wordt dan gelyncht omdat ik slecht claim.

Guess dat ik dit over mijzelf heb afgeroepen? :D  ::)

Robin89

Citaat van: Falsifica op Gisteren om 08:43:37
Citaat van: EliasTheBest op 17 augustus 2026, 22:33:58Een wolf zou toch juist mee doen om te sturen/manipuleren het fout te laten gaan? Iemand die inactief is laat de mensen die het spel snappen (leuk vinden) juist het team beter presteren. Je krijgt anders alleen maar ruis. Dus ik zou hem juist omdraaien. Wie was zo actief en "klungelig"?

Als maar 3 mensen het spel spelen niet. Dan nog was het ook nog behoorlijk luck based de eerste speldag.

Ik wou mijn post gebruiken als guideline voor waar we op moeten letten ook deze en komende speldagen. Thelights felheid op inactieven deel ik dus enkel op dat het irritant was voor het spel, ik verdenk ze niet erdoor.

@Zuna Oke. Laten we eens voorstellen dat dit klopt en je wel goed bent. Wie is volgens jou het verdachtste van team blauw? Of andere bevindingen? Want ik lees een verdediging, een omschrijving van wat je verdacht vind, maar geen namen.

@Robin89 Je schrijft overweldigd te zijn, net als @himan . Daar kan ik zeker inkomen. Dit nieuwe spel ken ik totaal niet en moet nog volledig inkomen. Ik ben ook niet zo'n fan van het thema. Een normaal spel wvw had ik zelf denk ik leuker gevonden.
Dus stel we halen even alles weg, wie zouden jullie lynchen op basis van discussie en gedrag?

Voor mij springen de mensen die meteen de focus leggen op de activiteit van spelers bij de bordspellen er wel bovenuit qua verdenking. En dan kijk ik op dit moment het meest naar jou en naar Thelight. Bij Thelight vind ik het helemaal raar en off character dat hij zelfs meteen een stem op RH zet op basis van een in mijn ogen vrij zwakke redenering. Ik ken Thelight als iemand die vaak pas op een vrij laat moment stemt als hij zoveel mogelijk info heeft verzameld en zijn stemkeuze goed kan verantwoorden. Hij komt ook totaal niet zoekend over en dat ben ik ook niet van hem gewend.

Ik heb het gevoel dat de mensen die in het DT teveel focussen op de spellen de discussie weg willen houden waar die wat mij betreft wel over zou moeten gaan, namelijk het zoeken naar wolven op basis van meer concrete spelgerelateerde informatie. En dan kijk ik liever naar de moord op Shaddow de wisselaar en het feit dat RH kennelijk mislukt gewelpt is. Als er mensen zijn die weten met wie Shaddow in contact stond, hoor ik dat graag. En RH, zou je misschien willen delen met wie je wel contact hebt gehad achter de schermen?

Skunki

Citaat van: BloodWolf14 op Gisteren om 15:27:38Well, de interactie tussen Skunki en mij dit teweeg heeft gebracht is eentje van weinig woorden.

Skunki vroeg mij of ik goed of neutraal was. Dus ik antwoordde "Wat een gekke vraag, slecht natuurlijk!". Hierna liep ons gesprek kort over neutralen en hoe Skunki dit spel wilde gaan oplossen. Dat bleek kantclaims vragen te zijn.

Maar, iedereen kan natuurlijk liegen. Skunki zei echter dat niemand liegt dit spel, dus ik wordt dan gelyncht omdat ik slecht claim.

Guess dat ik dit over mijzelf heb afgeroepen? :D  ::)
Dit is een accurate weergave van ons gesprek, maar zoals gezegd mocht er iets interessanters komen sta ik open om te wijzigen!